Cafe News

O czterech takich, co mają wizję

Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja, gotowość do ciężkiej pracy i upór. Upór, który po każdej porażce pozwalał im się podnieść i iść dalej. Inspirujących historii nie trzeba jednak szukać aż za oceanem. Zdarzają się też w Polsce.

 

 

Łukasz, Piotrek, Konrad i Zbyszek to trzydziestoparolatkowie z bogatym bagażem doświadczeń. Poznali się kilka lat temu, a niedawno wpadli na pomysł stworzenia w Warszawie przestrzeni, która zbliży do siebie mieszkańców stolicy i pozwoli im odetchnąć pełną piersią. IMPLANT, który powstanie w Warszawie przy Chmielnej 75 to innowacyjny, trzypoziomowy obiekt składający się z 272 kontenerów i przeszklonych powierzchni oraz całej masy ekologicznych patentów. Będzie można w nim obejrzeć koncert, spróbować egzotycznej kuchni i zrobić zakupy. Nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne IMPLANTa pozwolą ograniczyć zanieczyszczenie powietrza i emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Nie będzie też miejsca na marnowanie wody, dzięki możliwości odzyskiwania jej z „deszczówki”. IMPLANT może też stać się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu dla właścicieli pojazdów elektrycznych, którzy znajdą na jego terenie ładowarki do swoich „elektryków”.



#ZmieńMyślenie z AVON

Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy
w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.

 

 

Dlatego od 25 listopada 2018 r., z okazji międzynarodowej akcji „16 dni przeciwko przemocy wobec kobiet i dziewcząt”, marka rozpoczęła kampanię #ZmieńMyślenie, która zwraca uwagę na cyberprzemoc, ograniczanie i kontrolę, przemoc ekonomiczną oraz nagabywanie w przestrzeni publicznej. AVON edukuje w zakresie tych czterech rodzajów zachowań, które nie zawsze są postrzegane jako przemoc i zachęca do przeciwstawienia się im.



KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP

Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5 bilionów kawałków odpadów syntetycznych. Każdej minuty do oceanu trafia tyle plastiku, ile jest w stanie pomieścić śmieciarka. To 60 ciężarówek pełnych śmieci w godzinę i aż 1 440 w ciągu doby. Obecnie tylko 9% tworzyw sztucznych poddawanych jest recyklingowi.

 

 

Chcąc to zmienić, marka KEVIN.MURPHY opracuje nowe opakowania stworzone w 100% z odzyskanego z oceanów plastiku (Ocean Waste Plastic - OWP). Firma będzie pierwszą na świecie w branży kosmetycznej, która wdroży takie rozwiązanie. Butelki powstałe w procesie recyklingu odpadów oceanicznych zadebiutują w salonach na całym świecie w pierwszej połowie 2019 roku. Dzięki nowej polityce marka zapobiegnie produkcji kolejnych ton śmieci – według szacunków nawet około 360 ton rocznie.



Podejmij biegowe wyzwanie i pokonaj półmaraton

Wielu początkujących biegaczy zastanawia się, kiedy nadchodzi odpowiedni moment na start w półmaratonie. Bardziej zaawansowani pasjonaci szukają rozwiązań, które ułatwią im poprawienie rekordu życiowego. Kluczem do sukcesu są wytrwałość, konsekwencja, ale również zadbanie o szereg aspektów swojego codziennego życia.

 

 

Marka Saucony, przy współpracy z klubem PR1ME Fitness & Wellness, szukają entuzjastów biegania, którzy pod okiem najlepszych specjalistów przez najbliższe miesiące będą przygotowywać się do startu w półmaratonie w Gdyni. Przystąpienie do grupy biegowej Saucony PR1ME Challenge jest gwarancją dostępu do profesjonalnego sprzętu sportowego w oparciu o analizę budowy ciała, członkostwa w klubie PR1ME Fitness & Wellness, treningów techniki biegowej i rolowania, opieki fizjoterapeuty, dietetyka, trenera personalnego, a także sprofilowanego planu biegowego dopasowanego do indywidualnych potrzeb oraz możliwości. Projekt został zainaugurowany w listopadzie 2018 roku. Treningi będą odbywać się raz w tygodniu i złożą się na nie zajęcia z techniki biegania oraz rolowania, które jest jednym z najlepszych sposobów na regenerację. Finałem wspólnych przygotowań członków grupy będzie start w Gdynia Półmaratonie 17 marca 2019 r.

 



Komentarze
2019-02-02 19:06:59
~Aneczka33 Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane zajrzeć do IMPLANTa. Imponujący projekt, trzymam kciuki za pomysł i realizację.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 7 kwietnia 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy....
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl