Reklama
Cafe News

■ Grupa L'Oréal otworzyła w Indonezji, swoją największą fabrykę na świecie, aby zaspokoić potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku kosmetycznego w Południowo-Wschodniej Azji. Budynek fabryki znajduje się w obszarze przemysłowym Jababeka w Indonezji. Inwestycja pochłonęła ponad 100 milionów euro. Wybór Indonezji jest oczywisty – powiedział Jean-Philippe Blanpain, dyrektor generalny ds. operacyjnych. Z jednej strony ambicją grupy jest zdobycie miliarda nowych konsumentów, w ciągu najbliższych 10 lat, z drugiej popyt na rynku indonezyjskim oraz w obszarze Azji Południowo-Wschodniej, który jest coraz większy. Dotychczasowa fabryka, istniejąca od 1986r. w Dżakarcie, nie miała już wystarczających mocy produkcyjnych, w związku z tym L'Oréal podjął decyzję o budowie większej, do której przeniesiona zostanie cała produkcja. W Jababeka powstawać będą produkty do włosów oraz pielęgnacji skóry dla marek L’Oréal Paris oraz Garnier. 30 proc. produkcji trafi na rynek lokalny, 70 proc. na pozostały region Azji Południowo-Wschodniej. Będzie to 43 fabryka Grupy L’Oréal na świecie. W 2013 roku ma wytworzyć 200 mln sztuk produktów, ale jej możliwości produkcyjne mogą sięgnąć nawet 500 milionów sztuk rocznie. Będzie to jedna z najbardziej nowoczesnych fabryk Grupy, podobnie jak położona w Kaniach Helenowskich pod Warszawą.

■ Kolejny Rossmann został otwarty 6 grudnia. Tym samym sieć będzie miała już 700 placówek. W przyszłym roku ma powstać kolejne 150. Do końca 2014 r. będzie ich tysiąc – zapowiedział Marek Maruszak, prezes Rossmann w rozmowie z Biznes.pl. Według wcześniejszych szacunków miało to nastąpić dopiero w 2015 roku. Drogerie Rossmann odwiedza dziennie 0,5 miliona klientów. Obroty sieci wyniosą w tym roku 5 mld zł. W planach firmy jest rozbudowa magazynu w Grudziądzu, a także budowa magazynu w Pyskowicach na Śląsku, który będzie obsługiwał południowe rejony Polski. Liczbę swoich obiektów w Polsce powiększa również SEPHORA. W piątek 30 listopada otworzono 92 perfumerię tej sieci w centrum handlowym Auchan w Łomiankach. Nowy salon zajmuje powierzchnię 196 mkw. Jest to już piąta perfumeria Sephory – po Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim oraz Kielcach – uruchomiona w tym roku. Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży wyjawił, że w przyszłym roku rozwój sieci będzie kontynuowany i powiększy się ona o kolejne 5-7 salonów.

Super-Pharm udostępniła członkom swojego klubu LifeStyle, darmową aplikację na telefon komórkowy umożliwiającą wygodne korzystania z programu lojalnościowego. Narzędzie otwiera dostęp do dedykowanych kuponów, które wystarczy aktywować i pokazać przy kasie. Za jego pośrednictwem klubowicze mogą też na bieżąco sprawdzać liczbę zebranych punktów zdobytych podczas zakupów. W zakładce „Gazetka” mają dostęp do aktualnie obowiązującego katalogu produktów, które znajdują się w promocji, a „Adresy sklepów” pozwalają na szybkie odnalezienie najbliższego punktu Super-Pharm. Aplikacja działa na dwóch najpopularniejszych platformach: Apple iOS oraz Android. Katarzyna Wyszyńska, digital manager Super-Pharm Polska zapowiada, że to dopiero początek ciekawych rozwiązań mobilnych, które firma zamierza już wkrótce zaproponować swoim klientom.

Dnia 25 listopada 2012 w Hali ORBITA we Wrocławiu odbyły się targi fryzjersko-kosmetyczne GLAMOUR, połączone z Dolnośląskimi Targami Ślubnymi i Otwartymi Fryzjerskimi Mistrzostwami Dolnego Śląska. Podczas imprezy targowej uczestnicy mogli  zapoznać się z ofertą producentów kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów, kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, produktów do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Wśród wystawców znalazły się hurtownie kosmetyczne i fryzjerskie, gabinety kosmetyczne, dermatologiczne i salony fryzjerskie oraz salony i Hotele SPA, a także producenci profesjonalnego sprzętu i urządzeń do wyposażenia gabinetów fryzjerskich i kosmetycznych.

W październiku 2012 r. ruszyła kolejna edycja Szkoły pod Żaglami dowodzonej przez kapitana Krzysztofa Baranowskiego, założyciela Fundacji Szkoły pod Żaglami, która organizuje to wydarzenie. Firma Kupiec została sponsorem niezwykłej podróży młodzieży na pokładzie polskiego żaglowca Pogoria, wspierając ideę założoną przez kapitana. Udział w rejsie Szkoły pod Żaglami to nagroda za działania uczniów w projekcie "Dookoła Świata za Pomocną Dłoń”. W ramach projektu młodzież podejmuje charytatywną pracę, pomagając innym w domach pomocy, świetlicach czy innych tego typu instytucjach. Kapitan Pogorii i pomysłodawca projektu Krzysztof Baranowski namawia młodzież, by zauważyła wokół siebie potrzebujących ludzi, a także okazywała im wsparcie. W zamian za „pomocną dłoń”, którą okazują, uczniowie mogą wziąć udział w kilkumiesięcznym rejsie, odwiedzając niezwykłe miejsca, poznając rówieśników i odbywając przy tym regularną naukę szkolną. Organizacja rejsu jest możliwa dzięki działaniom Fundacji oraz wsparciu sponsorów. Firma Kupiec wspierając działalność Szkoły pod Żaglami umożliwia jej dalszy rozwój. Jednym z marzeń kapitana Baranowskiego jest zakup własnego żaglowca, który służyłby w przyszłości małym żeglarzom. Dlatego zachęca do wspierania działań Fundacji i aktywnego udziału w projekcie wszystkich chętnych. Jest przekonany, że propozycja założonej przez niego Fundacji Szkoła pod Żaglami da niepowtarzalną i dla wielu nieosiągalną w inny sposób możliwość przeżycia wielkiej przygody, jaką jest rejs na pokładzie dużego żaglowca. Oprócz codziennej nauki na uczniów podczas podróży czekają  normalne wachty i odpowiedzialna praca na pokładzie - czasem w pięknym słońcu, czasem w deszczu i niesprzyjającej pogodzie. Kapitan wierzy jednak, że projekt "Dookoła Świata za Pomocną Dłoń" znajdzie uznanie wśród tych, dla których prawdziwe żeglarstwo stanowi wartość szczególną.

■ 19 września 2012 r. do sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris oficjalnie dołączyła druga już placówka we Wrocławiu. Instytut znajduje się w samym centrum Wrocławia w kompleksie architektonicznym SKY TOWER. Częścią tego kompleksu jest galeria handlowa gdzie na I piętrze znajduje się Instytut. Obiekt  zajmuje powierzchnię około 200 m2. Klientyki mogą skorzystać z 2 gabinetów manicure i pedicure, 1 gabinetu na ciało oraz 3 gabinetów na twarz. Instytut jest kontynuacją idei holistycznego podejścia do piękna ciała i duszy w połączeniu z wysokimi standardami obsługi. Luksusowo wyposażone gabinety, niezwykła atmosfera oraz troskliwa opieka i najwyższy profesjonalizm personelu, służą idealnej pielęgnacji oraz całkowitej regeneracji ciała i zmysłów. Instytut oferuje pełną gamę zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało, masaże oraz konsultacje i zabiegi dermatologii estetycznej - wszystko z wykorzystaniem najwyższej klasy sprzętu i urządzeń. Wykonanie każdego zabiegu poprzedzone jest wywiadem kosmetycznym i diagnozą skóry, co pozwala dokładnie ocenić jej indywidualne potrzeby. Znajduje się tu także specjalnie urządzona przestrzeń – miejsce relaksu, gdzie można wyciszyć się przy filiżance świeżo zaparzonej herbaty. Troska o każdy szczegół, począwszy od wystroju i wyposażenia, aż po indywidualne podejście do klienta, sprawia, że wizyta w Instytucie gwarantuje pełen komfort. Wszystkie wnętrza zostały urządzone w nowoczesnym i minimalistycznym stylu.

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl