Reklama
Cafe News

■ 19 października br. swoje podwoje otworzyła POSNANIA, największe centrum handlowe w stolicy Wielkopolski. Miejsce to stało się nową lokalizacją dla kolejnego butiku Golden Rose. Marka istniejąca od dawana na polskim rynku sukcesywnie zdobywała serca amatorek kosmetyków kolorowych. Oficjalne otwarcie butiku przyciągnęło wiele miłośniczek pięknego wyglądu, które tego dnia mogły skorzystać z porad profesjonalnej wizażystki Golden Rose oraz zakupić produkty marki w bardzo atrakcyjnych cenach. Butik został podzielony na strefy, w których w łatwy sposób można wybierać wśród odcieni szminek, podkładów i lakierów. Estetyczne wnętrze, białe światło i kolorowa ekspozycja sprawiają, że każda fanka makijażu przeniesie się w zupełnie inny, kolorowy wymiar.

■ 10 października ruszyła kampania reklamowa soczyście owocowej linii kosmetyków do pielęgnacji ciała – Tutti Frutti.  Działania zaplanowane na jesień tego roku obejmują trzy kanały komunikacji: kino, telewizję oraz internet. Kampania przenosi nas do świata pełnego owoców. W ramach kampanii zobaczymy spoty reklamowe w kinach studyjnych i lokalnych. Spoty pojawią się również w stacjach telewizyjnych m. in  TVN, TVN7, ESKA, COMEDY CENTRAL oraz  w telewizji internetowej: player.pl. Dodatkowym wsparciem kampanii jest kampania display. Za kreację spotu reklamowego odpowiada plankton.tv, za planowanie i zakup mediów – Dom Mediowy Intermedia, za działania PR w prasie – agencja Lifestyle Agency, za działania w Internecie – dział marketingu Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.

■ Spektakularne metamorfozy, autorskie kolekcje i najwyższa jakość wykonywanych usług. Po Krakowie, Warszawie i Katowicach to właśnie stolica województwa podkarpackiego jest czwartą lokalizacją marki Maniewski w Polsce. Maciej Maniewskiego - stylista gwiazd, osobowość telewizyjna jest gotów, aby zająć się wizerunkiem rzeszowianek. Adres 3 Maja 13 jest szczególny. W kamienicy, gdzie znajduje się nowy salon, dawniej mieściły się kultowe kawiarnie: Europejska i Kosmos. Rzeszowianie ustawiali się pod kamienicą w kilometrowych kolejkach za bagietkami. Dziś czas na inne kolejki – po nowy look. Na prestiż swojej marki i zaufanie klientek Maciej Maniewski pracuje od ponad 20 lat.

 

■ Max Factor rozpoczął oficjalną współpracę w dziedzinie makijażu ze słynnym Victoria`s Secret Fashion Show. Związek z współczesną ikoną mody bieliźniarskiej to kolejny etap w historii marki Max Factor, który podniesie rangę makijażu na najbardziej oczekiwanym pokazie mody 2016 roku. Victoria`s Secret i zespół wizażystów Max Factor będą współdziałać w kreowaniu doskonałego makijażu, który zaowocuje naturalnym, efektownym i ponętnym wyglądem modelek, tak by ich uroda czarowała podczas pokazu. Stanie się tak za sprawą niezwykłego makijażu rzęs, stworzonego za pomocą False Lash Effect Epic – oficjalnej maskary Victoria`s Secret Fashion Show 2016. Pięknie podkreślone rzęsy modelek będą współgrać z pozostałymi elementami makijażu, tak by powstał niezwykły, świeży i seksowny wizerunek Victoria`s Secret.

 

Swarovski połączył siły ze słynnym Tokujinem Yoshioką, który jest autorem nowego konceptu wystroju salonów tej marki. Idea projektanta skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą. Nowy design salonu Swarovski można podziwiać już w Złotych Tarasach w Warszawie. Na zewnątrz motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą także powtarzające się elementy, takie jak kryształowe łabędzie czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w blasku i niezmierzonej głębi kryształu.

■ Islandia to kraj zachwycający niesamowitymi krajobrazami, niemalże nienaruszoną przez człowieka naturą, nieprzewidywalną pogodą i typowym dla Skandynawii szacunkiem do przyrody. Islandia słynie z prostego stylu, pełnego chłodnych barw i skandynawskich wzorów. Teraz jeden z największych producentów odzieży w Islandii, firma ICEWEAR, dostępna jest bezpośrednio w Polsce.

Marka ICEWEAR powstała w 1972 roku w północno-zachodniej Islandii w miejscowości Hvammstangi. To jedna z najpopularniejszych islandzkich marek odzieżowych, która łączy tradycyjne skandynawskie wzornictwo, niepowtarzalną wełnę z runa islandzkich owiec, a także zaawansowane technicznie tkaniny. ICEWEAR  oferuje ubrania, które doskonale sprawdzą się podczas aktywności na świeżym powietrzu, w podróży oraz w miejskim klimacie. Ich unikalność wynika z właściwości – odzież ICEWEAR jest wiatroszczelna, wodoodporna i oddychająca. Jej tajemnica tkwi także w minimalizmie, prostocie i chłodnych, naturalnych barwach, które wpisują się w nadchodzący, jesienno-zimowy sezon. W ofercie znajduje się odzież damska i męska –  softshelle, kurtki, swetry, wełniane akcesoria, a także stylowe koce w skandynawskim stylu.

 

■ Odzyskaj Gładką Twarz! - to misja i cel działania specjalistycznych dermo-kosmetyków marki VIPERA COS-MEDICA ukierunkowanych na codzienną kurację oraz wsparcie medycznego leczenia cery z konkretnymi problemami dermatologicznymi. Program leczniczy zapewnia celowaną pielęgnację, skuteczną regenerację z antyseptycznym nawilżeniem i odnową wymagającej cery trądzikowej.  Oprócz działań terapeutycznych, COS-MEDICA  wplata też bezpieczne kosmetyki do kamuflażu i makijażu z funkcją fachowej pielęgnacji i ochrony cery.

Właściwa pielęgnacja twarzy polega na utrzymaniu czystej skóry, kontroli nadmiernego wydzielania sebum, a jednocześnie niedopuszczanie do nadmiernego wysuszenia skóry. Utrzymanie idealnego stanu skóry jest możliwe poprzez odpowiednie: oczyszczanie z bakterii, nawilżanie oraz regenerowanie. Dermo-kosmetyki VIPERA COS-MEDICA dla cery trądzikowej to kompleksowy, leczniczy 24h program z kwasem azelainowym dla młodzieży, kobiet i mężczyzn. Program umożliwia leczenie cery trądzikowej w domu, wspomaga również długoterminową, kompleksową pielęgnację skóry z tendencją do wyprysków, przebarwień i z bliznami potrądzikowymi.

 

■ Ciepły wieczór 20 kwietnia, to czas kiedy budynek Royal Wilanów na warszawskim Wilanowie, rozświetliły kolorowe światła zapraszając gości na oficjalne otwarcie najnowocześniejszego fitness klubu w Polsce. Artis Wellness Club to wyjątkowe miejsce dedykowane osobom, dla których zdrowy tryb życia, ruch oraz sprawność fizyczna są integralnymi elementami życia.

Wieczorne spotkanie dziennikarzy i gwiazd w ARTIS poprowadził Dominik Śliwowski współtwórca tego projektu. Opowiedział o pasji jaka stworzyła klub, specjalistach którzy są jego częścią i wreszcie o sprzęcie fitness marki Technogym będącym jednym z wyróżników ARTIS, który jest kwintesencją najwyższej jakości i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Goście mieli okazję obejrzeć a nawet wypróbować osławioną włoską markę urządzeń, a wspomagały ich w tym energetyczne bity, o które zadbał jeden z warszawskich didżejów.

W nowoczesnych wnętrzach klubu o aktywnym życiu i zamiłowaniu do sportu dyskutowali i bawili się m.in.: Witold Szmańda, Modest Amaro, Wojciech Olejniczak i Piotr Świerczewski. Unikatowe miejsce na mapie fitness zadebiutowało w wyjątkowej oprawie, wspomagane energią "gwiazd" i entuzjazmem, które czuć było podczas tego wieczoru.




Komentarze
2016-11-15 18:15:55
~Ola W Sklep Golden Rose zachwycający. Szkoda, że nie są tak jeszcze liczne i mało je widać w Polsce. Myślę, że gdyby były bardziej dostępne to marka cieszyłaby się większym zainteresowaniem.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl