Reklama
Szkolenia
Temat szkolenia Data Organizator

„Obsługa Pacjenta Onkologicznego
w salonie beauty”

 

Osoby zainteresowane udziałem, które są pracownikami, właścicielami i/lub menadżerami salonu beauty, albo studentami kierunkowych studiów, prosimy o mailowe zgłoszenia.

 

PLAN SZKOLENIA

10:00 Rejestracja
10:15
Szkolenie cz. I
Wprowadzenie do zagadnienia szkolenia oraz omówienie konkretnych przypadków

W trakcie tej części zostaną poruszone następujące zagadnienia:
Epidemiologia nowotworów w Polsce i na świecie
Czynniki odpowiedzialne za choroby nowotworowe
Charakterystyka nowotworów z jakimi może spotkać się osoba pracująca w salonie usług beauty.
Wizyta pacjenta onkologicznego w salonie (standaryzacja usług w kontekście klienta onkologicznego)
12:30 – 13:00 przerwa
13:00 Szkolenie cz. II
Obraz potrzeb pielęgnacyjnych pacjenta onkologicznego oraz potencjał usług skierowanych do pacjenta onkologicznego:

Wpływ leczenia onkologicznego na skórę, włosy i paznokcie (charakterystyka zmian po radioterapii i chemoterapii, mastektomii)
Oferta salonu dla pacjenta onkologicznego (zabiegi i preparaty przeciwwskazane oraz wskazane)
Psychologiczne aspekty zabiegów - psychokosmetyka
15:30 Zakończenie

 

TERMIN I MIEJSCE

Szkolenie odbędzie się dnia 26 października 2020 r. (poniedziałek)

Adres pod którym odbędzie się szkolenie:
Al. Solidarności 117 Warszawa (róg Jana Pawła II)

 

CENA SZKOLENIA I ZAPISY

Cena uczestnictwa wynosi 300zł netto + 23% VAT / osoba

 

26.10.2020
Warszawa

 

COSMED
Consulting
Al. Solidarności 117
Warszawa
tel.: 22 300-18-43
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

BEAUTY
COSMED
INNOVATIONS

ul. Kolejowa 47
Warszawa
tel.: 22 300-18-43
+48 606-734-804

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Przeczytaj też z działu Edukacja i Szkolenia:
Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl