Reklama
Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Małgorzata Rusewicz, Wiceprezes Zarządu IZFiA, zaznacza, że kluczowe dla sukcesu PPK są działania edukacyjne nie tylko podkreślające zalety rozwiązania, lecz także przybliżające Polakom mechanizmy funkcjonowania rynku kapitałowego, prowadzone szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, które zatrudniają ponad 70% potencjalnych uczestników PPK.

 

 

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami przez ARC Rynek i Opinia, większość (65%) pracujących Polaków nie podjęła jeszcze decyzji czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych, czy złoży rezygnację z tej formy oszczędzania. Chęć wspólnego inwestowania pieniędzy na przyszłość z pracodawcą i państwem zadeklarowało 18% procent respondentów, zaś 17% planuje wycofać się z uczestnictwa w programie.

Co czwarty badany zgodził się ze stwierdzeniem, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty miał odmienne zdanie, większość (54%) miała jednak kłopoty z oceną programu. Jako główne zalety przywoływane były: możliwość odłożenia dodatkowych środków do wykorzystania na emeryturze (63%), otrzymanie wkładu finansowego od pracodawcy (61%) oraz od państwa (60%). Z kolei najczęściej wskazywanymi wadami były: obniżenie wynagrodzenia (75%), brak zaufania (69%) oraz obawa o opłacalność tej formy oszczędzania na przyszłość (69%).


Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie
Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a otwiera nowoczesną klinikę, w której pacjenci objęci zostaną holistyczną opieką  tj. od innowacyjnej kosmetologii, przez szeroki zakres zabiegów anti-aging, najwyższej jakości medycynę estetyczną po chirurgię plastyczną.

 

 

Klinika Dr Szczyta i dr Charytonowicza to miejsce, gdzie można operacyjnie poprawić niedoskonałości, które stanowią kompleks lub przeszkodę w życiu. Oprócz tego, klinika oferuje zabiegi pielęgnacyjne i anti-aging, a także wsparcie specjalistów w zakresie dermatologii, ginekologii estetycznej, fizjoterapii, chirurgii rekonstrukcyjnej piersi czy przeszczepów włosów. Na Waflowej 7a dla pacjentów przygotowano dwie supernowoczesne sale operacyjne, wygodne pokoje pooperacyjne dla 10 osób oraz jednoosobową salę VIP.  Z myślą o komforcie gości w otoczeniu kliniki zaprojektowano ogród. Placówka została wyposażona w sprzęt gwarantujący opiekę na najwyższym, światowym poziomie. O komfort pacjentów dba zespół doświadczonych, cenionych lekarzy i niezwykle profesjonalny personel medyczny.


Rexona Wyzwanie 5000 kroków
„Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia się do skrócenia życia. Efekt? Nasze dzieci będą żyły nawet 5 lat krócej niż my. Dlatego dość z szukaniem wymówek! Czas na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń. Wyzwanie marki Rexona podjął sam Robert Kubica, który choć nie jest zawodowym piłkarzem – zagrał w piłkę, choć nie jeździ wyczynowo – trenuje na rowerze codziennie, a nawet założył rękawice i boksował. Wszystko po to, aby udowodnić, że „chcieć to móc” i nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas samych.

 

Masz odwagę podjąć wyzwanie i zacząć się ruszać? Ściągnij aplikację Rexona 5000 kroków, dostępną na www.rexona.com/pl/500-krokow.html. Z jej pomocą policzysz liczbę swoich kroków, zbierzesz specjalne odznaki i dowiesz się, co dobrego chodzenie daje dla naszego samopoczucia i zdrowia. A kto chce dowiedzieć się, jak tworzy się społeczność kampanii Rexona 5000 kroków może wejść na stronę Rexona.com.pl  i sprawdzić, ile łącznie Polacy zrobili już kroków. Do akcji zachęca nas m.in. Robert Kubica i inne gwiazdy polskiego sportu. Warto iść za ich przykładem.


Klépierre szerzy świadomość ekologiczną
Dbałość o środowisko to podstawa idei zrównoważonego rozwoju. Firma Klépierre, właściciel i zarządca 6 centrów handlowych w Polsce, stworzyła międzynarodowy program Act For Good, który wyznacza w grupie kierunki wszystkich działań w obszarze CSR. Inicjatywa skupia się na trzech obszarach: Act For The Planet, Act For Territories oraz Act For People i skierowana jest do pracowników, najemców, usługodawców oraz klientów.

Działania firmy skupiają się na trosce o środowisko naturalne, a ich głównym celem jest redukcja emisji CO2, ograniczenie zużycia energii i przejście na odnawialne źródła energii we wszystkich obiektach należących do Grupy w myśl idei Act For The Planet. W codziennej działalności galerii handlowych duży nacisk kładziony jest na zmniejszenie zużycia mediów i właściwą segregację odpadów, która umożliwia odzyskanie części surowców. Podczas ostatnich modernizacji Lublin Plaza i Poznań Plaza zadbano o to, aby wymienić urządzenia i oświetlenie na energooszczędne. Centra angażują się także w liczne akcje proekologiczne, takie jak „Godzina dla Ziemi” oraz współpracują z organizacjami takimi jak WWF, których celem jest podejmowanie działań na rzecz ochrony najcenniejszych obszarów przyrodniczych. Wszystkie galerie Klépierre w Polsce posiadają międzynarodowy certyfikat ekologiczny BREEM In-Use, który potwierdza wyjątkową dbałość o funkcjonowanie budynku w sposób zrównoważony i wysokie standardy zarządzania nieruchomościami.

 

 

Kolejnym ważnym obszarem, w którym działa Klépierre jest rozwój regionów. Działania w ramach idei Act For Territories realizowane są poprzez wsparcie i udział w inicjatywach oraz akcjach organizowanych przez miejskie władze, pracodawców oraz usługodawców. Przykładem jest akcja „Wypełnij u nas swój PIT” czy przekazanie świątecznych choinek kilkudziesięciu szkołom i przedszkolom, znajdującym się w sąsiedztwie centrów handlowych Lublin Plaza, Poznań Plaza, Sadyba Best Mall, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza i Ruda Śląska Plaza. Centra również udostępniają swoje powierzchnie pod ważne dla regionu inicjatywy i organizują zbiórki darów na rzecz społeczności lokalnej.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W Polsce na nowotwory zachorowuje prawie 100 tysięcy kobiet rocznie, aż 3 na 5 nowotworów, które mają najwyższe statystyki umieralności można zdiagnozować w czasie wizyty ginekologicznej –...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl