Klienci marki tworzą kampanię #MY Wólczanka

Przeskalowane i drobne, romantyczne vs. nowoczesne, egzotyczne lub te dobrze nam znane - wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach swoje przedłużenie znalazły również w sesji wizerunkowej, która będzie stanowiła oś działań marketingowych w sezonie Wiosna 2020. Poza tym wyjątkowość kolekcji w tym roku stanowi fakt, że do współpracy zostali zaproszeni klienci marki.

 

 

 

Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:

 

Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.

Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.

Wólczanka to My.

Wólczanka to Ty.

 

Już szybki rzut oka na kolekcję #MY Wólczanka wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach. Nowoczesne wzornictwo tradycyjnie łączy się z najwyższej jakości tkaninami. Obok bawełny i lnu, w kolekcji damskiej swoją mocną reprezentację mają również wiskoza oraz jedwab, występujące w wielu różnych wariantach kolorystycznych.

 

 

Róż i już!

Intensywny, mocno nasycony róż typowany jest na jeden z topowych kolorów sezonu. Jeszcze lepiej niż solo prezentuje się w duecie. Razem z krwistą czerwienią tworzą spektakularne połączenie, które mocno zapisuje się w pamięci. W koszulach Wólczanki te dwa odcienie tworzą zgrabny mariaż wzorów – geometrycznych, kwiatowych i inspirowanych orientem. W tym wypadku zasada less is more na chwilę zstępuje na drugi plan…

 

Tropikalna gorączka

Efektowne, energetyczne i zmysłowe – motywy zainspirowane rozbujałą różnorodnością tropików uwodzą i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Mogą być dosłowne lub odrealnione. Łączy je fantastyczna paleta barwna, które będzie pięknie podbijać kolor wakacyjnej opalenizny.  Monstery, paprocie, przewijająca się w detalach pantera to  najszybszy sposób na przemycenie wakacyjnego klimatu również do miejskiej dżungli.

 

 

Rejs dookoła świata

Koszule Wólczanka doskonale sprawdzą się na lądzie… i na wodzie. Ale nawet i bez perspektywy zamorskiej wyprawy, motywy marynistyczne z powodzeniem można przemycić także do codziennej garderoby. Paleta kolorystyczna oparta na połączeniu bieli, czerwieni i granatu występuje wśród propozycji Wólczanki w formie pionowych pasków, różnej wielkości kratek, grochów oraz dedykowanych motywów m.in. marynarskiej liny czy kolorowych fal. Ahoj przygodo!

 

Pocztówki z wakacji

Paryż, Rzym, Londyn a może Nowy Jork? Równie ważny jak sama destynacja, jest przecież styl podróżowania. Wólczanka poleca się na wyjazdy – te bliższe i dalsze. Wakacyjne motywy zdobiące koszule i akcesoria odwołują się do najpiękniejszych letnich skojarzeń: kolorowe lody, bajkowe rafy koralowe i drink leniwie sączony pod palmą. Jak się okazuje, szyk może iść w parze również z komfortem. Dominujące w palecie kolorystycznej pastele nawiązują do typowo letnich odcieni: cukierkowy róż, morski błękit i stonowana zieleń pojawiają się zarówno na koszulach bawełnianych, jak i tych uszytych z lnu.

 

 

Klasyka ponad wszystko

Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Mikrostruktury, delikatne prążki oraz bardziej wyraziste kraty i paski na pewno nie stanowią wyłącznie tła dla marynarki czy żakietu. Wręcz przeciwnie, dzięki nim to właśnie koszula wysuwa się na pierwszy plan, szczególnie gdy towarzyszy jej jeszcze odpowiednio dobrany jedwabny krawat lub stylowa apaszka.

 

Pierwsza odsłona kolekcji #MY Wólczanka jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl