Reklama
Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka
13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Dzięki inicjatywie Organizatora – Grupy Essilor – 1048 par okularów zostanie przekazanych wychowankom domów dziecka, u których stwierdzono konieczność korekcji okularowej. Akcję swoją obecnością wsparli: Danuta Stenka, Lara Gessler, Ewa Kasprzyk, Katarzyna Cichopek, Odeta Moro, Artur Żmijewski, Anna Dereszowska, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan oraz wiele innych znanych gwiazd.

 

 

Biegacze mieli do pokonania 5 kilometrów. Dzięki ogromnemu zainteresowaniu Biegiem, aż 1048 par okularów powędruje do potrzebujących dzieci z domów dziecka. Inicjatywa jest kontynuacją programu Zobacz Lepszą Przyszłość, w ramach której pracownicy Grupy Essilor realizowali projekt przesiewowych badań wzroku w domach dziecka w całej Polsce. Inicjatywę doceniła kapituła Akademii Rozwoju Filantropii, decyzją której projekt otrzymał nagrodę główną w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”.



Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii
Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich mistrzyń sportowych, Otylii Jędrzejczak (pływanie), Oktawii Nowackiej (pięciobój nowoczesny), Julii Michalskiej-Płotkowiak (wioślarstwo), Justyny Święty-Ersetic (lekkoatletyka), Alicji Tchórz (pływanie) oraz Iwony Guzowskiej (kick-boxing).

Chcemy pokazać dziewczynom, że warto ćwiczyć na lekcjach wychowania fizycznego i uprawiać sport. Lekcja WF-u, często traktowana jest jako „zło konieczne” – podkreśla Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska z Aten, organizatorka akcji - chcemy odczarować ten zły wizerunek i pokazać, że WF może być fajnym zajęciem, może bawić ale także wspierać zdrowie i pomagać w realizacji marzeń.

 

 

Spotkanie było częścią kampanii „Mistrzynie w Szkołach”, realizowanej przez Fundację Otylii Jędrzejczak, której celem jest promowanie sportu wśród młodych dziewcząt oraz pokazanie, że szkolne zajęcia wychowania fizycznego mogą być fajne i wspierające zdrowy rozwój.  W poznańskiej lekcji z mistrzyniami sportu wzięło udział 500 dziewcząt, uczennic wielkopolskich  szkół podstawowych (kl. VII i VIII),  gimnazjów i liceów. Partnerem projektu jest Always #JakDziewczyna.



Targi Mody Poznań
Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony oraz szkoleń. Odzież damska, męska i dziecięca. Płaszcze, kurtki, garsonki, koszule i spodnie. Buty, skarpetki i torebki. Biżuteria, czapki, kapelusze i parasole. To tylko wybrany asortyment produktów, który w poznańskich halach został zaprezentowany przez blisko 400 firm i marek z 16 krajów. Podczas dwóch dni targów wystawcy zapowiedzieli to, co będzie modne i to, w co będą ubierać się Europejczycy w sezonach jesień-zima 2018-2019 oraz wiosna-lato 2019.

 



A co zobaczyli, i co zamawiali handlowcy by zyskać przewagę nad konkurencją? Kratę. Deseń, który wraca tej jesieni ze zdwojoną mocą i w nieco nonszalanckiej formie. W różnych rozmiarach i formach, ciepłych tonach rudości, ochry, różu, czekoladowego brązu i klasycznej bieli. Zobaczymy ją na garniturach, spódnicach, butach i innych częściach wierzchniej garderoby. Dodatkowo barwy metaliczne, jak złoto i srebro oraz ultraviolet, które już nie tylko wieczorową porą na sukienkach, będą gościły na dodatkach, takich jak buty i torebki, i wejdą do dziennego dress code. Z jesienną aurą idealnie współgrać będzie granatowy i szary. To kolory, które idealnie nadają się do pracy, a o tej porze roku odzwierciedlą także nasz stan ducha. Granat będący symbolem powagi i elegancji pojawi się zarówno na damskich, jak i męskich spodniach. Szarość w wielu odcieniach, zagości na kobiecych sukienkach nadając im eleganckiego charakteru. Przy niepogodzie, przyda się także wełniany sweter o grubym splocie. W sklepach będzie można także spotkać zwierzęce i roślinne printy. Będziemy nosić płaszcze w panterkę i sukienki w zebrę. Klasyka będzie się przeplatać z egzotyką a moda codzienna z wieczorową.



Enel-Med zaprezentował się na Dental Medica Show
Rosnący popyt na zabiegi stomatologiczne i upiększające nierozerwalnie związany jest z pojawieniem się na rynku coraz bardziej zaawansowanego sprzętu i wyspecjalizowanej kadry. Targi przyciągnęły szerokie grono specjalistów z branży oraz tłumy odwiedzających.

 



Enel-Med, lider na rynku usług stomatologicznych posiadający już 70 gabinetów stomatologicznych, zaprezentował się na targach jako zaufany pracodawca dla stomatologów i personelu medycznego nielekarskiego ale również pokazał, że jest specjalistą w walce z chorobami zawodowymi obu tych grup społecznych. Fizjoterapeuci enel-med wzięli udział w wykładach zorganizowanych podczas targów. Mgr fizjoterapii Piotr Wilk poprowadził warsztat „Ergonomia pracy w gabinecie stomatologicznym. Profilaktyka bólów kręgosłupa”, podczas którego omówił najczęstsze schorzenia stomatologów (przeciążeniowe bóle kręgosłupa szyjnego, piersiowego i lędźwiowego, dyskopatię oraz bóle nadgarstka i łokcia) a także opowiedział o prawidłowych i błędnych nawykach ruchowych. Fizjoterapeutka Natalia Malińska poprowadziła warsztat „Fizjoterapia w stomatologii jako uzupełnienie terapii pacjentów z dysfunkcjami narządu żucia.”, gdzie opowiedziała o korzyściach jakie, poza zmniejszeniem dolegliwości bólowych, może z rehabilitacji wynieść pacjent.



Pierwsze w stolicy podwórko talentów Nivea otwarte
To pierwsze tego typu miejsce na mapie stolicy. Warszawskie Podwórko Talentów NIVEA powstało przy Szkole Podstawowej nr 225 im. Józefa Gardeckiego na Woli. Podwórko podzielone jest na trzy specjalne strefy – sportową, naukową i kreatywną. Dlatego każde dziecko, niezależnie od swoich pasji i zainteresowań z pewnością znajdzie coś dla siebie.

 

 

Tegoroczna edycja była wyjątkowa nie tylko ze względu na ogromne zainteresowanie, ale także ze względu na dwie ścieżki – podstawową, w której o wygranej decydowały głosy internautów oraz jurorskiej, w której do zgłoszenia dołączyć należało film lub prezentację, pokazującą dziecięce talenty. W tej, wymagającej większego zaangażowania ścieżce do wygrania było pięć Podwórek Talentów NIVEA. I to właśnie w wyniku obrad jury zwyciężyła warszawska szkoła, która pokazała jak niesamowicie utalentowani są jej uczniowie.



Polpharma zwycięzcą rankingu odpowiedzialnych firm
Pierwsze miejsce w XII Rankingu Odpowiedzialnych Firm – najważniejszym zestawieniu liderów odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju w Polsce – zajęła firma Polpharma. Po raz pierwszy w historii rankingu pozycję lidera zdobyła polska firma. Polpharma uzyskała maksymalną możliwą liczbę punktów. Kolejne pozycje na podium zajęły firmy Schenker oraz Polska Grupa Energetyczna.

Zwycięstwo w rankingu jest potwierdzeniem ogromnej pracy, jaką Polpharma wykonała w ostatnich latach w zakresie udoskonalania swoich standardów. Zasady odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju stały się integralną częścią sposobu zarządzania w organizacji. W 2015 roku firma wdrożyła Strategię Społecznej Odpowiedzialności Grupy Polpharma i określiła najważniejsze kierunki rozwoju w tym obszarze. Filarami odpowiedzialności społecznej firmy są służba pacjentom i społeczeństwu, etyczne prowadzenie biznesu oraz innowacje i rozwój wiedzy. Aby przybliżyć społeczeństwu wyniki prowadzonych działań, co dwa lata publikowany jest raport społeczny, opracowywany według międzynarodowych standardów. W ostatnich latach firma wdrożyła zaawansowane programy, których celem jest doskonalenie organizacji,  takie jak Program Etyczny czy Zrównoważony Łańcuch Dostaw, a także szereg inicjatyw skierowanych  do interesariuszy firmy – pracowników, dostawców, pacjentów, naukowców czy społeczności lokalnych.



 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Miesiączka to nieodłączny element życia każdej kobiety. Kojarzona z bólem i dyskomfortem jest jednak oznaką prawidłowego rozwoju i zdrowia. Podczas menstruacji większość kobiet skarży...
Czytaj więcej

Dla Niego

Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej przez mężczyzn nie jest już w Polsce tematem tabu. Coraz więcej panów chce wyglądać młodziej i lepiej czuć się we własnej skórze. Z jakich...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny....Czytaj więcej

Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich...Czytaj więcej

Targi Mody Poznań Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl