Reklama
Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Małgorzata Rusewicz, Wiceprezes Zarządu IZFiA, zaznacza, że kluczowe dla sukcesu PPK są działania edukacyjne nie tylko podkreślające zalety rozwiązania, lecz także przybliżające Polakom mechanizmy funkcjonowania rynku kapitałowego, prowadzone szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, które zatrudniają ponad 70% potencjalnych uczestników PPK.

 

 

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami przez ARC Rynek i Opinia, większość (65%) pracujących Polaków nie podjęła jeszcze decyzji czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych, czy złoży rezygnację z tej formy oszczędzania. Chęć wspólnego inwestowania pieniędzy na przyszłość z pracodawcą i państwem zadeklarowało 18% procent respondentów, zaś 17% planuje wycofać się z uczestnictwa w programie.

Co czwarty badany zgodził się ze stwierdzeniem, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty miał odmienne zdanie, większość (54%) miała jednak kłopoty z oceną programu. Jako główne zalety przywoływane były: możliwość odłożenia dodatkowych środków do wykorzystania na emeryturze (63%), otrzymanie wkładu finansowego od pracodawcy (61%) oraz od państwa (60%). Z kolei najczęściej wskazywanymi wadami były: obniżenie wynagrodzenia (75%), brak zaufania (69%) oraz obawa o opłacalność tej formy oszczędzania na przyszłość (69%).


Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie
Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a otwiera nowoczesną klinikę, w której pacjenci objęci zostaną holistyczną opieką  tj. od innowacyjnej kosmetologii, przez szeroki zakres zabiegów anti-aging, najwyższej jakości medycynę estetyczną po chirurgię plastyczną.

 

 

Klinika Dr Szczyta i dr Charytonowicza to miejsce, gdzie można operacyjnie poprawić niedoskonałości, które stanowią kompleks lub przeszkodę w życiu. Oprócz tego, klinika oferuje zabiegi pielęgnacyjne i anti-aging, a także wsparcie specjalistów w zakresie dermatologii, ginekologii estetycznej, fizjoterapii, chirurgii rekonstrukcyjnej piersi czy przeszczepów włosów. Na Waflowej 7a dla pacjentów przygotowano dwie supernowoczesne sale operacyjne, wygodne pokoje pooperacyjne dla 10 osób oraz jednoosobową salę VIP.  Z myślą o komforcie gości w otoczeniu kliniki zaprojektowano ogród. Placówka została wyposażona w sprzęt gwarantujący opiekę na najwyższym, światowym poziomie. O komfort pacjentów dba zespół doświadczonych, cenionych lekarzy i niezwykle profesjonalny personel medyczny.


Rexona Wyzwanie 5000 kroków
„Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia się do skrócenia życia. Efekt? Nasze dzieci będą żyły nawet 5 lat krócej niż my. Dlatego dość z szukaniem wymówek! Czas na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń. Wyzwanie marki Rexona podjął sam Robert Kubica, który choć nie jest zawodowym piłkarzem – zagrał w piłkę, choć nie jeździ wyczynowo – trenuje na rowerze codziennie, a nawet założył rękawice i boksował. Wszystko po to, aby udowodnić, że „chcieć to móc” i nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas samych.

 

Masz odwagę podjąć wyzwanie i zacząć się ruszać? Ściągnij aplikację Rexona 5000 kroków, dostępną na www.rexona.com/pl/500-krokow.html. Z jej pomocą policzysz liczbę swoich kroków, zbierzesz specjalne odznaki i dowiesz się, co dobrego chodzenie daje dla naszego samopoczucia i zdrowia. A kto chce dowiedzieć się, jak tworzy się społeczność kampanii Rexona 5000 kroków może wejść na stronę Rexona.com.pl  i sprawdzić, ile łącznie Polacy zrobili już kroków. Do akcji zachęca nas m.in. Robert Kubica i inne gwiazdy polskiego sportu. Warto iść za ich przykładem.


Klépierre szerzy świadomość ekologiczną
Dbałość o środowisko to podstawa idei zrównoważonego rozwoju. Firma Klépierre, właściciel i zarządca 6 centrów handlowych w Polsce, stworzyła międzynarodowy program Act For Good, który wyznacza w grupie kierunki wszystkich działań w obszarze CSR. Inicjatywa skupia się na trzech obszarach: Act For The Planet, Act For Territories oraz Act For People i skierowana jest do pracowników, najemców, usługodawców oraz klientów.

Działania firmy skupiają się na trosce o środowisko naturalne, a ich głównym celem jest redukcja emisji CO2, ograniczenie zużycia energii i przejście na odnawialne źródła energii we wszystkich obiektach należących do Grupy w myśl idei Act For The Planet. W codziennej działalności galerii handlowych duży nacisk kładziony jest na zmniejszenie zużycia mediów i właściwą segregację odpadów, która umożliwia odzyskanie części surowców. Podczas ostatnich modernizacji Lublin Plaza i Poznań Plaza zadbano o to, aby wymienić urządzenia i oświetlenie na energooszczędne. Centra angażują się także w liczne akcje proekologiczne, takie jak „Godzina dla Ziemi” oraz współpracują z organizacjami takimi jak WWF, których celem jest podejmowanie działań na rzecz ochrony najcenniejszych obszarów przyrodniczych. Wszystkie galerie Klépierre w Polsce posiadają międzynarodowy certyfikat ekologiczny BREEM In-Use, który potwierdza wyjątkową dbałość o funkcjonowanie budynku w sposób zrównoważony i wysokie standardy zarządzania nieruchomościami.

 

 

Kolejnym ważnym obszarem, w którym działa Klépierre jest rozwój regionów. Działania w ramach idei Act For Territories realizowane są poprzez wsparcie i udział w inicjatywach oraz akcjach organizowanych przez miejskie władze, pracodawców oraz usługodawców. Przykładem jest akcja „Wypełnij u nas swój PIT” czy przekazanie świątecznych choinek kilkudziesięciu szkołom i przedszkolom, znajdującym się w sąsiedztwie centrów handlowych Lublin Plaza, Poznań Plaza, Sadyba Best Mall, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza i Ruda Śląska Plaza. Centra również udostępniają swoje powierzchnie pod ważne dla regionu inicjatywy i organizują zbiórki darów na rzecz społeczności lokalnej.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl