Reklama
UND GRETEL wkracza na polski rynek

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak pokrótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl, a także w wybranych salonach kosmetycznych na terenie kraju. Niemki pokochały tę kolorówkę za bezkompromisowe podejście zarówno do barw, jak i składu wolnego od toksyn i konserwantów. Za co UND GRETEL pokochają Polki?

 

 

 

Z pewnością konsumentkom znad Wisły przypadną do gustu formuły kosmetyków. Są onedoskonałą mieszanką zupełnie naturalnych i wolnych od szkodliwych substancji składników. Na tym właśnie zależało założycielce UND GRETEL, Christinie Roth, światowej sławy makijażystce, która przez lata budowała swoją pozycję ekspercką w branży kosmetycznej. Jej zdaniem brakowało na rynku kolorówki łączącej harmonię i poszanowanie środowiska naturalnego z intensywnością kolorowych pigmentów. UND GRETEL stał się odpowiedzią na te potrzeby.

 

Organiczne cudo

Kobiety chcą świadomie korzystać z produktów, które nie są testowane na zwierzętach i których skład nie skrzywdził żadnego z nich. Filozofia marki jest niezwykle spójna: nie tylko kosmetyki są oparte w 100% na naturalnych składnikach, ale również akcesoria i opakowania to efekt dbałości o środowisko oraz zrównoważony rozwój naszej planety. W lekkich formułach kosmetyków odnajdujemy takie składniki, jak olej z awokado, wyciąg z rumianku czy woda destylowana z Clary Sage, bez żadnych chemicznych dodatków. To prawdziwa moc natury zamknięta w jednym opakowaniu z występującymi w przyrodzie pigmentami mineralnymi, roślinnymi, czy woskami. UND GRETEL zachwyca swoimi składami, konsystencjami i intensywnością kolorów. Jest to marka organiczna i zwykle w takich przypadkach barwy są raczej delikatne, przez co ciężko jest stworzyć naprawdę mocny makijaż. Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Nawet niewielka ilość cienia czy delikatny ruch kredki pozwalają uzyskać efekt intensywnej barwy - dodaje Anna Lohmann, wdrażająca markę na polski rynek.

 

Makijaż od A do Z

Od podkładów, przez korektory i pudry, na tuszach, cieniach i szminkach kończąc. UND GRETEL to kompleksowy zestaw do tworzenia indywidualnego, a co najważniejsze, trwałego makijażu. Innowacyjne, organiczne formuły to nowy wyznacznik luksusowych, a jednocześnie przystępnychwyrobów. UND GRETEL to nowoczesność sięgająca do tego, co w naturze najlepsze przy jednoczesnym jej poszanowaniu. Dla mnie jako profesjonalistki bardzo ważny jest również fakt, że marka pozwala mieszać produkty ze sobą, co wyzwala kreatywność. Każda z nas może bawić się makijażem, odkrywając zupełnie nowe połączenia – podkreśla Anna Lohmann i dodaje – założycielka marki, Christina Roth, nadal pozostaje aktywną artystką makijażową, która na sesjach zdjęciowych tworzy inspirujące make-up’y, będące wyznacznikiem nadchodzących trendów.

W najbliższych miesiącach UND GRETEL pojawi się w kolejnych punktach stacjonarnych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej. Klientki będą miały do wyboru pełną gamę produktów, dzięki którym stworzą makijaż do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, na imprezę czy na randkę. Marka, obecna także w mediach społecznościowych, pozostaje więc w stałym kontakcie z konsumentkami, pomagając, doradzając i wspólnie szukając najlepszych rozwiązańdla każdego typu urody.

 


Anna Lohmann to wizażystka, kosmetyczka i linergistka związana z rynkiem beauty od prawie 20 lat. Autorka licznych artykułów w prasie branżowej. Na swoim koncie ma niezliczoną ilość przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i wykładów podczas wydarzeń branżowych. Przez wiele lat pracowała jako szkoleniowiec. Od 2018 jest wyłączonym dystrybutorem marki UND GRETEL w Polsce.

UND GRETEL to berlińska marka kosmetyków organicznych, która powstała, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających konsumentek. Produkty UND GRETEL wyróżnia odważna, nowoczesna i seksowna gama kolorów zamknięta w naturalnych, pozbawionych konserwantów i toksyn formułach. Każdy produkt oferowany przez UND GRETEL został stworzony, dopracowany i udoskonalony w oparciu o wieloletnie doświadczenie założycielek marki: światowej sławy makijażystki Christiny Roth i Stephanie Dettmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl