Reklama
Cafe News

O czterech takich, co mają wizję

Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja, gotowość do ciężkiej pracy i upór. Upór, który po każdej porażce pozwalał im się podnieść i iść dalej. Inspirujących historii nie trzeba jednak szukać aż za oceanem. Zdarzają się też w Polsce.

 

 

Łukasz, Piotrek, Konrad i Zbyszek to trzydziestoparolatkowie z bogatym bagażem doświadczeń. Poznali się kilka lat temu, a niedawno wpadli na pomysł stworzenia w Warszawie przestrzeni, która zbliży do siebie mieszkańców stolicy i pozwoli im odetchnąć pełną piersią. IMPLANT, który powstanie w Warszawie przy Chmielnej 75 to innowacyjny, trzypoziomowy obiekt składający się z 272 kontenerów i przeszklonych powierzchni oraz całej masy ekologicznych patentów. Będzie można w nim obejrzeć koncert, spróbować egzotycznej kuchni i zrobić zakupy. Nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne IMPLANTa pozwolą ograniczyć zanieczyszczenie powietrza i emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Nie będzie też miejsca na marnowanie wody, dzięki możliwości odzyskiwania jej z „deszczówki”. IMPLANT może też stać się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu dla właścicieli pojazdów elektrycznych, którzy znajdą na jego terenie ładowarki do swoich „elektryków”.



#ZmieńMyślenie z AVON

Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy
w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.

 

 

Dlatego od 25 listopada 2018 r., z okazji międzynarodowej akcji „16 dni przeciwko przemocy wobec kobiet i dziewcząt”, marka rozpoczęła kampanię #ZmieńMyślenie, która zwraca uwagę na cyberprzemoc, ograniczanie i kontrolę, przemoc ekonomiczną oraz nagabywanie w przestrzeni publicznej. AVON edukuje w zakresie tych czterech rodzajów zachowań, które nie zawsze są postrzegane jako przemoc i zachęca do przeciwstawienia się im.



KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP

Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5 bilionów kawałków odpadów syntetycznych. Każdej minuty do oceanu trafia tyle plastiku, ile jest w stanie pomieścić śmieciarka. To 60 ciężarówek pełnych śmieci w godzinę i aż 1 440 w ciągu doby. Obecnie tylko 9% tworzyw sztucznych poddawanych jest recyklingowi.

 

 

Chcąc to zmienić, marka KEVIN.MURPHY opracuje nowe opakowania stworzone w 100% z odzyskanego z oceanów plastiku (Ocean Waste Plastic - OWP). Firma będzie pierwszą na świecie w branży kosmetycznej, która wdroży takie rozwiązanie. Butelki powstałe w procesie recyklingu odpadów oceanicznych zadebiutują w salonach na całym świecie w pierwszej połowie 2019 roku. Dzięki nowej polityce marka zapobiegnie produkcji kolejnych ton śmieci – według szacunków nawet około 360 ton rocznie.



Podejmij biegowe wyzwanie i pokonaj półmaraton

Wielu początkujących biegaczy zastanawia się, kiedy nadchodzi odpowiedni moment na start w półmaratonie. Bardziej zaawansowani pasjonaci szukają rozwiązań, które ułatwią im poprawienie rekordu życiowego. Kluczem do sukcesu są wytrwałość, konsekwencja, ale również zadbanie o szereg aspektów swojego codziennego życia.

 

 

Marka Saucony, przy współpracy z klubem PR1ME Fitness & Wellness, szukają entuzjastów biegania, którzy pod okiem najlepszych specjalistów przez najbliższe miesiące będą przygotowywać się do startu w półmaratonie w Gdyni. Przystąpienie do grupy biegowej Saucony PR1ME Challenge jest gwarancją dostępu do profesjonalnego sprzętu sportowego w oparciu o analizę budowy ciała, członkostwa w klubie PR1ME Fitness & Wellness, treningów techniki biegowej i rolowania, opieki fizjoterapeuty, dietetyka, trenera personalnego, a także sprofilowanego planu biegowego dopasowanego do indywidualnych potrzeb oraz możliwości. Projekt został zainaugurowany w listopadzie 2018 roku. Treningi będą odbywać się raz w tygodniu i złożą się na nie zajęcia z techniki biegania oraz rolowania, które jest jednym z najlepszych sposobów na regenerację. Finałem wspólnych przygotowań członków grupy będzie start w Gdynia Półmaratonie 17 marca 2019 r.

 



Komentarze
2019-02-02 19:06:59
~Aneczka33 Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane zajrzeć do IMPLANTa. Imponujący projekt, trzymam kciuki za pomysł i realizację.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl