Reklama
Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19
W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne połączenia tkanin, m.in. grubej wełny i ultralekkich jedwabi, były równie oryginalne fryzury.

Za koncepcję stylizacji włosów odpowiadała marka KEVIN.MURPHY. Styliści marki stworzyli fryzury bardzo spójne z prezentowaną kolekcją, nawiązujące do różnych stylów i faktur. Gładko zaczesane, lśniące włosy kontrastowały z geometrycznymi, oryginalnymi upięciami. Odważne stylizacje tworzyły swego rodzaju przestrzenne rzeźby z włosów, a ich asymetria była stylistycznym nawiązaniem do oryginalnej konstrukcji sylwetek z kolekcji MMC. Każda z modelek zaprezentowała inną, niepowtarzalną stylizację włosów, co było odbiciem filozofii marki KEVIN.MURPHY, stawiającej na indywidualizm i osobowość.


#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny
Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki. #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny – dodaje.

Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPF creators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie. Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model – zostań modelką. W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.


Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy
25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali objawy nowotworu. Ciągłe zmęczenie, problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi, a nawet nadpobudliwość i nerwowość mogą świadczyć o chorej tarczycy. Na choroby tarczycy w Polsce cierpi około 22 proc. Polaków. Najpoważniejszym schorzeniem gruczołu tarczowego jest rak tarczycy. To dziewiąty, co do częstości występowania, nowotwór złośliwy diagnozowanym wśród kobiet.

Działania, jakie przez lata podejmowały Amazonki sprawiły, że temat raka piersi i związane z nim zasady profilaktyki są dobrze i powszechnie znane. Ten sukces chcielibyśmy powtórzyć w przypadku raka tarczycy. Choć wiele przypadków tej choroby udaje się z powodzeniem wyleczyć, powinniśmy mieć świadomość, że rak tarczycy ma różne oblicza i przybiera także znacznie bardziej agresywne formy. Wczesne wykrycie choroby to po prostu szansa na życie – wyjaśnia Elżbieta Kozik, prezes organizacji Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

 

Marka EsthiCell PROFESSIONAL została Partnerem  Generalnym konferencji Lider Biznesu Beauty
LIDER BIZNESU BEAUTY to największa biznesowa konferencja, w której uczestniczą wyłącznie managerowie i właściciele obiektów beauty, medycyny estetycznej i spa. Tematem wiodący tegorocznej edycji konferencji było - zarządzanie, motywowanie i budżetowanie.

W tym roku wiodąca tematy konferencji była odzwierciedleniem tego z czym najbardziej zmaga się branża usług beauty. Rosną znacząco koszty operacyjne i administracyjne utrzymania salonów wykonujących usługi beauty. Pojawiają się coraz większe problemy ze znalezieniem nowych pracowników oraz ich utrzymaniem na stanowiskach. Dlatego utrzymanie rentowności takiego biznesu to coraz większe wyzwanie. Mając to na względzie podjęliśmy decyzję o udziale w tym branżowym wydarzeniu  - argumentuje decyzję Sebastian Tatarek, twórca marki EsthiCell, dyr. zarządzający w firmie COSMED Consulting, do której marka należy.

 

Ewa Kasprzyk ambasadorką  linii SORAYA Total Collagen
Dnia 12 kwietnia 2018 roku w warszawskim hotelu H15 marka Soraya odsłoniła sekret pięknych Polek prezentując nową linię kosmetyków Total Collagen. Innowacją w linii jest Collagen XVIII Architekt - kompleks aktywnych składników pobudzających produkcję 5 typów kolagenu, w tym nowo odkrytego kolagenu XVIII, jedynego który występuje we wszystkich warstwach skóry. Wszystko po to, by skutecznie wzmocnić skórę, odbudować jej jędrność i uzyskać wielowymiarowy efekt odmłodzenia wyglądu.

Ambasadorką linii Soraya Total Collagen została znana, lubiana oraz niewątpliwie piękna Polka - Ewa Kasprzyk. Aktorka utożsamia się z nową platformą komunikacyjną – Soraya Sekret Pięknych Polek i bez wątpienia stanowi potwierdzenie kierunku nowej strategii marki.

 

NIVEA MEN zostaje oficjalnym sponsorem Realu Madryt
Lider w pielęgnacji mężczyzn oraz światowej sławy klub piłkarski REAL MADRYT rozpoczynają oficjalną współpracę. Liderów połączyła wspólna idea. Zarówno NIVEA MEN, jak i REAL MADRYT mają na celu aktywizowanie mężczyzn, tak aby uwolnili pełny potencjał swoich możliwości. Jak się okazuje, kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie do codziennych wyzwań, które jest jednocześnie jednym z największych źródeł pewności siebie. Badanie przeprowadzone przez markę NIVEA ujawnia, że aż 92% mężczyzn potwierdziło, że gdy czują się dobrze we własnej skórze, osiągają lepsze wyniki, zarówno w sporcie jak i w pracy.

Eksperci NIVEA MEN od lat pomagają przygotowywać mężczyzn do codziennych wyzwań i wprowadzają kolejne nowości odpowiadające na ich różne potrzeby. Tym razem, w uwolnieniu pełnego potencjału, pomoże regenerująca linia NIVEA MEN SENSITIVE.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl