Reklama
Wiosenno-letnie kolekcje marki MOHITO i RESERVED

Mohito otwiera się na nowe wyzwania, czego najnowszym dowodem jest sesja zdjęciowa zrealizowana wraz z trzema topowymi blogerkami: Jemerced, Charlize Mystery oraz Jestem Kasia. W ramach akcji dziewczyny odwiedziły główną siedzibę Mohito, gdzie spotkały się z projektantami i stylistkami marki oraz miały możliwość, jako jedne z pierwszych, zapoznać się z kolekcją marki na sezon wiosna-lato 2014.

 

Spośród propozycji Mohito wybrały projekty najlepiej odzwierciedlające ich styl, a następnie wzięły udział w lookbookowej sesji zdjęciowej. Po drugiej stronie obiektywu stanął Krzysztof Adamek - zaledwie 20-letni fotograf, który systematycznie prowadzi autorskie warsztaty fotograficzne oraz współpracuje z licznymi magazynami o modzie, a przy okazji zna środowisko blogerskie od środka.

O fryzury oraz makijaż Jessiki, Karoliny i Kasi zadbali styliści fryzur Maciej Maniewski i Daniel Różana (Maniewski Hair&Body) oraz wizażystka Agnieszka Broda (Biar Beauty Group Agnieszka Broda) z asystentkami Anną Wasik, Matyldą Jedynak. Manicure powstał przy współpracy z marką Orly.

 

Marka RESERVED prezentuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2014 dla niej i dla niego.

 

 

Propozycje dla NIEJ


SPORT DELUXE

Widać tu sportowe wpływy i minimalistyczne linie. W trendzie pojawia się biało-czarna kolorystyka dopełniona szarymi melanżami i połyskującymi srebrnymi nadrukami oraz akcesoriami. Skórzane wstawki, kontrastowe bloki koloru, przeźroczystości, sportowe siatki, tekstowe nadruki, perforowane tkaniny – te elementy charakteryzują stylizacje tej linii.

MODERN COUTURE

W tym trendzie znajdziemy nowoczesne formy przełamane delikatnym romantyzmem. Pojawia się tu wiosenna świeża paleta bieli, jasnych beży, pudrowych róży i błękitu. Taka paleta barw idealnie współgra z koronkowymi i ażurowymi wstawkami, strukturalnymi tkaninami oraz dzianinami 3D. Cechą charakterystyczną dodatków są perforacje.

URBAN FOLK

Pełno tu zabawy formami, etnicznymi nadrukami oraz łączeniem faktur i kolorów. Cechy takie jak folkowe hafty, żakardy, sprane materiały, wytarty jeans, pastelowy kamuflaż, geometryczne, plemienne motywy zdecydowanie wyróżniają stylizacje Urban Folk. Określenie mix inspiracji świetnie definiuje ten trend.

 

 

Propozycje dla NIEGO

 

Epic Warrior

Bez wątpienia jest to trend inspirowany etosem wojownika, dedykowany odważnemu mężczyźnie zafascynowanemu starożytnością. Ten współczesny gladiator w swoim ubiorze nawiązuje do mitycznej klasyki.

Pojawiają się tu kolory brązu, zgaszonej zieleni i miedzi. Przydymione złocenia, masywne tekstury, kurtki z dużą ilością kieszeni, a także metaliczno – złote nadruki, skórzane i metalowe wstawki to charakterystyczne elementy tego trendu. Dobrym wyborem będzie połączenie przetartych spodni z ciężkimi butami.

Highway 66

Jest to trend nawiązujący do klimatu amerykańskiego westernu i nieokrzesanej wolności, którego ikoną jest James Dean. Jego cechy to niezależność i poszukiwanie przygody. Samotny podróżnik, który nie rozstaje się z jeansową kataną i czapką świetnie wpisuje się w stylizacje tego trendu.

Klimat amerykańskiej wędrówki wzdłuż słynnej Route 66 przywołany jest w nadrukach, detalach i sposobie ich łączenia. Pojawiają się tu charakterystyczne „sprane” koszule i proste białe T-shirty, uzupełniane w sylwetce dresowymi spodniami i bluzami, które idealnie pasują do współczesnego podróżnika.

Spy Games

To trend czerpiący inspiracje z wizerunku tajnego agenta. W stylizacjach doceniona została szpiegowska precyzja. Odbiorcą tego trendu jest stanowczy profesjonalista poszukający elegancji z charakterem. Pojawiają się tu klasycznie skrojone garnitury oraz gładkie swetry noszone w tonalnych zestawieniach kolorystycznych z koszulą i krawatem. Wysmakowana elegancja ujęta jest w prostych, dopracowanych detalach, podczas gdy dyskretnie lśniące tkaniny w kolorach błękitu i lila dodają sylwetce blasku. Uzupełnieniem sylwetki jest lekka pikowana kurtka i skórzana teczka.

 

 

Komentarze
2015-02-08 06:19:33
~Beatris20 Nie przekonuje mnie zatrudnienie blogerek , tym bardziej że taka blogerka stanowi o oszczędności firmy- blogerka to o wiele mniejszy koszt od zatrudniania profesjonalnej modelki. Zaskoczył mnie wiek fotografa- 20 lat s już taki zdolny;) Kolekcja Reserved dla kobiet zapowiada się świetnie ( chociaż Reserved i Mohito to niemal jedna firma wiec kolekcje będą utrzymane w podobnych stylach).
2015-02-07 15:28:51
~Perfekcyjna Nie kupiłabym niczego co reklamują rzeczone blogerki. Charliz i Jess są dla mnie synonimem tandety, Prezentują sobą coś czego nie toleruję dlatego dla mnie nie jest to zbyt udane posunięcie tych marek. Uwielbiam portfele Mochito i wolałabym aby panie trzymały się od nich z daleka.
2014-09-16 12:42:37
~szakirka uwielbiam obie marki i kupuję ich ubrania ,na pewno każdy coś dla siebie znajdzie
2014-02-16 14:33:42
~Magdalena Jarkiewicz Uwielbiam Mohito oraz Reserved.Z każdej kolekcji znajdę coś dla siebie.Jednak tym razem,zachwyciła mnie męska kolekcja.Praktycznie wszystkie propozycje mi się spodobały.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W Polsce na nowotwory zachorowuje prawie 100 tysięcy kobiet rocznie, aż 3 na 5 nowotworów, które mają najwyższe statystyki umieralności można zdiagnozować w czasie wizyty ginekologicznej –...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl