Reklama
Cafe News

■ Szerzenie wiedzy na temat profilaktyki w zakresie nadmiernego wypadania włosów, ochrony skóry i odpowiednich zachowań prozdrowotnych - to tylko niektóre z założeń kampanii „Moja REGENeracja”. Celem jej organizatorów jest zmiana postaw Polaków i edukacja w zakresie dobrych nawyków pielęgnacyjnych.
Pomimo, że dobra kondycja włosów i nieskazitelna cera twarzy stanowi dla wielu ludzi jedne z najważniejszych atrybutów urody, większość z nas nie stosuje środków prewencyjnych, które utrzymałyby te walory w dobrej formie. Świadczą o tym liczne statystyki, badania, a także duże zainteresowanie tematem w mediach i na forach poświęconych tematyce urody. Tym czasem w wielu przypadkach odpowiednie zachowania profilaktyczne uwzględniające zbilansowaną dietę bogatą w witaminy, zmianę trybu życia na zdrowszy i stosowanie odpowiednich preparatów mogą skutecznie uchronić nas przed przykrymi konsekwencjami zaniedbań. Szybkie tempo życia, nałogi, stres czy niedobór witamin - to tylko niektóre z wielu czynników wpływających na jakość naszej skóry i kondycję włosów. Pacjenci  zapominają o trosce o samych siebie, a do dermatologa zgłaszają się dopiero wtedy, kiedy problem już zaistnieje. Tymczasem w wielu przypadkach można uniknąć przykrych konsekwencji. Działania prewencyjnie, w tym także okresowe specjalistyczne badania laboratoryjne często wystarczą, aby uchronić się przed problemami skóry - wyjaśnia dr Anita Tarajkowska - Olejnik, specjalista dermatolog, ekspert kampanii „Moja REGENeracja”. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie mojaregeneracja.pl



■ Jeśli ten świat zmienia się dzięki wzorcom to Panache chce pokazać kto je wytycza. Silne, odważne kobiety. Kobiety, które wytyczają własne ścieżki. Zmieniają bieg historii. Kobiety, które inspirują. Kobiety będące wzorcami do naśladowania wywierają wpływ na innych. Nie rywalizują. To bohaterki, które udowadniają światu, że bariery przed nimi stawiane można pokonać. Teraz nadchodzi czas, by je docenić. W 2015 roku Panache przeprowadził swoją pierwszą, cyfrową kampanię „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” poświęconą inspirującym kobietom z całego świata. W kampanii wzięły udział: znana na całym świecie modelka - Marquita Pring, terapeutka sportowa - Amy Hughes, brytyjska paraolimpijka – Hannah Cockroft, pielęgniarka - Rachel Elliot, brytyjska piosenkarka - Micę Paris oraz polska propagatorka krwio- i organodawstwa - Martyna Kaczmarek. Kampania „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” obecna była na całym świecie poprzez kanały social media oraz virale na YouTube. W kolejnej edycji „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna” każdy z nas może nominować osoby, które są dla nas inspiracją. Mogą to być zwyczajne kobiety robiące niezwykłe rzeczy, mogą to być kobiety zupełnie nam obce lub będące osobami publicznymi, sławnymi, których praca nas inspiruje.

Proces nominacji rozpocznie się w Dniu Kobiet – 8 marca 2016  na stronie www.modelledbyrolemodels.com/nomintations oraz na www.nowywymiarpiekna.pl. Nominacje będzie można przesyłać do 3 kwietnia. Międzynarodowe jury, w którego skład wchodzi Beata Sadowska będąca inspiracją dla wielu kobiet chcących żyć zdrowo i aktywnie, bardzo dokładnie rozważy wszystkie nominacje, a następnie opublikuje listę 15 finalistek, z których to głosujący wspólnie z jury wyłonią ostateczną szóstkę zwycięskich wzorców do naśladowania. Zwyciężczynie wezmą udział w sesji zdjęciowej „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna”, która zostanie opublikowana na stronie internetowej Panache, w prasie internetowej oraz drukowanej, a także w kanałach social media i na materiałach reklamowych dostarczanych do sklepów branżowych.


■ Najnowsze trendy w strzyżeniu i stylizacji, innowacyjne techniki fryzjerskie oraz pokaz mistrzów Akademii marki ESTEL Professional. To program na pierwszy weekend kwietnia. Międzynarodowy pokaz ESTEL SHOW i warsztaty Look & Learn odbędą się w dniach 2-3 kwietnia 2016 r. w Zakopanem.

Marka ESTEL Professional zaprosiła do Polski mistrzów fryzjerstwa z Rosji i Niemiec. Na pokaz i warsztaty przyjadą światowej sławy styliści fryzur: Andrey Pulin, Elena Stepanowa i Ekaterina Savannikowa z Sankt Petersburga. Niemcy reprezentować będzie Chris Meineck, natomiast z Polski obecny będzie Kierownik Działu Szkoleń i główny stylista - Cezary Rosiński.

Głównym punktem programu podczas kwietniowego weekendu będzie ESTEL SHOW 2016 - pokaz najnowszych kolekcji i trendów fryzjerstwa, zaprezentowanych przez stylistów z Akademii ESTEL z Sankt Petersburga. Kolekcja AMORE zostanie przygotowana przez Dyrektora Artystycznego marki ESTEL Professional – Andrey’a Pulina oraz światowej sławy stylistów i instruktorów z Akademii ESTEL. Na zakończenie pierwszego dnia stylistki marki zaprezentują trendy w strzyżeniu męskim.

Weekend w Zakopanem to także praktyczne zajęcia przygotowane przez mistrzów sztuki fryzjerskiej. To warsztaty Look & Learn podczas których światowej sławy styliści fryzur zdradzą tajniki nowoczesnej koloryzacji, strzyżenia oraz stylizacji włosów. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane innowacyjne techniki fryzjerskie oraz najnowsze trendy w strzyżeniu opracowane przez członków Akademii ESTEL Professional.

ESTEL Professional to marka specjalizująca się w produkcji kosmetyków profesjonalnych do włosów. W ofercie marki znalazło się kilka linii produktów przeznaczonych do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów, brwi i ciała. Unikalność marki ESTEL Professional wynika z faktu, że nie prowadzi ona sprzedaży detalicznej, a jej oferta skierowana jest głównie do profesjonalnych salonów fryzjerskich.

 

■ 29 lutego 2016 r. po raz szósty w Polsce odbędzie się Światowy Dzień Chorób Rzadkich. Obchody rozpocznie doroczna konferencja  w Pałacu na Wyspie w warszawskich Łazienkach Królewskich, gdzie spotkają się przedstawiciele organizacji pacjenckich oraz decydenci. Wiodącym tematem rozmów będzie Narodowy Plan dla Chorób Rzadkich. W tym roku organizatorzy wydarzenia zapraszają wszystkie chętne osoby do udziału w akcji #MojaChwila, która pozwoli wrócić pamięcią do najpiękniejszych wspomnień i wesprze osoby dotknięte rzadkimi chorobami.

Tegoroczny Dzień Chorób Rzadkich przypada w wyjątkowym momencie – 29 luty to najrzadsza data w kalendarzu. Jednocześnie jest to jeden z najważniejszych dni dla ponad 350 milionów osób dotkniętych rzadkimi chorobami na całym świecie. W Polsce głównym tematem, który towarzyszy Dniu Chorób Rzadkich jest wciąż niezrealizowany Narodowy Plan dla Chorób Rzadkich. Dokument regulujący  opiekę zdrowotną w tym zakresie miał powstać już w 2013 r. Po latach temat dokumentu wraca na ministerialną wokandę. Ministerstwo Zdrowia zapowiada wznowienie prac w tym zakresie, powołanie Zespołu ds. Chorób Rzadkich przy MZ, który w ciągu kilku miesięcy ma zakończyć prace nad  Narodowym Planem, aby poprawić standardy leczenia, zorganizować polską sieć ośrodków referencyjnych, zwiększyć dostęp do leków sierocych oraz zapewnić godną i adekwatną opiekę socjalną dla pacjentów i rodzin dotkniętych choroba rzadką.

 

■ Mieszkańcy Wrocławia, dzięki pracom rewitalizacyjnym prowadzonym przez i2 Development na Bulwarze Staromiejskim, odzyskają 2,5-hektarowy teren w samym centrum miasta. Rozwiązania zastosowane przez dewelopera przy pl. Jana Pawła II, znacząco wpłyną na komfort życia w Stolicy Dolnego Śląska. Rewitalizacja uwzględni potrzeby m.in. pieszych, rowerzystów oraz tych, którzy cenią przyjazną przestrzeń miejską.

Szerokie nadodrzańskie bulwary, wyremontowana promenada wzdłuż fosy miejskiej oraz rzeki, a także zadbana parkowa zieleń mają zachęcać do spacerów i spędzania czasu wolnego na świeżym powietrzu. i2 Development tak zaprojektował przestrzeń, aby wraz z odnawianymi budynkami oraz okalającymi je uliczkami przypominała przestronne miasteczko zapraszające do społecznej integracji. Czerpiąc z pozytywnych trendów światowej urbanistyki, deweloper postarał się o wyłączenie terenu Bulwaru Staromiejskiego z ruchu samochodowego. Dzięki temu wyeksponowany został park ze starodrzewem, a kameralne pasaże między budynkami zyskały na bezpieczeństwie. Ścieżki rowerowe, strefy zdrowia, plaża miejska oraz zaplanowana na Odrze marina mają być integralną częścią usług oferowanych we wnętrzach Bulwaru. Stąd, w ramach powierzchni komercyjnych, przewidziano sklepy z profesjonalnym sprzętem i odzieżą sportową, sklepy i restauracje ze zdrową żywnością oraz gabinety dentystyczne i medycyny estetycznej.

 

■ Założycielki firmy Phenicoptere, Monika Żochowska i Ewa Dudzic, zdobyły tytuł Bizneswoman Roku w kategorii Moja Firma, a także otrzymały nagrodę specjalną – Bizneswoman Publiczności w konkursie organizowanym przez Sukces Pisany Szminką. Stworzone przez nie GLOV Hydro Demaquillage, rękawice, które usuną nawet najmocniejszy makijaż wyłącznie za pomocą wody, stały się międzynarodowym bestsellerem, a założony start-up to dziś firma o globalnym zasięgu.

Podczas gali finałowej konkursu ogłoszono nazwiska laureatek w czterech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma, Korporacja i Działalność na Rzecz Kobiet. Przyznane zostały także dwie nagrody specjalne – Bizneswoman Publiczności, Kobieta w Nowych Technologiach oraz dwa wyróżnienia. Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się 25 lutego 2016 r. w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zrealizowałyśmy swoje wielkie marzenie i zbudowałyśmy nową kategorię produktów w branży kosmetycznej. Jesteśmy bardzo dumne, że możemy tworzyć miejsca pracy w Polsce, a GLOV pokochały miliony kobiet na świecie – powiedziała odbierając nagrodę Monika Żochowska, prezes Phenicoptere.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl