Reklama
Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja

15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy. Kampania Niezapominajka, którą Fundacja rozpoczyna 15 maja prowadzona będzie w mediach społecznościowych oraz we współpracy z blogerami książkowymi, którzy otrzymają specjale przesyłki z zaprojektowanymi „niezapominajkowymi” zakładkami do książki i nasionami niezapominajki.

 

 

Również darczyńcy i sympatycy Fundacji otrzymają ręcznie pisane listy od wolontariuszy, a w nich – nasiona niezapominajki do posadzenia w przydomowym ogródku lub doniczce. W akcji pisania listów wzięło udział ponad 200 wolontariuszy Fundacji z całej Polski, głównie uczniów szkół podstawowych. Poprzez listy z niezapominajką Fundacja Świętego Mikołaja chce zwrócić uwagę na znaczenie drobnych gestów pamięci.

Można wesprzeć akcję także sportowo i wziąć udział w wirtualnych zawodach jednej z trzech aktywności: Charytatywnym Biegu Niezapominajki, Charytatywnym Rajdzie Rowerowym lub Charytatywnym Marszu Niezapominajki. Bieg startuje 15 maja, czyli w Dzień Niezapominajki i potrwa do 15 czerwca. Możesz dołączyć do Biegu Niezapominajki w dowolnym momencie i należy przebiec jedynie 5 kilometrów.

Aby dołączyć do wirtualnego biegu należy zarejestrować się na stronie.

 

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu oraz pozwala w sposób interdyscyplinarny lepiej odpowiedzieć na dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów. Tworzenie zróżnicowanych zespołów pozwala kreować innowacyjne rozwiązania, które usprawniają systemy oraz procesy produkcyjne czy technologiczne.

 

 

Dążenie do różnorodności, w tym także równość płci podyktowane jest nie tylko zobowiązaniem wobec społeczeństwa, ale jest wpisane w naszą strategię biznesową. Obecnie, spośród ponad 95 000 pracowników P&G, 45% to kobiety. Dzięki różnorodnym pracownikom lepiej potrafimy zagłębić się w potrzeby naszych konsumentów i co za tym idzie lepiej na nie odpowiedzieć. Chcemy być tak różnorodni jak nasi konsumenci. – podkreśla Emilia Burzyńska, CIO P&G w Europie Centralnej, od wielu lat zaangażowana jako mentor w prowadzonych przez firmę programach skierowanych do przyszłych managerek IT.

Dlatego koncern podejmuje wiele działań, aby już na etapie pozyskiwania talentów zadbać o równą reprezentację kobiet i mężczyzn. Jednym z nich jest Future Female Leaders IT przeznaczony dla studentek kierunków informatycznych. Ta grupa jest dla firmy szczególnie cenna, ponieważ to właśnie w Warszawie firma ulokowała jedno z czołowych centrów IT, w której powstają najnowocześniejsze rozwiązania dla biznesu.

 

„Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej

Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów gospodarstwa przekaże 2 zł za każde zdjęcie opublikowane zgodnie z zasadami akcji na rewitalizację Parku Narodowego Manas w Indiach. Cel: 15 000 zdjęć z hasztagiem #liśćrobiróżnicę.

 

 

Wiele decyzji szkodliwych dla środowiska podejmujemy nie ze złej woli, a z niewiedzy. Stąd pomysł na kampanię społeczną, która podkreśli, jak ważna dla środowiska jest rola naszych codziennych decyzji i małych kroków. Dokładnie to samo zjawisko możemy zobaczyć w przyrodzie – drzewo nie zazieleni się od jednego liścia, ale wiele pojedynczych listków już potrafi „zrobić różnicę” – tłumaczy Marta Krokowicz, Brand Manager marki Paclan i dodaje: stworzyliśmy listę 35 ekoinspiracji do stosowania na co dzień, w różnych sferach życia. Może komuś uda się wprowadzić w życie wszystkie, komuś innemu połowę, a jeszcze komuś tylko jedną. Każdy z tych scenariuszy będzie dla nas sukcesem. Na rzecz Parku Narodowego Manas jesteśmy gotowi przekazać 30.000 zł, co oznacza rewitalizację 300 ha. Zależy nam na osiągnięciu tej kwoty przy wsparciu Internautów, tak by każdy mógł poczuć, jak wiele może zdziałać. Jedno zdjęcie opatrzone #liśćrobiróżnicę to rewitalizacja 200 mkw. Jeśli zdjęć będzie 15.000, uda nam się zrealizować założony cel – opowiada Marta Krokowicz. Bez względu na rozwój akcji, przekażemy 10.000 zł na rzecz parku, ale mocno wierzę w to, że przy wsparciu Internautów uda nam się osiągnąć górną granicę założonego budżetu.

Kampania wystartowała w Dzień Ziemi, 22.04, z przesłaniem, że o planecie warto myśleć nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień.

 

Po raz 21. polskie badaczki mogą zdobyć wyjątkowe stypendia naukowe – start zgłoszeń do Programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki.

25 marca 2021 roku rozpoczął się nabór zgłoszeń do 21. edycji Programu stypendialnego L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki. Od lat polskie naukowczynie prowadzące badania z zakresu szeroko pojętych nauk o życiu, otrzymują możliwość prezentacji i promocji swoich osiągnięć naukowych oraz roczne stypendium. Aplikacje można składać online od 25 marca do 11 maja br.

Organizator i partnerzy Programu wraz z jury ponownie poszukują badaczek, które chcą zaprezentować prowadzone przez siebie badania oraz przedstawić plany ich rozwoju. Program jest skierowany do kobiet zarówno na początkowym, jak i zaawansowanym etapie prac badawczych, które aktywnie działają w zakresie szeroko pojętych nauk o życiu.

 

 

17-osobowe Jury pod przewodnictwem prof. dr hab. Ewy Łojkowskiej wyróżni 6 badaczek, przyznając: 3 stypendia habilitacyjne po 35 000 zł, 2 stypendia doktoranckie po 30 000 zł i 1 stypendium magisterskie w wysokości 20 000 zł. Dodatkowo wszystkie stypendystki Programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki otrzymują stypendia konferencyjne Ministerstwa Edukacji i Nauki, dzięki którym będą mogły promować swoje osiągnięcia na międzynarodowych konferencjach naukowych na terenie Europy. Oficjalne ogłoszenie nazwisk stypendystek 21. edycji programu planowane jest na październik br. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem strony. Znajduje się tam m. in. regulamin, który określa zasady, warunki i kryteria aplikacji.

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W Polsce na nowotwory zachorowuje prawie 100 tysięcy kobiet rocznie, aż 3 na 5 nowotworów, które mają najwyższe statystyki umieralności można zdiagnozować w czasie wizyty ginekologicznej –...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl