Reklama
Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA
W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy tatuażystów. Teraz do profesjonalistów z branży hair & beauty można umawiać się w dowolnym miejscu i czasie.


Kilka miesięcy po debiucie portalu Moment.pl, powstała aplikacja mobilna, w której użytkownicy mogą wybierać spośród 200 tysięcy usług, dostępnych w 1000 najlepszych salonach kosmetycznych, fryzjerskich i SPA. Korzystanie z aplikacji jest niezwykle proste i pozwala zaoszczędzić czas poświęcany dotąd na wertowanie kalendarza i rozmowy telefoniczne. Dodatkowo, dzięki synchronizacji z najpopularniejszym na rynku oprogramowaniem dla salonów - Versum, Moment.pl zapewnia możliwość rezerwacji w czasie rzeczywistym. W kwietniu br. roku podczas 35. Międzynarodowych Targów Kosmetologicznych LNE w Krakowie - Moment.pl został nagrodzony tytułem “Innowacja LNE”.



Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal
To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani, publikująca m.in. we włoskim i brytyjskim Vogue’u oraz tajlandzkim L'Officiel. W ekipie znalazła się również make-upistka od kilku sezonów związana z marką - Vika May oraz Emil Zed - jeden z topowych w Polsce stylistów fryzur.

Tworząc kolekcję i szukając nowych rozwiązań projektantka Dalii - Maja Madej, zainspirowała się kobietami ze świata fotografii, projektując kolekcję nawiązującą do ich artystycznych wizji. Wyjście poza kanon tradycyjnych trendów pozwoliło jej na odważne zderzenie kolorów i wzorów, a szeroki wybór rozmiarów oraz fasonów jest odpowiedzią na potrzeby kobiet w różnym wieku, o różnej figurze. Tą filozofią marka kieruje się od początku swojego powstania.



Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych
W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital.

Artystka, z którą marka Semilac podjęła współpracę to perfekcjonistka pod każdym względem. Jej muzyka, koncerty i stroje są zawsze odpowiednio przemyślane i przygotowane. Dlatego Margaret od zawsze współpracuje z profesjonalistami. Do tego grona niedawno dołączył Semilac. Wysoka jakość produktów i świadczonych usług zawsze stanowiły dla nas wartości kluczowe, którymi kierujemy się w naszych działaniach – skomentowała współpracę z wokalistką Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac.



Ruszył konkurs Podwórko Talentów
Twoje dziecko jest pełne nieposkromionej energii i uwielbia grać w piłkę? A może pięknie maluje, rysuje lub śpiewa? Fascynuje je świat geografii albo eksperymentów? Z pewnością drzemie w nim talent, który warto wspierać już od najmłodszych lat, dlatego 13 marca ruszyła kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. W tym roku marka postawiła na odkrywanie i rozwój niezwykłych umiejętności: artystycznych, sportowych i naukowych. Pomogą w tym wyjątkowe, specjalnie zaprojektowane place zabaw, które ponownie będzie można wygrać w ogólnopolskiej rywalizacji. Ambasadorami projektu zostali: piosenkarka Natalia Kukulska i sportowiec Mateusz Kusznierewicz. Od strony merytorycznej projekt będzie wspierać niezależny ekspert, psycholog dziecięcy dr Aleksandra Piotrowska.

Jak wygrać Podwórko Talentów NIVEA ?

Od 13 marca br. każda szkoła podstawowa, gmina, spółdzielnia i wspólnota mieszkaniowa ma szansę na wygranie Podwórka Talentów NIVEA na swoim terenie. Aby wziąć udział w programie należy zgłosić swoją lokalizację, a następnie przesłać krótki film video, który w dowolnej formie pokaże jakie talenty mają dzieci. Zgłaszać można grupy liczące dwie lub więcej osób, które mogą zademonstrować na filmie każdy dowolny talent. Zgłoszenia są przyjmowane od 13 marca do 7 maja 2017. Następnie 17 maja na specjalnej, dedykowanej stronie podworko.nivea.pl zostaną zamieszczone wybrane przez jury najciekawsze filmy, spełniające kryteria regulaminowe (wyłonionych zostanie 100 lub więcej filmów, jednak nie więcej niż 200). W głosowaniu internautów zostanie wyłonionych 20 zwycięskich lokalizacji.

Głosowanie na filmy video na stronie potrwa od 18 maja do 21 czerwca 2017. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone na stronie w dniu 22 czerwca. Pierwsze Podwórka Talentów NIVEA przy zwycięskich lokalizacjach, zostaną oddane do użytku już na początku jesieni 2017.



Bezpłatne konsultacje makijażowe w drogeriach Natura
Sieć drogerii zaprasza klientki na dwa wyjątkowe weekendy kosmetycznych inspiracji w dniach 17-26 marca. W 280 placówkach na terenie całej Polski odbędą się bezpłatne spotkania z ekspertami ds. wizażu, które pomogą w wyborze odpowiednich kosmetyków.

Indywidualne konsultacje pomogą w doborze odpowiednich kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych, dostosowanych do każdego typu urody. Doradcy piękna podpowiedzą m. in.  jak dobrać odpowiedni podkład i kolor szminki do rodzaju cery, zdradzą tajniki konturowania twarzy, aktualne trendy makijażowe i inspiracje do wiosennych stylizacji. Na uczestników wydarzenia czekać będzie również szeroki wybór kosmetyków w promocyjnych cenach. Od 16 do 29 marca wszystkie  produkty makijażowe zostaną objęte zniżką sięgającą nawet do  -40%. Promocje obowiązywać będą we wszystkich drogeriach Natura i dotyczą wszystkich 17 marek makijażowych dostępnych w drogeriach Natura.



Padł rekord eksportu kosmetyków - 602 tys. ton
Z najnowszych danych GUS wynika, że w 2016 r. eksport kosmetyków z Polski odnotował wzrost o 16 procent (ujęcie PLN), a branża sprzedała za granicą prawie 602 tys. ton produktów. Co ważne, według ekspertów Banku Zachodniego WBK, impet eksportowi kosmetyków nadają obecnie nie oddziały zagranicznych koncernów, ale firmy, które powstały i działają w naszym kraju. W przyszłości ten trend będzie jeszcze wyraźniejszy. Polskie kosmetyki nie mają żadnych kompleksów. W ostatnich pięciu latach eksport polskich kosmetyków wyrażony w tonach rósł o średnio 7,4 procent rocznie.

 

Największym rynkiem zagranicznym dla polskich kosmetyków jest Wielka Brytania. Zaraz za nią na podium znalazły się Niemcy i Rosja. Niestety, eksport do tego ostatniego kraju, jak też na inne rynki wschodnie, w ostatnich latach mocno wyhamował. Przykładowo, Ukraina ma 3-proc. udział w eksporcie kosmetyków, podczas gdy jeszcze w 2010r. było to 7,4proc. W tym czasie eksport polskich kosmetyków do tego kraju zmniejszył się tonażowo aż o ok. 40 procent. Mniejsza obecność na Wschodzie to oczywiście pewna strata dla sektora, ale spadki na wschodzie są z nadwyżką rekompensowane wzrostami eksportu do krajów Europy Zachodniej. Szczególnie dynamicznie rośnie sprzedaż w  Niemczech, Francji, Włoszech, krajach Beeluxu czy w Danii.



Seria olejków Oils of Nature Eveline Cosmetics z nagrodą „Najlepsze dla Urody”
Podczas drugiej gali rozdania nagród magazynu dla kobiet Uroda Życia, zostały wręczone nagrody "Najlepsze dla Urody”. Jury, w skład którego, weszły specjalistki z dziedziny kosmetologii, dermatologii oraz gwiazdy show-biznesu tj. Katarzyna Herman, Joanna Kulig, Danuta Stenka, wyróżniło 20 najlepszych kosmetyków minionego roku. Jury oceniało kosmetyki do twarzy, ciała, włosów i makijażu z różnych półek cenowych zwracając szczególną uwagę na skuteczność działania, przyjemność stosowania, innowacyjność i estetyczny wygląd opakowań.

Luksusowe  suche olejki do ciała i  twarzy z serii Oils of Nature Eveline Cosmetics otrzymały nagrodę "Najlepsze dla Urody” magazynu Uroda Życia.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl