Cafe News

Marta Furmaniak wraz z bratem zdecydowali się rozpocząć akcję "Cukrzycy Walczymy O Swoje". Głównym zadaniem ich akcji jest wstrzymanie działania Ministerstwa Zdrowia oraz NFZ-tu dotyczącego obniżenia limitów cenowych dla refundowanych leków i pasków testowych. Wejście w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku ustawy oznacza wprowadzenie 30% poziomu odpłatność za paski do glukometrów. Akcja dotyczy także niewprowadzania przez Ministerstwo insulin analogowych na listę leków refundowanych.
Plany Ministerstwa Zdrowia zmuszą wszystkich chorych do znacznego obniżenia liczby dokonywanych w ciągu doby pomiarów poziomów glukozy. Akcja skierowana jest do wszystkich diabetyków (bez względu na wiek, typ cukrzycy, sposób leczenia, staż choroby), by wspomagali organizatorów w działaniu, a tym samym zawalczyli o swoją sprawę.
O akcji można przeczytać na Facebooku

24.Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & SPA po raz kolejny odbył się w Krakowie w dniach 5-6 listopada 2011. W trakcie kongresu zaprezentowano wiele ciekawych wykładów, w tym również przez gości z zagranicy. Na targach swoje oferty, jak zwykle licznie, zaprezentowały firmy z branży kosmetyki profesjonalnej.

COMFORT Day Spa z Warszawy w połowie października zaprosiło przedstawicieli mediów na konferencję prasową. W jej trakcie przedstawiono holistyczną filozofię tego miejsca, która konsekwentnie realizowana jest od samego początku. Uczestnicy mogli zwiedzić każdy z gabinetów i poznać specyfikę wykonywanych w nich zabiegów.

Od początku października w Drogeriach Natura, drugiej co do wielkości sieci sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce, dostępne jest trzecie już wydanie Magazynu Natura. Tematem przewodnim numeru są włosy. W magazynie można również znaleźć interesujące wywiady, praktyczne porady oraz analizę najnowszych trendów nie tylko w makijażu, ale również modzie. Magazyn Natura cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów. Jak mówią osoby z pionu komunikacji sieci, zbliża on Drogerie Natura do konsumenta, wychodzi naprzeciw jego potrzebom i jest obiektywnym źródłem informacji na temat produktów oraz aktualnych promocji.

W tegorocznej, siódmej już edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, aż 3 preparaty marki Bioderma otrzymały prestiżowe wyróżnienie Perła Dermatologii Estetycznej. W głosowaniu wzięło udział 1200 lekarzy z całej Polski. Głosujący lekarze uznali:
MATRICIUM za najlepszy produkt w kategorii Nowość roku,
Sébium AKN Fluide w kategorii Preparat do pielęgnacji skóry tłustej i trądzikowej,
Photoderm BRONZ SPF50+ jako najlepszy preparat przeciwsłoneczny.

Naturalne produkty, pozbawione sztucznych substancji jak konserwanty czy barwniki, to coraz bardziej rozwijająca się grupa produktów. W ramach tej grupy coraz częściej słyszymy o trendzie EKO. Moda na naturalne, EKO jak się okazuje to już coś więcej niż tylko moda. To świadomy wybór coraz większej grupy społeczeństwa na całym świecie. Co najciekawsze dotyczy on już nie tylko jednej branży a wielu. Trend ten coraz mocniej akcentowany jest w branży kosmetycznej. Niektórzy z producentów idąc tym nurtem od dłuższego czasu oferują takie kosmetyki, specjalizując się właśnie w takiej ofercie.

Schwarzkopf Professional został oficjalnym kreatorem fryzur na pokazie kolekcji Vistula na sezon jesień/zima 2011. Styliści marki przy użyciu [3D]MENSION, profesjonalnych kosmetyków opracowanych w 100% dla mężczyzn, kreowali stylizacje modeli podczas pokazu. Za inspirację posłużył im temat przewodni kolekcji czyli lata 40. oraz najnowsze trendy Essential Looks na sezon jesień/zima 2011.
W kolekcji jesienno-zimowej Schwarzkopf Professional proponuje cztery inspiracje na nadchodzący sezon – Future Classics, New Order, The Tomboys i Twisted Luxe. Kolekcja ta to już 30. edycja ESSENTIAL LOOKS oraz jej pierwszy pokaz w Polsce. Premiera światowa odbyła się 10 lipca br. w Budapeszcie.
"Kolekcje ESSENTIAL LOOKS już od piętnastu lat udowadniają, iż możliwe jest przeniesienie trendów obecnych na wybiegach do naszej codziennej rzeczywistości. Kreatywny sposób myślenia, który stoi za ESSENTIAL LOOKS otwiera fryzjerom okno na świat wielkiej mody. W ostatniej dekadzie ESSENTIAL LOOKS stał się wręcz synonimem wspólnego, międzynarodowego języka fryzjerów i kreatorów mody" – mówi Magdalena Wieczorek, Senior Brand Manager Schwarzkopf Professional w Polsce.

 

Eksperymenty z wodą, pokazy wielkich baniek mydlanych, ogromna gra planszowa, a także liczne zabawy edukacyjne i konkursy związane z tematyką wody – to tylko niektóre z atrakcji, które czekały na mieszkańców Warszawy podczas niedzielnego "Wodnego Dnia ze Zdrojkiem". Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli znani i lubiani rodzice, którzy wiedzą jak ważną rolę pełni woda w diecie dziecka. Piknik został zorganizowany w ramach III już edycji kampanii edukacyjnej "Mamo, tato, wole wodę!". We wspólnej zabawie wzięli udział Natalia Kukulska, Paulina i Maciej Kurzajewscy, Natalia i Paulina Przybysz, Olga Borys z Wojciechem Majchrzakiem oraz Bartosz Obuchowicz i Katarzyna Sobczyńska. Wraz ze swoimi dziećmi i Warszawiakami, którzy licznie przybyli do stołecznego ZOO, poznawali świat wody w towarzystwie wodnego bohatera kampanii – Zdrojka. Mieli także okazję porozmawiać ze specjalistami ds. żywienia z Instytutu Matki i Dziecka na temat nawyków żywieniowych najmłodszych.

"Rodzice chcą dla swoich dzieci tego, co najlepsze, jednak czasami po prostu nie wiedzą jak je do tego przekonać. Realizując kampanię "Mamo, tato, wolę wodę!" staramy się podpowiadać jak poprzez zabawę i własny przykład mogą zachęcić swoje pociechy do picia wody" – mówi Monika Piekarska, Żywiec Zdrój.

Natura Drogerie, sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych, poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera. Balbina Wołongiewicz posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży public relations. W Drogeriach Natura będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR. Stanowisko PR Managera jest nową funkcją w strukturach firmy. Decyzja o rozbudowie departamentu jest konsekwencją dynamicznego rozwoju sieci i ma ścisły związek z transparentnym podziałem kompetencji w firmie.

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl