Reklama
Bo najważniejsze są kobiety

ANGELL to marka, która powstała z potrzeby tworzenia kolekcji dla kobiet, które kochają jakość i ponadczasowość. Kobiece i romantyczne ubrania i zawsze najwyższa jakość tkanin - to pierwsze co przychodzi do głowy kiedy myślimy o marce ANGELL. Każda kolekcja zaczyna się od długiego procesu wyboru materiałów, bo to właśnie one determinują efekt końcowy. Angelika Kazimierczak - projektantka i właścicielka zawsze jest pierwszą osobą, która zakłada projekty ANGELL.

 

 

 

Tworzę ubrania, które są inwestycją na lata. Wełniana spódnica, jedwabna sukienka, T-shirt wykonany z bawełny organicznej, czy ręcznie robiony sweter, będą modne zawsze. Śledzimy trendy, lecz nie ulegamy im. Mamy własną koncepcję marki, którą chcemy rozwijać – podkreśla Angelika.

Niezwykle kobiece sukienki, falbaniaste spódniczki, koszule oraz ręcznie wykonywane, przytulne swetry są już znakiem rozpoznawczym ANGELL. Spójność i konsekwentny kierunek każdej kolekcji pozwalają na rozmaite zestawienia i stylizacje poszczególnych elementów.

 

 

Sekret powodzenia marki tkwi w przemyślanych, ale nie przekombinowanych konstrukcjach i starannej selekcji materiałów. Dzięki temu kobieta wybierająca ANGELL ma gwarancję, że zakup zostanie z nią na wiele sezonów, nie tracąc nic na jakości i aktualności. Zamiast gonić za trendami marka zawsze na pierwszym miejscu stawia kobiety i ich potrzeby.

 

 

Więcej o marce i jej ofercie na stronie angell.pl





Komentarze
2021-01-26 23:47:55
~Beatris20 Przejrzałam ofertę sklepu- bardzo kobiece ubrania , wykonane z dobrych materiałów. Obecnie najbardziej ujął mnie ten ogromny, wełniany szal wykonany ręcznie. Jest piękny. Kiedyś na pewno wypróbuję, choć muszę się przyznać, że pomimo , że szukam polskich marek, które wykonują ubrania z dobrych materiałów, to kilka razy już się zawiodłam. Dlatego teraz kupuję pojedyńcze rzeczy i sama oceniam ich jakość. Mam nadzieję, że Angell wie co to jakość.
2021-01-22 13:27:36
~Monika Te sukienki są piękne,kobiece i zwiewne:)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl