Reklama
Cafe News

■ 19 października br. swoje podwoje otworzyła POSNANIA, największe centrum handlowe w stolicy Wielkopolski. Miejsce to stało się nową lokalizacją dla kolejnego butiku Golden Rose. Marka istniejąca od dawana na polskim rynku sukcesywnie zdobywała serca amatorek kosmetyków kolorowych. Oficjalne otwarcie butiku przyciągnęło wiele miłośniczek pięknego wyglądu, które tego dnia mogły skorzystać z porad profesjonalnej wizażystki Golden Rose oraz zakupić produkty marki w bardzo atrakcyjnych cenach. Butik został podzielony na strefy, w których w łatwy sposób można wybierać wśród odcieni szminek, podkładów i lakierów. Estetyczne wnętrze, białe światło i kolorowa ekspozycja sprawiają, że każda fanka makijażu przeniesie się w zupełnie inny, kolorowy wymiar.

■ 10 października ruszyła kampania reklamowa soczyście owocowej linii kosmetyków do pielęgnacji ciała – Tutti Frutti.  Działania zaplanowane na jesień tego roku obejmują trzy kanały komunikacji: kino, telewizję oraz internet. Kampania przenosi nas do świata pełnego owoców. W ramach kampanii zobaczymy spoty reklamowe w kinach studyjnych i lokalnych. Spoty pojawią się również w stacjach telewizyjnych m. in  TVN, TVN7, ESKA, COMEDY CENTRAL oraz  w telewizji internetowej: player.pl. Dodatkowym wsparciem kampanii jest kampania display. Za kreację spotu reklamowego odpowiada plankton.tv, za planowanie i zakup mediów – Dom Mediowy Intermedia, za działania PR w prasie – agencja Lifestyle Agency, za działania w Internecie – dział marketingu Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.

■ Spektakularne metamorfozy, autorskie kolekcje i najwyższa jakość wykonywanych usług. Po Krakowie, Warszawie i Katowicach to właśnie stolica województwa podkarpackiego jest czwartą lokalizacją marki Maniewski w Polsce. Maciej Maniewskiego - stylista gwiazd, osobowość telewizyjna jest gotów, aby zająć się wizerunkiem rzeszowianek. Adres 3 Maja 13 jest szczególny. W kamienicy, gdzie znajduje się nowy salon, dawniej mieściły się kultowe kawiarnie: Europejska i Kosmos. Rzeszowianie ustawiali się pod kamienicą w kilometrowych kolejkach za bagietkami. Dziś czas na inne kolejki – po nowy look. Na prestiż swojej marki i zaufanie klientek Maciej Maniewski pracuje od ponad 20 lat.

 

■ Max Factor rozpoczął oficjalną współpracę w dziedzinie makijażu ze słynnym Victoria`s Secret Fashion Show. Związek z współczesną ikoną mody bieliźniarskiej to kolejny etap w historii marki Max Factor, który podniesie rangę makijażu na najbardziej oczekiwanym pokazie mody 2016 roku. Victoria`s Secret i zespół wizażystów Max Factor będą współdziałać w kreowaniu doskonałego makijażu, który zaowocuje naturalnym, efektownym i ponętnym wyglądem modelek, tak by ich uroda czarowała podczas pokazu. Stanie się tak za sprawą niezwykłego makijażu rzęs, stworzonego za pomocą False Lash Effect Epic – oficjalnej maskary Victoria`s Secret Fashion Show 2016. Pięknie podkreślone rzęsy modelek będą współgrać z pozostałymi elementami makijażu, tak by powstał niezwykły, świeży i seksowny wizerunek Victoria`s Secret.

 

Swarovski połączył siły ze słynnym Tokujinem Yoshioką, który jest autorem nowego konceptu wystroju salonów tej marki. Idea projektanta skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą. Nowy design salonu Swarovski można podziwiać już w Złotych Tarasach w Warszawie. Na zewnątrz motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą także powtarzające się elementy, takie jak kryształowe łabędzie czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w blasku i niezmierzonej głębi kryształu.

■ Islandia to kraj zachwycający niesamowitymi krajobrazami, niemalże nienaruszoną przez człowieka naturą, nieprzewidywalną pogodą i typowym dla Skandynawii szacunkiem do przyrody. Islandia słynie z prostego stylu, pełnego chłodnych barw i skandynawskich wzorów. Teraz jeden z największych producentów odzieży w Islandii, firma ICEWEAR, dostępna jest bezpośrednio w Polsce.

Marka ICEWEAR powstała w 1972 roku w północno-zachodniej Islandii w miejscowości Hvammstangi. To jedna z najpopularniejszych islandzkich marek odzieżowych, która łączy tradycyjne skandynawskie wzornictwo, niepowtarzalną wełnę z runa islandzkich owiec, a także zaawansowane technicznie tkaniny. ICEWEAR  oferuje ubrania, które doskonale sprawdzą się podczas aktywności na świeżym powietrzu, w podróży oraz w miejskim klimacie. Ich unikalność wynika z właściwości – odzież ICEWEAR jest wiatroszczelna, wodoodporna i oddychająca. Jej tajemnica tkwi także w minimalizmie, prostocie i chłodnych, naturalnych barwach, które wpisują się w nadchodzący, jesienno-zimowy sezon. W ofercie znajduje się odzież damska i męska –  softshelle, kurtki, swetry, wełniane akcesoria, a także stylowe koce w skandynawskim stylu.

 

■ Odzyskaj Gładką Twarz! - to misja i cel działania specjalistycznych dermo-kosmetyków marki VIPERA COS-MEDICA ukierunkowanych na codzienną kurację oraz wsparcie medycznego leczenia cery z konkretnymi problemami dermatologicznymi. Program leczniczy zapewnia celowaną pielęgnację, skuteczną regenerację z antyseptycznym nawilżeniem i odnową wymagającej cery trądzikowej.  Oprócz działań terapeutycznych, COS-MEDICA  wplata też bezpieczne kosmetyki do kamuflażu i makijażu z funkcją fachowej pielęgnacji i ochrony cery.

Właściwa pielęgnacja twarzy polega na utrzymaniu czystej skóry, kontroli nadmiernego wydzielania sebum, a jednocześnie niedopuszczanie do nadmiernego wysuszenia skóry. Utrzymanie idealnego stanu skóry jest możliwe poprzez odpowiednie: oczyszczanie z bakterii, nawilżanie oraz regenerowanie. Dermo-kosmetyki VIPERA COS-MEDICA dla cery trądzikowej to kompleksowy, leczniczy 24h program z kwasem azelainowym dla młodzieży, kobiet i mężczyzn. Program umożliwia leczenie cery trądzikowej w domu, wspomaga również długoterminową, kompleksową pielęgnację skóry z tendencją do wyprysków, przebarwień i z bliznami potrądzikowymi.

 

■ Ciepły wieczór 20 kwietnia, to czas kiedy budynek Royal Wilanów na warszawskim Wilanowie, rozświetliły kolorowe światła zapraszając gości na oficjalne otwarcie najnowocześniejszego fitness klubu w Polsce. Artis Wellness Club to wyjątkowe miejsce dedykowane osobom, dla których zdrowy tryb życia, ruch oraz sprawność fizyczna są integralnymi elementami życia.

Wieczorne spotkanie dziennikarzy i gwiazd w ARTIS poprowadził Dominik Śliwowski współtwórca tego projektu. Opowiedział o pasji jaka stworzyła klub, specjalistach którzy są jego częścią i wreszcie o sprzęcie fitness marki Technogym będącym jednym z wyróżników ARTIS, który jest kwintesencją najwyższej jakości i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Goście mieli okazję obejrzeć a nawet wypróbować osławioną włoską markę urządzeń, a wspomagały ich w tym energetyczne bity, o które zadbał jeden z warszawskich didżejów.

W nowoczesnych wnętrzach klubu o aktywnym życiu i zamiłowaniu do sportu dyskutowali i bawili się m.in.: Witold Szmańda, Modest Amaro, Wojciech Olejniczak i Piotr Świerczewski. Unikatowe miejsce na mapie fitness zadebiutowało w wyjątkowej oprawie, wspomagane energią "gwiazd" i entuzjazmem, które czuć było podczas tego wieczoru.




Komentarze
2016-11-15 18:15:55
~Ola W Sklep Golden Rose zachwycający. Szkoda, że nie są tak jeszcze liczne i mało je widać w Polsce. Myślę, że gdyby były bardziej dostępne to marka cieszyłaby się większym zainteresowaniem.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl