Reklama
Nowa kolekcja Joanny Kruczek JAPAN MEETS EUROPE

Kiedy Japonia spotyka Europę może powstać jedynie coś niezwykle oryginalnego. Taka jest właśnie nowa linia torebek Joanny Kruczek inspirowana japońską gejszą. Specjalnie  dla Was odkrywamy jej tajemnice…

 

„Sztuka” i „człowiek”, od których słów nazwę wzięła japońska „gejsza”, zawsze były nieodłączną inspiracją dla projektantki -  Joanny Kruczek. Piękna, wykształcona, świadoma swojej wartości kobieta zawsze była wyzwaniem dla twórców, bo takie właśnie kobiety kochają torebki tej projektantki. „To prawdziwe dzieła sztuki” – mówiono o japońskich pięknościach. Nic dziwnego więc, że nowa linia torebek, inspirowana gejszą, jest właśnie taka. Na szczególną uwagę zasługuje  torebka w kształcie klucza wiolinowego, która z pewnością będzie niezwykle oryginalnym symbolem tej wiosny.

Kolejne propozycje to bardzo kobiece, wysublimowane, w łagodnym odcieniu koloru pantone na wiosnę 2016 projekty torebek i saszetek. Proste, w połyskliwym różu kopertówki, z minimalnymi, srebrnymi zdobieniami odświeżą niejedną stylizację. To one właśnie ukrywają się pod nazwą gejszy. Modne kształty worka, z delikatną rączką i charakterystycznymi sznureczkami w formie piór, z pewnością będą znakiem rozpoznawczym projektantki w tym sezonie. Zdecydowanie czuć zapach miłości w powietrzu i w projektach Joanny Kruczek. Całą twórczość Joanny Kruczek można podziwiać na stronie www.joannakruczek.com

Poniżej prezentujemy zestawienia różnych stylizacji w torebkami Joanny Kruczek.

 

Zestawienie nr 1

torebka: Joanna Kruczek
kolczyki: Jubistyl
zegarek: Delbana
buty: Jimmy Choo
marynarka: Balmain
sukienka: Zara
cień: MAC

 

Zestawienie nr 2

torebka: Joanna Kruczek
zegarek: Doxa
szal: Louis Vuitton
okulary: Stella McCartney
biżuteria: Guess

 

Zestawienie nr 3

torebka: Joanna Kruczek
zegarek: Doxa
sweter: Chanel
koszula: Dorothy Perkins
buty: Dolce&Gabbana
kolczyki: Chanel

 

Zestawienie nr 4

torebka: Joanna Kruczek
spodnie: Giorgio Armani
szal: Valentino
buty: Giuseppe Zanotti
zegarek: Michael Kors
rękawiczki: Valentino
perfum: Chanel

 

Zestawienie nr 5

torebka: Joanna Kruczek
koszula: Gucci
spodnie: Stella McCartney
buty: Christian Louboutin
kolczyki: Dolce&Gabbana
perfum: Versace

 

Zestawienie nr 6

torebka: Joanna Kruczek
marynarka: Giorgio Armani
bluzka: Giorgio Armani
spódnica: Dolce&Gabbana
buty: Gianvito Rossi
pierścionek: Guess
paleta: Sephora






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl