Reklama
Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i właśnie kupiono go za 50 100 zł.
Ta karbonowa maszyna do pokonywania nawet najtrudniejszych tras waży zaledwie 8,7 kg. Ciężar samej ramy roweru wynosi 970 g, ma on w dodatku najwyższej jakości osprzęt. KROSS Level B+ Rio to model, który towarzyszył ambasadorce polskiego MTB podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku. W emocjonującym stylu zdobyła wtedy srebrny medal. Zlicytowane dwa kółka wykonane zostały specjalnie z myślą o brazylijskich zawodach i najsłynniejszej polskiej kolarce górskiej. Na amortyzatorze znalazło się imię Mai Włoszczowskiej, a na ramie nie brak jej wyraźnego wizerunku.

 


Najpierw ten treningowy sprzęt sportowy został wystawiony w styczniu na charytatywnej aukcji Gali Mistrzów Sportu. Osiągnął on wtedy zawrotną kwotę 55 tys. zł, a licytację wygrała Agata Laskowska, partnerka kolarza szosowego Michała Kwiatkowskiego. Razem postanowili przekazać rower na charytatywną aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy w serwisie Allegro, został sprzedany za ponad 50 tys. zł. To dwa razy więcej niż katalogowa cena modelu Level B+.



Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja.
To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy „Siła Kobiet” 15 z nich doceniono przyznając reprezentowanym przez nie organizacjom mikrodotacje w wysokości 2000 zł. Już 6 lutego 2018 r., na stronie www.poczujswojasile.pl, rusza drugi etap programu, w którym to internauci zadecydują o przyznaniu kolejnych 3 grantów – tym razem w wysokości 20 000 zł każdy.

 

 

Program społeczny VICHY „Siła Kobiet” został zainaugurowany w październiku 2017 r. Skierowany został do organizacji działających w sektorze pożytku publicznego, na których czele stoją kobiety. Do udziału w pierwszym etapie programu zgłosiło się blisko sto fundacji i stowarzyszeń z całej Polski, spośród których jury pod przewodnictwem Agaty Młynarskiej wybrało finałową piętnastkę. Nagrodą za znalezienie się w finale były mikrodotacje w wysokości 2 tys. zł. ”To był szalenie trudny wybór. Absolutnie wszystkie organizacje, które zgłosiły się do programu realizują niezwykle potrzebne projekty, a fantastyczne kobiety, które stoją za ich działalnością zasługują na najwyższe uznanie.” – komentuje Paulina Młynarska, przewodnicząca jury.



Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody
Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające się 21-22 lutego skupia kilkaset marek o szerokim przekroju tematycznym oraz stylistycznym. W lutym swoje kolekcje na targach zaprezentują firmy m.in. z: Francji, Hiszpanii, Litwy, Niemiec, Pakistanu, Szwecji, USA, Włoch czy Wielkiej Brytanii. Pomimo dużego wyboru zagranicznych kolekcji, niesłabnącą  popularnością cieszą się również  rodzime firmy. Obecnie łatwiej je znaleźć na ekspozycji, ponieważ wiele z nich zostało zrzeszonych w projekcie Polska Moda. Inicjatywa Polskiej Mody upraszcza proces odnalezienia krajowych firm, które często mają zagraniczną nazwę.

 

 

Celem targów jest pokazanie w pigułce trendów oraz różnorodności stylistycznej. Polscy i zagraniczni przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać ofertę znanych brandów, alternatywne marki, a także firmy rodzinne, które doskonale znają wymagania konkretnych klientów (wiek, styl życia itd.) Producenci zainspirowani światowymi tygodniami mody pokażą interpretację kluczowych tendencji. Czego możemy się spodziewać na półkach i wieszakach butików wiosną i latem 2018? Pojawi się dużo fioletów w odcieniach wrzosu, lawendy czy intensywnego ultrafioletu. Przykuwać wzrok będą stylizacje total look w czerwieniach, ale dużym zainteresowaniem będą cieszyć się transparentne materiały i tkaniny – od satynowych sukienek, po przerysowane, przezroczyste akcesoria. Najważniejszym dodatkiem będzie pasek podkreślający talię, noszony nawet do bluz z kapturem. Łączenie elegancji ze sportowym stylem przybierze na sile. Perłowy naszyjnik doskonale uzupełni bomberkę,  satyna dopełni fakturę dzianiny lub jeansu, pióra zwieńczą kaptury hoodies. Po latach powraca kult logo – sygnatury marek pojawią się w najbardziej widocznych miejscach, o zaskakująco dużych rozmiarach.



Pod hasłem „Nic mnie nie powstrzyma” i z udziałem Julii Wieniawy wystartowała nowa kampania marki Casting Crème Gloss od L'Oréal Paris
Julia Wieniawa, aktorka znana z seriali takich jak Rodzinka.pl czy Na Wspólnej oraz piosenkarka, której najnowszy singiel „Oddycham” ma już ponad dwa miliony wyświetleń na YouTube, została nową twarzą marki CastingCrème Gloss. Dołączyła tym samym do grona gwiazd, które związane są z L'Oréal Paris!

 


Na początku lutego 2018 r. wystartowała ogólnopolska kampania marki CastingCrème Gloss, w której Julia Wieniawa w serii filmików dzieli się swoją historią o pierwszej koloryzacji włosów.
„Uwielbiam wyzwania! Odkrywanie nieznanego daje mi moc do działania i sprawia, że czerpię z życia pełnymi garściami. Gram w filmach i serialach, jestem w trakcie przygotowań swojej pierwszej płyty. Tyle się u mnie dzieje! Kiedy L'Oréal Paris zaproponował mi współpracę polegającą na pokazaniu dziewczynom, jak łatwa i fajna może być pierwsza koloryzacja, nie miałam wątpliwości, że chcę spróbować!” – skomentowała  Julia Wieniawa.


■  4 edycje, 8 zwycięzców i 80 dodatkowych nagród.
Tak w liczbach można podsumować Konkurs dla Blogerów KiK stworzony z myślą o tych, którzy inspirowanie mają we krwi, a kreatywność to ich drugie imię. Zazwyczaj to blogerzy organizują albo współorganizują konkursy dla swoich czytelników. Marka KiK postanowiła jednak odwrócić role i stworzyła plebiscyt, w którym to internetowi twórcy rywalizowali o miano najbardziej inspirującego, decyzję odnośnie zwycięzców pozostawiając internautom i jury. Kto okazał się bezkonkurencyjny na tym polu? Polska blogosfera kobietami stoi i Konkurs dla Blogerów KiK jest tego potwierdzeniem. Aż 7 z 8 laureatów to panie.

 


Jurorów najbardziej ujęli Maria Smolarek-Wilińska, Agata Hoszowska, Anna Gołębiewska i Paweł Lebiedziński, To oni zgarnęli laur zwycięstwa w kolejnych edycjach plebiscytu, które odbywały się od września do grudnia 2017 roku. Joanna Lendzion, Justyna Książek, Sarah Rzepka oraz Marzena Skarbek-Świstak zostały natomiast wybrane głosami Internautów. Wszyscy finaliści, za swoją interpretację comiesięcznego zadania konkursowego, otrzymali nagrodę o wartości 2500 zł każda.

Tematy, choć nieskomplikowane i skupiające się na uprzyjemnianiu sobie życia, wcale nie były takie łatwe. Na pokazanie w nich swoich patentów, osobowości i kreatywnego zacięcia wszyscy uczestnicy mieli 2000 znaków i 4 zdjęcia.  Przekazania odbywały się w sklepach KiK znajdujących się najbliżej miejsc zamieszkania laureatów. Tym samym odwiedzono sklepy w Grudziądzu, Kole, Kościanie, Zamościu, Opolu, Warszawie i Katowicach. Ostatnie przekazanie zaplanowano na 07.02.2018 w Rzeszowie. Galerię laureatów i ich prac można zobaczyć na stronie konkurs.blog.kik.pl.

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl