UND GRETEL wkracza na polski rynek

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak pokrótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl, a także w wybranych salonach kosmetycznych na terenie kraju. Niemki pokochały tę kolorówkę za bezkompromisowe podejście zarówno do barw, jak i składu wolnego od toksyn i konserwantów. Za co UND GRETEL pokochają Polki?

 

 

 

Z pewnością konsumentkom znad Wisły przypadną do gustu formuły kosmetyków. Są onedoskonałą mieszanką zupełnie naturalnych i wolnych od szkodliwych substancji składników. Na tym właśnie zależało założycielce UND GRETEL, Christinie Roth, światowej sławy makijażystce, która przez lata budowała swoją pozycję ekspercką w branży kosmetycznej. Jej zdaniem brakowało na rynku kolorówki łączącej harmonię i poszanowanie środowiska naturalnego z intensywnością kolorowych pigmentów. UND GRETEL stał się odpowiedzią na te potrzeby.

 

Organiczne cudo

Kobiety chcą świadomie korzystać z produktów, które nie są testowane na zwierzętach i których skład nie skrzywdził żadnego z nich. Filozofia marki jest niezwykle spójna: nie tylko kosmetyki są oparte w 100% na naturalnych składnikach, ale również akcesoria i opakowania to efekt dbałości o środowisko oraz zrównoważony rozwój naszej planety. W lekkich formułach kosmetyków odnajdujemy takie składniki, jak olej z awokado, wyciąg z rumianku czy woda destylowana z Clary Sage, bez żadnych chemicznych dodatków. To prawdziwa moc natury zamknięta w jednym opakowaniu z występującymi w przyrodzie pigmentami mineralnymi, roślinnymi, czy woskami. UND GRETEL zachwyca swoimi składami, konsystencjami i intensywnością kolorów. Jest to marka organiczna i zwykle w takich przypadkach barwy są raczej delikatne, przez co ciężko jest stworzyć naprawdę mocny makijaż. Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Nawet niewielka ilość cienia czy delikatny ruch kredki pozwalają uzyskać efekt intensywnej barwy - dodaje Anna Lohmann, wdrażająca markę na polski rynek.

 

Makijaż od A do Z

Od podkładów, przez korektory i pudry, na tuszach, cieniach i szminkach kończąc. UND GRETEL to kompleksowy zestaw do tworzenia indywidualnego, a co najważniejsze, trwałego makijażu. Innowacyjne, organiczne formuły to nowy wyznacznik luksusowych, a jednocześnie przystępnychwyrobów. UND GRETEL to nowoczesność sięgająca do tego, co w naturze najlepsze przy jednoczesnym jej poszanowaniu. Dla mnie jako profesjonalistki bardzo ważny jest również fakt, że marka pozwala mieszać produkty ze sobą, co wyzwala kreatywność. Każda z nas może bawić się makijażem, odkrywając zupełnie nowe połączenia – podkreśla Anna Lohmann i dodaje – założycielka marki, Christina Roth, nadal pozostaje aktywną artystką makijażową, która na sesjach zdjęciowych tworzy inspirujące make-up’y, będące wyznacznikiem nadchodzących trendów.

W najbliższych miesiącach UND GRETEL pojawi się w kolejnych punktach stacjonarnych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej. Klientki będą miały do wyboru pełną gamę produktów, dzięki którym stworzą makijaż do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, na imprezę czy na randkę. Marka, obecna także w mediach społecznościowych, pozostaje więc w stałym kontakcie z konsumentkami, pomagając, doradzając i wspólnie szukając najlepszych rozwiązańdla każdego typu urody.

 


Anna Lohmann to wizażystka, kosmetyczka i linergistka związana z rynkiem beauty od prawie 20 lat. Autorka licznych artykułów w prasie branżowej. Na swoim koncie ma niezliczoną ilość przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i wykładów podczas wydarzeń branżowych. Przez wiele lat pracowała jako szkoleniowiec. Od 2018 jest wyłączonym dystrybutorem marki UND GRETEL w Polsce.

UND GRETEL to berlińska marka kosmetyków organicznych, która powstała, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających konsumentek. Produkty UND GRETEL wyróżnia odważna, nowoczesna i seksowna gama kolorów zamknięta w naturalnych, pozbawionych konserwantów i toksyn formułach. Każdy produkt oferowany przez UND GRETEL został stworzony, dopracowany i udoskonalony w oparciu o wieloletnie doświadczenie założycielek marki: światowej sławy makijażystki Christiny Roth i Stephanie Dettmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl