Reklama
Dołącz do wyzwania Cardio Bunny Challenge

Początek roku to bardzo dobry czas na zmiany. Pamiętaj jednak, aby wyzwania którym chcesz poddać się, były dopasowane do Ciebie – do twoich realnych możliwości. Dlatego zanim zaczniesz dobrze przeanalizuj decyzje. Jednym z najczęściej wymienianych postanowień noworocznych jest zwiększenie aktywności fizycznej. Jeśli poszukujesz motywacji do codziennych ćwiczeń, dołącz do wyzwania #CardioBunnyChallenge i zadbaj o swoją sylwetkę już dziś.

 

 


Małymi krokami do celu

Nie stawiaj sobie zbyt ambitnych celów – jeśli twoja poprzeczka będzie zawieszona zbyt wysoko, możesz szybko stracić motywację do działania. Pamiętaj, aby wyzwania były konkretne – zamień „muszę więcej ćwiczyć” na „będę ćwiczyć trzy razy w tygodniu”.

 

Motywacja to podstawa!

Odpowiedz sobie na pytanie, co dokładnie poprzez swoje postanowienie chcesz osiągnąć i konsekwentnie realizuj stawiane sobie cele. Motywacją do działania może być nagroda – po treningu pozwól sobie na chwilę dla siebie - obejrzyj ulubiony serial lub zrób coś co sprawia Ci przyjemność. Szukaj motywacji u innych i sam stań się motywacją. Z myślą o osobach, które nie lubią ćwiczyć same powstał #CardioBunnyChallenge. Na Instagramie @CardioBunny znajdziesz codzienną propozycję ćwiczeń, które pomogą ci w utrzymaniu regularności, a co za tym idzie szczupłej sylwetki. Inspiruj innych do działania oznaczając hasztagiem akcji swoje zdjęcia.

 

Zadbaj o swój komfort

W realizacji noworocznego postanowienia pomoże ci wygodny strój sportowy. Oferta Cardio Bunny powstała z myślą o wygodzie aktywnych kobiet. Znajdują się w niej legginsy i crop-topy – idealne do ćwiczeń zarówno na siłowni jak i w domu, a także komplety dresowe czy kolekcja dedykowana jodze. Specjalne opracowane kroje dopasowane do sylwetki, a także najwyższej jakości materiały sprawią, że poczujesz się wyjątkowo.

 

 

 

Z myślą o osobach, które wraz z początkiem 2020 roku podejmują wyzwania związane ze zwiększeniem aktywności fizycznej, marka Cardio Bunny przygotowała atrakcyjny, 40% rabat na wybrane produkty w sklepach stacjonarnych. Zobacz i skorzystaj już dziś.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl