Reklama
Lirene MEN Fresh ON – odpowiedź na potrzeby męskiej skóry

Męska skóra różni się od kobiecej pod względem struktury. Jej naskórek jest grubszy, łatwiej trzyma wodę i pokrywa go większa ilość sebum. Wymaga zdecydowanie innej pielęgnacji niż skóra kobieca. Z myślą o wyjątkowych potrzebach męskiej skóry powstał nowy, ultra-nawilżający kremo-żel do twarzy i pod oczy Lirene MEN Fresh ON. Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk szybko się wchłania i nie powoduje świecenia się skóry, podczas gdy bogata formuła łagodzi podrażnienia i kompleksowo pielęgnuje.

 

 

 

Już na pierwszy rzut oka męska skóra różni się od kobiecej – jest grubsza, zwarta, pokryta zarostem, zazwyczaj bardziej się przetłuszcza. Różnice w budowie i funkcji męskiej skóry wynikają przede wszystkim z wpływu hormonów, głównie testosteronu. To dlatego mężczyźni mają większe problemy z trądzikiem niż kobiety. Walczą z nim dłużej, przechodzą go intensywniej, trudniej się im go pozbyć.

Przy tego typu problemach niezwykle istotna jest pielęgnacja przy użyciu odpowiednich kosmetyków. Ponieważ większość mężczyzn goli się codziennie, codziennie też narusza barierę ochronną naskórka, co może prowadzić do podrażnienia i przesuszenia. Pożądanymi składnikami receptur męskich  kosmetyków muszą być również składniki łagodzące, odbudowujące uszkodzoną barierę naskórkową oraz przywracające prawidłowe nawilżenie.

 

Fakty o męskiej skórze…

• Jest zdecydowanie grubsza, ma 32 warstwy naskórka, podczas gdy kobieca od 20 do 24.

• Zawiera mniej naturalnych antyoksydantów, jest więc mniej chroniona przed nowotworami.

• Ma odmienny układ włókien kolagenowych, które są ułożone ściślej, bez pustych przestrzeni pomiędzy, więc jest zwarta i mniej rozciągliwa. Dlatego mężczyźni nie mają cellulitu, a pierwsze zmarszczki pojawiają się u nich później niż u kobiet.

• Na powierzchni skóry mężczyzn znajduje się mniej zakończeń nerwowych, więc słabiej reaguje ona na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

• Dzięki temu, że jest pokryta zarostem, dociera do niej mniej promieni UV, więc jest bardziej odporna na fotostarzenie.

• Częściej jest więc skórą tłustą - ze wszystkimi tego konsekwencjami.

 

Z myślą o wyjątkowych potrzebach męskiej skóry powstał nowy Ultra-nawilżający kremo-żel do twarzy i pod oczy Lirene MEN Fresh ON - idealny kosmetyk dla mężczyzn, którzy preferują lekką konsystencję kremu oraz chcą, aby ich skóra była optymalnie nawilżona, odżywiona oraz pełna świeżości przez cały dzień. Kremo-żel, dzięki połączeniu skutecznych składników aktywnych, kompleksowo pielęgnuje skórę i nie powoduje świecenia.

Kombinacja wyciągów z bambusa, lotosa i lilii wodnej regeneruje i długotrwale nawilża. Hialuronian zabezpiecza skórę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi oraz utratą wody, wzmacniając jej naskórkową barierę ochronną. Unikalne połączenie allantoiny oraz wyciągu z nasion lnu łagodzi podrażnienia, wygładza i zmiękcza skórę.

 


Pojemność: 50 ml
Rekomendowana cena detaliczna: 26,99 zł

 

Lirene MEN to linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy opracowana z myślą o specyficznych wymaganiach mężczyzn i męskiej skóry. Lirene MEN to kosmetyki nawilżające Energy ON, przeciwstarzeniowe i wygładzające Relax ON, do pielęgnacji skóry wrażliwej, łagodzące Cool ON oraz odświeżające Fresh ON. W linii Lirene MEN znajdziemy żele do golenia i balsamy po goleniu, kremy pielęgnacyjne, a także żele pod prysznic do mycia ciała i włosów. Kosmetyki charakteryzują się skutecznymi recepturami, nowoczesnymi opakowaniami z ciekawą grafiką oraz atrakcyjną ceną.

 

Pozostałe kosmetyki Lirene MEN

 


Cool ON – Żel do golenia

poj.:  200 ml; rekomendowana cena detaliczna: 12,99 zł

Energy ON – Żel do golenia

poj.:  200 ml; rekomendowana cena detaliczna: 12,99 zł

Energy ON – Balsam po goleniu

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna: 17,99 zł

Relax ON - Balsam po goleniu

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna: 19,99 zł

Cool ON - Balsam po goleniu, cera wrażliwa

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna:    18,99 zł

Energy ON - Lekki odświeżający krem do twarzy

poj.: 50 ml; rekomendowana cena detaliczna: 21,99 zł

Relax ON - Krem do twarzy przeciw starzeniu się skóry

poj.: 50 ml; rekomendowana cena detaliczna: 28,99 zł

Żele pod prysznic Energy ON, Cool ON, Relax ON i Fresh ON

poj.: 400 ml; rekomendowana cena detaliczna:  9,99 zł







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zbliża się wiosna! Ciepło, kolory, ruch na powietrzu, świeże warzywa, słońce. Jesteście gotowi na wiosenne zmiany? Może w tym roku warto zadbać o zdrowie i urodę jednocześnie? Fundacja...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl