„Moja Metamorfoza” w nowej rzeczywistości

Drugi już rok żyjemy wszyscy w zmienionej rzeczywistości. Za sprawą pandemii COVID-19, doświadczamy różnych ograniczeń i utrudnień. To nie sprzyja w dbaniu o swój wygląd. Jednak czy na pewno? Postanowiliśmy to sprawdzić jak dbacie o siebie w tym szczególnym czasie. Czy pomimo okresowych ograniczeń w usługach u specjalistów od urody, w ramach domowego zacisza, podejmujecie starania aby przechodzić metamorfozy. Dostęp do produktów i narzędzi pomagających w tym procesie na szczęście nie został ograniczony.

 

 

Internet stał się ważnym narzędziem w okresie pandemii COVID-19. Dzięki niemu możemy dokonywać bezpiecznie zakupy, podejmować naukę oraz zwiększać różne kompetencje. To każde źródło wymiany informacji pomiędzy jego użytkownikami. Za jego pośrednictwem możemy pokazać jak dbamy o siebie, o swój wygląd. Zdjęcia, filmiki, instruktaże … w ten sposób dochodzi do wymiany informacji, także ze strony firm, które dostarczają rozwiązań do codziennej pielęgnacji.

 

Czy udało się Wam wykorzystać te wszystkie wskazówki?

Czy stały się one dla Was pomocne w codziennym dbaniu o swój wygląd?

Postanowiliśmy to sprawdzić, jak w nowej rzeczywistości, podejmujecie te wszystkie starania ukierunkowane na urodę.

 

Prześlij do nas swoje zdjęcie twarzy przed metamorfozą z tego lata 2021 i po metamorfozie. Opisz jak dbasz o swoją urodę, dzięki której zawdzięczasz przemianę, której efekt przesyłasz w zgłoszeniu tej akcji redakcyjnej.

Zgłoszenia należy przesłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie: Moja Metamorfoza 2021

Z wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierzemy trzy naszym zdaniem najciekawsze i nagrodzimy je atrakcyjnymi zestawami kosmetyków różnych marek.

Wytypowane w tej akcji 3 osoby, których metamorfozy najbardziej spodobają się nam, włączając proces jego przejścia, przedstawimy na łamach naszego portalu.

 

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI METAMORFOZY

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 23 sierpnia 2021 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 30 września 2021 r. włącznie tj. przesłać tegoroczne zdjęcie twarzy autora/ki zgłoszenia przed i po metamorfozie. Maksymalna wielkość (ciężar) jednego zdjęcia 200 KB.

4. Każdy autor zgłoszenia oświadcza, że przesłane zdjęcie jest jego własnością oraz faktycznie przedstawia jego osobę z 2021 roku. Jednocześnie każda osoba przesyłająca zgłoszenie konkursowe do tej akcji konkursowej wyraża zgodę na opublikowanie jej zdjęć (przesłanych w zgłoszeniu konkursowym) na łamach portalu serwisuroda.pl i jej fanpage.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są trzy zestawy składające się z kosmetyków różnych marek. Redakcja wytypuje 3 autorów najciekawszych metamorfoz i nagrodzi je tymi zestawami. Szczegółowy skład zestawów zostanie podany w trakcie trwania niniejszej akcji na fanpage portalu serwisuroda.pl.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie na zasadach podanych na tej stronie.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Do dnia 15 października 2021 redakcja portalu na swoim fanpage na facebook oraz w komentarzu do tej strony, poda informację o autorach wytypowanych trzech zgłoszeń konkursowych.

9. Każdy autor wytypowanego zgłoszenia jeśli nie zgłosi się do dnia 30 października 2021 r., podając swoje dane do wysyłki zestawu z kosmetykami, traci możliwość odbioru tego zestawu po tym terminie.

 

 

 

Komentarze
2021-08-20 13:35:01
~Redakcja serwisu >>>> Zestawy konkursowe z kosmetykami

Dnia 18 sierpnia 2021 r na łamach naszego fanpage na facebook opublikowaliśmy post, w którym pokazujemy zestawy z kosmetykami, które będą nagrodami w tym konkursie.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl