Reklama
Cafe News

Najważniejszym kryterium wyboru kosmetyków jest cena oraz dobre doświadczenia z danym produktem. Konsumenci przyznają też, że nie bez znaczenia jest pochodzenie kosmetyku. Ponad połowa respondentów deklaruje, że zwraca uwagę na to, czy kupowany kosmetyk pochodzi z Polski. Najbardziej znaną polską marką jest Ziaja – wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego w formie ankiety online w dniach 14-18.05.2015 wśród osób, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły dowolny produkt kosmetyczny i były osobami decyzyjnymi w zakresie tego zakupu. Badanie objęło próbę reprezentatywną (N=500) dla ogólnopolskiej populacji internautów pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości zamieszkania i województwa.

Jak pokazuje badanie największymi zwolenniczkami polskich kosmetyków są kobiety powyżej 35 roku życia. Na polskie pochodzenie kosmetyków rzadziej zwracają uwagę mężczyźni oraz osoby młode – zwłaszcza do 24 roku życia. Wśród dziesięciu najbardziej znanych spontanicznie marek kosmetyków, niezależnie od kraju pochodzenia, znalazły się trzy polskie marki: Ziaja, Soraya oraz Dr Irena Eris/ Lirene.

Ambasadorkami nowej platformy e-commerce www.KimKim.pl zostały trzy polskie gwiazdy: Edyta Herbuś, Paulina Sykut, Ada Fijał oraz bloger modowy Kamil Pawelski, znany jako Ekskluzywny Menel. Jak zapewnia właściciel platformy, dzięki zaproszonym do współpracy gwiazdom, czytelnicy portalu będą mogli liczyć na wyjątkowe materiały odnośnie ich ulubionych marek, sklepów, podejrzeć wymarzone stylizacje i kupić dokładnie takie same lub podobne. Jako pierwsi dowiedzą się również, gdzie spędzają swój wolny czas, jakie są ich nowe wyzwania zawodowe. Nie zabraknie spotkań, wywiadów i akcji specjalnych przygotowanych wspólnie z ambasadorami portalu tylko dla www.KimKim.pl

KimKim.pl obecny jest wszędzie tam, gdzie piękna moda, znakomicie ubrane gwiazdy i wspaniałe wydarzenia. Zaproszone do współpracy osoby znają najnowsze trendy, kochają modę, potrafią się nią bawić, inspirują, a na czerwonym dywanie błyszczą udanymi stylizacjami. Poza zamiłowaniem do najnowszych trendów i własnym, bardzo dobrym stylem, są również interesujący, pracowici i odnoszą sukcesy w zawodowych dziedzinach. Portal posiada również profesjonalny kanał video, za którego rozwój odpowiedzialna jest znana dziennikarka i prezenterka telewizyjna  - Paulina Drażba.

Grupa LUX MED wychodząc naprzeciw potrzebom pacjentów, uruchomiła usługę online – eGabinet na Portalu Pacjenta. Takie rozwiązanie pozwoli przyśpieszyć i zdecydowanie ułatwi konsultację z ekspertem w danym obszarze. Nowa zakładka umożliwia pacjentom dostęp do grafików doradców medycznych wraz z godzinami ich dyżurowania na czacie. Nowoczesna forma konsultacji pozwala na uzyskanie informacji od specjalisty w krótkim czasie i niezależnie od miejsca przebywania pacjenta. Każdy specjalista dyżurujący na czacie ma wgląd do dokumentacji medycznej i w uzasadnionych medycznie przypadkach może zlecić określone badania laboratoryjne. Zapis rozmowy i zalecenia są częścią całościowej dokumentacji medycznej pacjenta. Dodatkowo, każdy pacjent ma wgląd do materiałów edukacyjnych przygotowanych przez specjalistów Grupy LUX MED, a także ma możliwość zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Obecnie pacjenci LUX MED mogą korzystać z porad online, których udzielają położne, pielęgniarki alergologiczne, pielęgniarki pediatryczne oraz pielęgniarki diabetologiczne. W następnych etapach konsultacje w Gabinecie będą poszerzone o kolejnych pracowników medycznych Grupy LUX MED. Wszyscy czatujący doradcy medyczni są samodzielnymi specjalistami w określonych dziedzinach pielęgniarstwa i położnictwa, posiadają duże doświadczenie zawodowe i stale aktualizują swoją wiedzę, co zapewnia pacjentom bezpieczeństwo i najwyższą jakość udzielanych zaleceń w zakresie zdrowia.

Marka Philips przekonuje mężczyzn do poszukiwań swojego stylu, wprowadzając promocję „Znajdź swój styl na lato”. Kupując produkt do męskiej stylizacji marki Philips, można otrzymać zwrot pieniędzy nawet do 200 zł. W ramach tej promocji możesz kupić produkty do stylizacji i otrzymać zwrot pieniędzy. Promocja trwa od 15.06.2015 r. do 31.08.2015 r. i obejmuje wszystkie urządzenia do stylizacji męskiego zarostu kosztujące powyżej 199 zł, tj. golarki, strzyżarki, trymery do brody, golarki do ciała, trymery do uszu, nosa i brwi, zestawy do stylizacji zarostu.

Jeśli kupisz produkt w cenie powyżej 699 zł,  otrzymasz 200 zł zwrotu na swoje konto. Jeśli za produkt zapłacisz między 399 a 698,99 zł, możesz liczyć na 100 zł zwrotu, a w przypadku produktów między 199 a 398,99 zł na 50 zł. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie www.philips.pl/promocje

Bezpłatne warsztaty Biznes po Godzinach – ladies edition już 13 sierpnia 2015 r.  w Warszawie. Marzysz o własnej firmie? Masz dość pracy w korporacji? Jesteś młodą mamą i szukasz pomysłu na siebie? Nie może Cię tam zabraknąć!

Fundacja Twoja Inicjatywa! zaprasza wszystkie panie zainteresowane własnym biznesem na warsztaty z cyklu Biznes po Godzinach, które odbędą się 13 sierpnia w Warszawie w Hotelu Airport Okęcie. Będzie to ostatnie spotkanie w tegorocznej letniej edycji Biznes po Godzinach. W czerwcu i lipcu odbyły się spotkania w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, gromadząc prawie 300 uczestniczek. Warsztaty skierowane są do wszystkich przedsiębiorczych kobiet, zarówno tych, które prowadzą już swoje firmy, jak i tych, które dopiero planują spełnić swoje marzenia i pracować na własny rachunek.

Podczas spotkania w przyjaznej atmosferze i warsztatowej formule doświadczeni eksperci podpowiedzą jakie są dostępne na rynku rozwiązania i możliwości dla osób, które marzą o własnym biznesie oraz zdradzą uczestnikom spotkania:
- jak założyć własną firmę – czy i kiedy to się opłaca?
- jak w rzeczywistości wygląda droga do sukcesu?
- jak zbudować skuteczną strategię marketingową dla swojej firmy?
- na czym polega prawdziwy networking i jak go stosować z sukcesem?
- jakie dotacje unijne mogą pomóc nam w realizacji marzeń?
Szczegóły i rejestracja na www.twoja-inicjatywa.pl

28 maja 2015 r. w CH Arkadia w Warszawie został otwarty  sklep a' Tab. To nowa marka na polskim rynku, która oferuje szeroki wybór akcesoriów, sprzętów oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne i ładne artykuły ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z á Tab każdy może zamienić się w szefa kuchni i zaskoczyć gości finezją dań, podanych jak w ulubionej restauracji. Na otwarciu sklepu w warszawskiej Arkadii pojawiły się gwiazdy, które uważają, ze wygląd kuchni i jadalni ma znaczenie dla jakości życia i smaku potraw. Wśród nich pojawiły się m.in. Olga Borys, Anna Kerth, Sylwia Nowak, a uroczyste otwarcie poprowadziła Dorota Wellman.

Warszawski salon Milek Design na pl. Dąbrowskiego 7 zamienił się 18 czerwca 2015 r. w świat intensywnego koloru, za sprawą konferencji prasowej zorganizowanej przez firmę Schwarzkopf Professional, która zaprezentowała nowe produkty BC Color Freeze do pielęgnacji farbowanych włosów. Zaproszonych gości w świat intensywnego koloru wprowadzili Beata Burchard, Senior Trade Marketing Manager, Magdalena Krulikowska z działu Badań i Rozwoju Henkel Polska oraz Ambasadorzy Schwarzkopf Professional, właściciele salonów Milek Design – Katarzyna Poniatowska-Miłek oraz Dariusz Miłek.


Wykorzystana w formułach kosmetyków linii BC Color Freeze technologia równowagi pH 4.5 zamyka barwniki i pigmenty głęboko w wewnętrznej strukturze włosów, tym samym przedłużając intensywność koloru. W efekcie włosy po zabiegu koloryzacji odzyskują swój optymalny poziom pH, tym samym sprawiając, że wiązania wewnątrz kory zostają zacieśnione i ustabilizowane, a pigmenty koloru bezpiecznie zamknięte w najgłębszych warstwach włosów.





Komentarze
2015-09-14 09:56:20
~Ola W Za każdym razem zwracam uwagę na to czy dany produkt został wyprodukowany w Polsce. Polskie marki są dla mnie bardzo wiarygodne i wartościowe, cieszę się że inni też tak myślą.
2015-09-03 11:34:32
~wiki2011 Bez bicia przyznaję się jestem zwolenniczką naszych rodzimych marek, co wpasowuje się w zakres wieku podanego powyżej ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MASKA HIALURONOWA
L’Biotica

Maska w postaci nasączonej tkaniny z kwasem hialuronowym. Intensywnie nawilża, nadaje uczucie świeżości i sprężystości, a także hamuje proces powstawania zmarszczek.

MASKA DO STÓP ZŁUSZCZAJĄCA
L’Biotica

Wypełniona jest aktywnie działającym płynem na bazie kwasów roślinnych. Maska skutecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek, odciski oraz zgrubienia skóry.

Wiadomości branżowe

27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja. Tradycyjnie już wydarzenie będzie miało miejsce w warszawskim hotelu AirPort Okęcie. Temat wiodący tegorocznej edycji konferencji to - zarządzanie, motywowanie i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej...
Czytaj więcej

Dla Niego

Golenie ciała jest już dla wielu mężczyzn codziennym nawykiem. Współczesny mężczyzna coraz częściej sięga po maszynkę do golenia, nie tylko po to by zgolić wąsy czy brodę, ale by...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl