Reklama
Oral-B stawia na rozwiązania eco-friendly

W świecie pełnym sztucznych, wytworzonych przez człowieka substancji ludzie poszukują bardziej naturalnych rozwiązań. Coraz większą wagę przywiązujemy do jakości produktów, jakie nakładamy na swoje ciało, czy stosujemy od wewnątrz. Badania pokazują, że 68 proc. Polaków zwraca uwagę na to, czy kupowane przez nich produkty są ekologiczne. Ponadto zwiększa się świadomość odnośnie składów żywności, kosmetyków czy środków czyszczących – mamy większą wiedzę o poszczególnych związkach i chętnie czytamy etykiety.

 

 

Ten trend dotyczy również zdrowia i higieny jamy ustnej. Na polskim rynku jest już dostępna nowa pasta Oral-B PureActiv. To pierwsza w Polsce pasta znanej marki, która oprócz naturalnego składu, posiada ekologiczne, nadające się do recyklingu opakowanie.

 

Sprawdzona marka i dobry skład – ważne kryterium w pielęgnacji

Największą popularnością wśród kosmetyków z naturalnym składem cieszą się produkty do pielęgnacji twarzy, kosmetyki dla dzieci i pasty do zębów. W przypadku zdrowia jamy ustnej dobrze dobrana pasta do zębów pomaga nie tylko zachować odpowiednią higienę, ale również nie przysporzy problemów zdrowotnych. W tym przypadku warto sięgnąć po produkt sprawdzonej marki, który oprócz dobrego składu zapewni odpowiednie działanie i nie będzie szkodliwy dla środowiska. PureActiv to pierwsza pasta do zębów w ofercie Oral-B, która składa się w 99% z naturalnych składników, a jej opakowanie – tubka i pudełko wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu. Do zalet pasty PureActiv zaliczają się m.in. brak sztucznych barwników, aromatów lub słodzików, SLS (syntetycznego detergentu) czy dwutlenku tytanu. Pasta ma formułę przezroczystego żelu i naturalny smak mięty.

 

Przyjazność środowisku potwierdzona certyfikatem

Przy wyborze produktu warto sprawdzić, czy posiada on odpowiedni certyfikat potwierdzający jego naturalność. PureActiv to pierwsza pasta do zębów marki Oral-B, która uzyskała certyfikat COSMOS NATURAL przyznawany przez EcoCert – uznaną na całym świecie organizację zajmującą się oceną produktów naturalnych i organicznych. Jest to jedno z działań wpisujących się w ogólną wizję firmy P&G, której celem jest poprawa nawyków związanych z higieną jamy ustnej, tak aby nie tylko korzystnie wpłynąć na zdrowie klientów, ale także zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko.

 

Sugerowana cena: 17,99 zł / 75 ml

Pasty dostępne w większości sklepów

 

 

[1] https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/01/GreenGeneration_WspolnieNaRzeczZiemi.pdf

[2] https://eko.wprost.pl/zywnosc/zdrowa-zywnosc/10380298/raport-wprost-bio-w-polsce-ma-sie-dobrze.html

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W Polsce na nowotwory zachorowuje prawie 100 tysięcy kobiet rocznie, aż 3 na 5 nowotworów, które mają najwyższe statystyki umieralności można zdiagnozować w czasie wizyty ginekologicznej –...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl