Tajniki szykownego mężczyzny oczami krawieckiej marki

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko. Marka LAVARD w szykownym mężczyźnie widzi także elegancję zaakcentowaną nonszalancką wytwornością.

 

 

 

 

 

Mężczyźni, którzy z estetycznym zacięciem wybierają swoje stylizacje, mogą prezentować różnorodne style. Są tacy, którzy najlepiej czują się w garniturach, dobierając do nich idealnie wypastowane obuwie i eleganckie płaszcze. Czy też tacy, którzy najczęściej decydują się na bawełniany sweter, chinosy w intensywnym kolorze i sztyblety. Z tego też powodu szykowny mężczyzna może być i eleganckim dandysem, i nonszalanckim wagabundą.

 

Szykowność według dandysa

W kolekcji LAVARD na sezon jesień zima 2017/18 szykowny dandys odnajdzie propozycje zainspirowane najnowszymi trendami. Do wyboru ma taliowane koszule we wzór paisley czy te z motywami roślinnymi, ale także monochromatyczne. Kolejnym elementem garderoby, który tworzy wizerunek dandysa to marynarki. Idealnie, gdy zdecyduje się na te wełniane w odcieniach kawy z mlekiem, popielatym czy brązowej jodełki. Jeśli chodzi o spodnie, ważne jest, aby wybierał garniturowe, wełniane ze zwężaną nogawką. Tu w kolorach może przebierać: od szarej tkaniny z nakrapianym drukiem w kolorze miodowym przez atramentowy granat czy wzór czarnobiałej pepitki. Stworzą one idealną kompozycję w zestawieniu z butami typu monki, brogsy czy derby w klasycznych kolorach.

 

Nonszalancja wagabunda

Dla mężczyzn ceniących sobie nonszalancką klasykę LAVARD także przygotował wiele propozycji. Koszule w intensywnym kolorze czerwonego wina czy w klasyczną kratę. Znajdą się także bawełniane golfy – chabrowe, burgundowe czy oranżowe. Do nich świetnie sprawdzą się marynarki np. sztruksowe lub aksamitne. Idealne spodnie dla wagabundy to chinosy z przeszyciami na kieszeniach, a także te, w soczystych kolorach lub w najmodniejszym odcieniu tego sezonu, czyli khaki. Taką stylizację uzupełnią modne sztyblety lub zamszowe trzewiki w odcieniu czerwonego wina lub atramentu.

 


O marce: Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie.  Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy nowoczesnej marki, oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl