Reklama
Modna broda z Bioxsine

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost nie jest odpowiednio mocny i gęsty aby umożliwić nam taką stylizację? Sięgnąć po nowość marki Bioxsine - eksperta w dziedzinie walki z wypadaniem włosów. Specjalistyczne serum do zarostu, dzięki swojemu składowi, pomoże szybko wzmocnić zarost, a także go zagęścić by wyglądał imponująco.

 

 

 

O zarost, tak samo jak o nasze włosy powinniśmy starannie dbać. Co to oznacza w praktyce? Obserwując rosnąca popularność tzw. "barber shopów" można odnieść wrażenie, że podstawowym aspektem jest w przypadku zarostu stylizacja. Oczywiście, wypielęgnowana broda i wąsy, odpowiednio dobrane do kształtu twarzy spełniają swoją rolę dodając mężczyźnie atrakcyjności. Jednak jeśli nie zadbamy o jakość naszego zarostu, nie będzie czego stylizować. Marka Bioxsine proponuje panom wyjątkową nowość, dzięki której zadbają o swój zarost już od cebulek.

 

Serum do brody i wąsów Bioxsine Dermagen

Ziołowa formuła serum oparta została na ekstrakcie BIOCOMPLEX B11 stworzonym przez naukowców marki. To właśnie on walczy z wypadaniem włosów i pobudza nowe do wzrostu, dzięki zawartości cennych dla skóry i włosów substancji takich jak: magnez, cynk, wapń, potas, żelazo, flawonoidy, kwas linolowy, kwas oleinowy i beta-sytosterol. Dodatkowo zawarty w serum ekstrakt z liści bluszczu wzmacnia cebulki włosowe, dzięki czemu zarost jest grubszy i mocniejszy, a także przyspiesza wzrost nowych włosów. Co więcej Biotinoyl Tripeptide pomaga spowolnić efekt starzenia się włosów oraz zmniejsza produkcję DHT będącego bezpośrednią przyczyną ich wypadania. Przy regularnym stosowaniu serum zwiększa gęstość zarostu oraz wzmacnia aktywne mieszki włosowe. W ten sposób serum odżywia włosy od korzenia po końcówki zapewniając pełniejszy i zdrowszy zarost.

 

 

Sugerowana cena serum: 60 zł/ 30 ML

Do nabycia w wybranych aptekach







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl