Reklama
Kongres INNOVATIONS for BEAUTY BUSINESS

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych doświadczeniach i przygotować się na kolejny rok. Należy wyciągnąć wnioski i stworzyć konkretny plan dla swojego biznesu.

 

 

 

Udział w tym kongresie pomoże Ci wskazać istotne elementy biznesu w branży usług beauty, które między innymi należy uwzględnić w planie strategii. To ona właśnie powinna powstać wraz początkiem kolejnego roku i stanowić jasną wytyczną do prowadzenia biznesu, jego monitoringu i kontroli.

Temat przewodni kongresu:
Jaki potencjał posiada Twój biznes i jak go wykorzystać do rozwoju salonu?

Termin: 23.01.2022 (niedziela)
forma: online

 

PROGRAM

9:00 Powitanie i wprowadzenie do kongresu

9:15 Trendy bieżące branży usług beauty a kierunek rozwoju biznesu

10:00 Określ swój potencjał i wykorzystaj go w strategii dla rozwoju swojego biznesu

12:00 Przerwa

12:30 Jak wpływać na rentowność salonu w trudnych czasach?

14:00 Klient nowy kontra klient stały – strategia handlowa biznesu

15:10 Zakończenie

 

 

 

Cena

Cena udziału: 35 zł (28,46 zł + 23%)
Cena dyplomu uczestnictwa: 15 zł (12,20 zł + 23%)

 

Zapisy

Wydarzenie dedykowane jest dla osób prowadzących działalność w branży usług beauty oraz planujących rozpocząć taki biznes w najbliższym czasie. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy przesłać zgłoszenie np. poprzez formularz na stronie cosmedconsulting.pl. Warunkiem uczestnictwa w tym kongresie jest wpłata zgodnie z cenami podanymi powyżej tj. najpóźniej 7 dni przed terminem realizacji wydarzenia.

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Ostatnie dwa lata nie należą do tych najlepszych dla branży usług beauty. Pandemia mocno wpłynęła na działalność prowadzoną przez właścicieli i menadżerów obiektów, świadczących profesjonalne usługi beauty. To efekt wielu czynników, które też odsłoniły słabe strony branży. Czas jednak zapomnieć o tych trudnych...
Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Wymaga szczególnej troski o zdrowie i regularnych badań. Przyszłe mamy potrzebują też wiedzy z zakresu przebiegu ciąży oraz porad, jak mogą lepiej...
Czytaj więcej

Dla Niego

"Pracuj ciężko, baw się ostro" – taka idea przyświeca mężczyznom, dla których powstała najnowsza seria LaQ Doberman o zapachu seksu i biznesu. Czego mogą spodziewać się po niej panowie?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl