Przetestowaliśmy

 

Seria L’biotica VOLUME powstała w odpowiedzi na potrzeby włosów pozbawionych objętości, cienkich, a także wymagających odbudowy i wzmocnienia.

 

Seria L’biotica COLOUR została stworzona z myślą o włosach farbowanych, zniszczonych oraz osłabionych koloryzacją. Oprócz tworzenia na powierzchni włosów filmu ochronnego zapewnia intensywną pielęgnację i przedłuża trwałość koloru.

Szampon 250 ml z serii Volume Every Day nadaje włosom naturalnej lekkości i blasku, a jednocześnie wzmacnia ich strukturę. Co ważne, szampon nie obciąża włosów. W składzie zawiera aktywne ceramidy, które zwiększają wytrzymałość na działanie niekorzystnych warunków.

Ekspresowa Maska 200 ml z serii dodaje włosom lekkości i objętości, a dodatkowo odżywia i wzmacnia partie włosów. Keratyna wypełnia mikrouszkodzenia we włosach oraz zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się włosów.  Zawarta w obu produktach formuła Light Coplex sprawia, że włosy dłużej są świeże i wyglądają lekko. Dodatkowo skład wzbogacono o m.in. olejek macadamia, pantenol i ekstrakt z dzikiej róży.

Odżywczo-Witalizujący Szampon 250 ml dzięki zawartości Complex Colour Booster zapobiega blaknięciu i wypłukiwaniu się farby, zaś aktywnie działające polimery dogłębnie regenerują i odbudowują osłabione włosy.

Intensywnie Regenerująca Odżywka 200 ml zapobiega matowieniu a jednocześnie silnie odżywia i nawilża. Zawartość keratyny zapewnia sprężystość włosów oraz ich niezwykły blask. Dodatkowo w składzie zawarto m.in. naturalny olejek jojoba, ekstrakt z aloesu i ekstrakt z melisy.

Seria L’biotica SILK & SHINE to niezawodny sposób na jedwabisty blask i wygładzenie. Świetnie sprawdzi się w przypadku włosów matowych, pozbawionych włosów a także suchych i puszących się. Po użyciu włosy są wyraźnie mocniejsze, lśniące, a także dogłębnie odżywione. Zawarty w Szamponie 250 ml Moisturizing Shine Complex nie tylko wygładza i domyka łuski, ale też zapobiega puszeniu się, zaś wzbogacenie składu szamponu o aktywnie działające ceramidy i polimery zwiększa wytrzymałość włosów. Odżywka 200 ml zawierająca olejek Canola oraz aktywne ceramidy zapewnia intensywne nawilżenie i termoochronę włosów podczas stylizacji. Oprócz tego seria zawiera kwas cytrynowy i witaminę E.

 

Trzy osoby wybrane przez redakcję serwisu do przetestowania powyżej zaprezentowanych zestawów, prosimy po zakończeniu testowania o zamieszczenie recenzji na temat testowanych preparatów. Szczegółowe informacje znajdują się w opisie tej akcji tu.

Komentarze
2016-02-27 20:57:37
~kal1979 Po tych opisach mogę tylko pozazdrościć, że nie udało się mi mieć możliwość przetestowania tych produktów. Przyznam się, że dopiero tu pierwszy raz przeczytałam o tej marce ale zobaczyłam też w innych miejscach co się pisze o tych produktach i jestem coraz bardziej zachęcona do tego aby wypróbować. Mają szeroką ofertę nie tylko na włosy więc jeszcze z czego wybrać.
2016-02-26 16:52:26
~elzbik Miałam przyjemność przetestować zestaw L’biotica SILK & SHINE. Muszę od razu z góry zaznaczyć, że jestem bardzo wybredną kobietą.. jeżeli chodzi o zakup kosmetyków do włosów :) po pierwsze produkty L’biotica wyglądają super! Tubki z szamponem i maską SILK & SHINE wyglądają bardzo profesjonalnie, jakby stały na regałach najlepszych salonów fryzjerskich. Bardzo przyjemna konsystencja i zapach. Szczerze powiedziawszy po 3 dniach używania szamponu i maski czułam się odrobinę zawiedziona. Włosy były bardziej lśniące i miękkie, ale przecież ja spodziewałam się efektu WOW! Dopiero mniej więcej po tygodniu stosowania usłyszałam kilka komplementów na temat mojej fryzury. Niby uczesana tak samo jak zawsze, ale włosy wyglądały naprawdę świetnie. Dodatkowo (pomimo tego, że kolor włosów mam naturalny) wydawał się on o wiele wyraźniejszy i mocniejszy. Włosy układają się bardzo przyjemnie, a pomimo stosowania prostownicy na wysokich obrotach :) i tak wyglądają na odżywione i nie przesuszone. Osobiście polecam :)
2016-02-22 10:58:32
~Anna Testowałam zestaw Volume - maska + szampon i stwierdzam, że jest to bardzo dobry zestaw. Nie obciąża włosów i nie powoduje plątania. Można je z łatwością rozczesać. Włosy są lśniące i nie puszą się. Polecam wszystkim, zwłaszcza tym, którzy mają problem z rozczesaniem włosów po myciu. Zestaw zarówno szampon jak i odżywka są bardzo wydajne. Zapach też jest przyjemny, na pewno nie jest chemiczny. Z pewnością kupię nie jeden taki zestaw. Dziękuję za możliwość przetestowania :)
2016-02-21 16:43:27
~Katarzyna Gieracka Seria L’biotica COLOUR - to właśnie ten zestaw testowałam w ramach akcji na fb.
Po pierwsze bardzo spodobał mi się zapach...świeży ,delikatny,trochę ziołowy.
Po drugie konsystencja: szampon nie spływa z włosów, wygląda jak żel i super się pieni
odżywka nie spływa z włosów i dobrze się nakłada
Po trzecie efekt:po pierwszym uzyciu nie stwierdziłam jakichś rewelacyjnych rezultatów, włosy były pachnace, i lśniace ale nie jakoś spektakularnie.
Po drugim uzyciu włosy wyraźnie poprawiły swój wyglad- błyszczące,miękkie,dobrze się układały
Po kolejnych uzyciach stwierdiłam znaczne polepszenie jakości włosów(nie są takie sianowate na końcach i ładnie sie układaja),Są świeże przez trzy dni i nie tłuszczą sie .Jest jeszcze jeden fakt ,który mnie zaskoczył: przestały wypadać mi włosy!!!!, a traciłam ich naprawdę dużo.
Jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania szamponu i odżywki.
polecam serdecznie Serię L’biotica COLOUR ...to naprawdę świetne kosmetyki do włosów w bardzo fajnej cenie.
a i jeszcze jeden fak: zarówno szampon jak i odżywka są wydajne....zużyłam ledwo po 1/3 z kazdego opakowania przez 2 tygodnie regularnego stosowania.
2015-12-30 22:33:36
~wiki2011 Czytałam wiele pozytywnych opinii o tych kosmetykach i nie będę ukrywała, że chętnie sama uczestniczyłabym w takiej ocenie ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl