Reklama
Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19
W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne połączenia tkanin, m.in. grubej wełny i ultralekkich jedwabi, były równie oryginalne fryzury.

Za koncepcję stylizacji włosów odpowiadała marka KEVIN.MURPHY. Styliści marki stworzyli fryzury bardzo spójne z prezentowaną kolekcją, nawiązujące do różnych stylów i faktur. Gładko zaczesane, lśniące włosy kontrastowały z geometrycznymi, oryginalnymi upięciami. Odważne stylizacje tworzyły swego rodzaju przestrzenne rzeźby z włosów, a ich asymetria była stylistycznym nawiązaniem do oryginalnej konstrukcji sylwetek z kolekcji MMC. Każda z modelek zaprezentowała inną, niepowtarzalną stylizację włosów, co było odbiciem filozofii marki KEVIN.MURPHY, stawiającej na indywidualizm i osobowość.


#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny
Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki. #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny – dodaje.

Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPF creators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie. Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model – zostań modelką. W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.


Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy
25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali objawy nowotworu. Ciągłe zmęczenie, problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi, a nawet nadpobudliwość i nerwowość mogą świadczyć o chorej tarczycy. Na choroby tarczycy w Polsce cierpi około 22 proc. Polaków. Najpoważniejszym schorzeniem gruczołu tarczowego jest rak tarczycy. To dziewiąty, co do częstości występowania, nowotwór złośliwy diagnozowanym wśród kobiet.

Działania, jakie przez lata podejmowały Amazonki sprawiły, że temat raka piersi i związane z nim zasady profilaktyki są dobrze i powszechnie znane. Ten sukces chcielibyśmy powtórzyć w przypadku raka tarczycy. Choć wiele przypadków tej choroby udaje się z powodzeniem wyleczyć, powinniśmy mieć świadomość, że rak tarczycy ma różne oblicza i przybiera także znacznie bardziej agresywne formy. Wczesne wykrycie choroby to po prostu szansa na życie – wyjaśnia Elżbieta Kozik, prezes organizacji Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

 

Marka EsthiCell PROFESSIONAL została Partnerem  Generalnym konferencji Lider Biznesu Beauty
LIDER BIZNESU BEAUTY to największa biznesowa konferencja, w której uczestniczą wyłącznie managerowie i właściciele obiektów beauty, medycyny estetycznej i spa. Tematem wiodący tegorocznej edycji konferencji było - zarządzanie, motywowanie i budżetowanie.

W tym roku wiodąca tematy konferencji była odzwierciedleniem tego z czym najbardziej zmaga się branża usług beauty. Rosną znacząco koszty operacyjne i administracyjne utrzymania salonów wykonujących usługi beauty. Pojawiają się coraz większe problemy ze znalezieniem nowych pracowników oraz ich utrzymaniem na stanowiskach. Dlatego utrzymanie rentowności takiego biznesu to coraz większe wyzwanie. Mając to na względzie podjęliśmy decyzję o udziale w tym branżowym wydarzeniu  - argumentuje decyzję Sebastian Tatarek, twórca marki EsthiCell, dyr. zarządzający w firmie COSMED Consulting, do której marka należy.

 

Ewa Kasprzyk ambasadorką  linii SORAYA Total Collagen
Dnia 12 kwietnia 2018 roku w warszawskim hotelu H15 marka Soraya odsłoniła sekret pięknych Polek prezentując nową linię kosmetyków Total Collagen. Innowacją w linii jest Collagen XVIII Architekt - kompleks aktywnych składników pobudzających produkcję 5 typów kolagenu, w tym nowo odkrytego kolagenu XVIII, jedynego który występuje we wszystkich warstwach skóry. Wszystko po to, by skutecznie wzmocnić skórę, odbudować jej jędrność i uzyskać wielowymiarowy efekt odmłodzenia wyglądu.

Ambasadorką linii Soraya Total Collagen została znana, lubiana oraz niewątpliwie piękna Polka - Ewa Kasprzyk. Aktorka utożsamia się z nową platformą komunikacyjną – Soraya Sekret Pięknych Polek i bez wątpienia stanowi potwierdzenie kierunku nowej strategii marki.

 

NIVEA MEN zostaje oficjalnym sponsorem Realu Madryt
Lider w pielęgnacji mężczyzn oraz światowej sławy klub piłkarski REAL MADRYT rozpoczynają oficjalną współpracę. Liderów połączyła wspólna idea. Zarówno NIVEA MEN, jak i REAL MADRYT mają na celu aktywizowanie mężczyzn, tak aby uwolnili pełny potencjał swoich możliwości. Jak się okazuje, kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie do codziennych wyzwań, które jest jednocześnie jednym z największych źródeł pewności siebie. Badanie przeprowadzone przez markę NIVEA ujawnia, że aż 92% mężczyzn potwierdziło, że gdy czują się dobrze we własnej skórze, osiągają lepsze wyniki, zarówno w sporcie jak i w pracy.

Eksperci NIVEA MEN od lat pomagają przygotowywać mężczyzn do codziennych wyzwań i wprowadzają kolejne nowości odpowiadające na ich różne potrzeby. Tym razem, w uwolnieniu pełnego potencjału, pomoże regenerująca linia NIVEA MEN SENSITIVE.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl