Reklama
Nie czekaj. Zabłyśnij już teraz!

Imprezuj całą noc w najbardziej magnetycznym miejscu LA z nową paletą barw ORLY. Na ponad dwukilometrowym odcinku Sunset Boulevard, rozciągającym się między Hollywood, a Beverly Hills ubija się interesy życia. Rodzą się gwiazdy. Rozbuchane ego osób pragnących sławy odbija się w blasku olbrzymich billboardów migoczących pomiędzy legendarnymi klubami nocnymi. Dołącz do śmietanki towarzyskiej Miasta Aniołów. Sunset Strip to miejsce, które może odmienić Twoje życie na zawsze.

 

 

 

 

Poznaj 6 intensywnych barw Sunset Strip:


Up all Night - elektryzująca szarość, która nie pozwoli Ci zasnąć. Metaliczny połysk z roztańczonymi drobinkami stawia na nogi nawet najbardziej opornych. Idealny partner na całonocne szaleństwa.

Last Call - to już ostatni dzwonek, by zostać królową parkietu. Z takim różem na paznokciach to nic trudnego. Last Call mami intensywną, metaliczną barwą, od której nie można oderwać wzroku. Tej nocy korona należy do Ciebie.

The Who’s Who - nasycony odcień niebieskiego w swoim najlepszym wydaniu. Wyrazisty, chłodny, z pozoru nieprzystępny. Gdy poznasz go bliżej, zakochasz się bez pamięci.

Sunset Blvd - pragnienie wielkiej sławy, milionów na koncie i niekończącej się zabawy. Marzenia bywalców Sunset Blvd skrzą niczym grom złotych iskierek zatopionych w soczystej czerwieni. Komu się dzisiaj poszczęści?

Invite Only - skorzystaj z zaproszenia i wejdź do świata pełnego bogactw i przepychu. Invite Only to kolor dla wybrańców. Nieprzebrana zieleń pozwoli Ci zatracić się w miejscu, o którym do tej pory mogłaś tylko śnić.

Celebrity Spotting - zajrzyj za kulisy życia sławnych i bogatych i poczuj się jak gwiazda. Przygaszony fiolet z feerią olśniewających drobinek sprawi, że znajdziesz się w centrum zainteresowania.






Komentarze
2016-11-10 08:06:01
~Ola W Kolory piękne, jeden z nich widzę w Sylwestra na swoich paznokciach ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl