Reklama
Medycyna estetyczna po męsku

Widok mężczyzny w gabinecie medycyny estetycznej nie powinien już nikogo dziwić. Panowie decydując się na korekcję i poprawę wyglądu, coraz chętniej wybierają zabiegi wykorzystujące preparaty z kwasem hialuronowym. O specyfice tych zabiegów przeprowadziliśmy wywiad ze specjalistą od medycyny estetycznej.

 

 

 

 


Dlaczego panowie coraz chętniej odwiedzają gabinety urody?

Lekarze zgodnie przyznają, że z roku na rok rośnie liczba mężczyzn odwiedzających gabinety medycyny estetycznej. Zanika przekonanie, że dbanie o urodę jest mało męskie. Panowie mają coraz większą świadomość tego, jak ważną rolę odgrywa dobry wygląd zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Są bardziej aktywni, wysportowani, dzięki czemu dłużej czują się młodo i tak też chcą wyglądać. Takim przykładem jest nasz gabinet, do którego trafiają mężczyźni w różnym wieku – głównie 40-, 50-latkowie. Chcą się oni pozbyć pierwszych oznak starzenia, mankamentów odbierających im pewność siebie czy chociażby zmęczonego wyrazu twarzy. Niekiedy namawiani są do tych wizyt przez partnerki, gdyż często to dla nich chcą wyglądać lepiej. Ale są też panowie w wieku ok. 30 lat, którzy po prostu przykładają dużą wagę do swojego wyglądu i bez wahania decydują się na jego poprawę – wyjaśnia dr Aleksandra Kościelna z Gabinetu Medycyny Estetycznej w Rybniku.

 

Jakiego typu zabiegi cieszą się największym zainteresowaniem wśród panów?

Skóra mężczyzn jest nawet o jedną czwartą grubsza niż u kobiet. Zmarszczki oraz bruzdy pojawiają się w późniejszym wieku, ale są głębsze i bardziej widoczne. Panowie zamiast kremów i codziennej pielęgnacji wolą prostsze, jednorazowe rozwiązania, które przynoszą natychmiastowe efekty. Dlatego jedną z najchętniej wybieranych przez nich metod poprawy wyglądu są zabiegi wypełniania kwasem hialuronowym. Jak zauważa dr Aleksandra Kościelna,  mężczyźni najczęściej korzystają z zabiegów wypełniania bruzd nosowo-wargowych, zapadniętych policzków, tzw. lwiej zmarszczki pomiędzy brwiami czy korekcji cieni pod oczami.  Zdarzają się też pacjenci, którzy decydują się na powiększenie ust. Osobną grupę stanowią pacjenci po liftingu chirurgicznym twarzy wymagający uzupełnienia jego efektów.

 

Wypełniacze dopasowane do męskiej skóry

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie takimi zabiegami gabinety medycyny estetycznej coraz częściej tworzą osobną ofertę dla panów. W przypadku mężczyzn duże znaczenie ma wybór odpowiednich produktów. Z uwagi na grubszą skórę i głębsze niż u kobiet bruzdy,  preparaty muszą być silniejsze. Dlatego u panów najskuteczniejsze są bardzo gęste wypełniacze, przeznaczone do wypełniania głębokich zmian, jak np. Teosyal Deep Lines, Teosyal Ultra Deep czy Teosyal Ultimate – wyjaśnia dr Kościelna. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszy się też zabieg Teosyal PureSense Redensity II przeznaczony do wypełniania cieni pod oczami i doliny łez.  Jest to wyjątkowy preparat łączący cechy wypełniacza i preparatu rewitalizującego. Zawiera  zarówno usieciowany, jak i nieusieciowany kwas hialuronowy, kompleks aminokwasów, przeciwutleniaczy, minerałów i witaminę B6. Teosyal Redensity II ma poza wypełnieniem cieni pod oczami jeszcze dwa dobroczynne zadania tj. działa nawilżająco oraz delikatnie pobudza proces przebudowy skóry (wspomaga produkcję nowych włókien kolagenowych i elastynowych). Co ważne, produkt zawiera też substancję znieczulającą, która zwiększa komfort zabiegu dodaje dr Aleksandra Kościelna.

 

Efekt musi być naturalny

Zaletą zabiegów z zastosowaniem wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego jest ich mała inwazyjność, dzięki czemu nie wyłączają one pacjenta z codziennego funkcjonowania. Dla mężczyzn duże znaczenie ma również fakt, że efekty zabiegów są natychmiastowe, długotrwałe (w przypadku wymienionych wcześniej preparatów nawet do 12 miesięcy), a przede wszystkim bardzo naturalne.

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl