Premiera Cosmetic Business Poland

Na dynamicznie rozwijającym się rynku kosmetycznym w Polsce powstaje nowa impreza targowa - Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego Cosmetic Business Poland. Ich premierowa edycja odbędzie się już w tym roku w dniach od 28 do 29 września na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI. Targi Cosmetic Business Poland organizowane są wspólnie z targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, które odbywają się w Polsce już od 2008 roku. Obie imprezy będą miejscem prezentacji pełnej oferty produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentów. Organizatorzy spodziewają się około 170 wystawców, którzy przedstawią swoje najnowsze produkty i usługi dla branży. Firmy zainteresowane odwiedzeniem targów Cosmetic Business Poland mogą już dziś dokonać bezpłatnej rejestracji online. Partnerami wspierającymi targi są dwie najważniejsze polskie organizacje - Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

 

 

Informacja o organizacji pierwszej w Polsce imprezy dla całej branży kosmetycznej odbierana jest przez przedstawicieli tej gałęzi przemysłu bardzo pozytywnie - mówi Dyrektor Cosmetic Business Poland, pani Ivonne Simons. Premiera nowej imprezy zapowiada się więc bardzo obiecująco - dodaje. Nowości produktowe i usługi dla branży kosmetycznej i detergentowej zaprezentuje około 170 wystawców. Producenci i przedstawiciele marek własnych znajdą tutaj kompleksową ofertę dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego – od projektowania, poprzez produkcję, aż po opakowania. Prezentowane podczas targów innowacyjne pomysły dotyczące produktów i usług będą mogły zostać wykorzystane w procesach decyzyjnych związanych z kreacją produktów.

 

Bogata oferta wystawców z całego świata

Zakres tematyczny targów Cosmetic Business Poland oraz odbywających się równolegle z nimi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference obejmuje cztery najważniejsze sektory branży: surowce, produkcja, opakowania oraz usługi. W ofercie wystawców znajdą się również rozwiązania z zakresu etykietowania i znakowania oraz maszyny do produkcji, napełniania i pakowania kosmetyków.

W ramach targów HPCI odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się z szeroką ofertą dotyczącą surowców, która prezentowana będzie m.in. przez takie międzynarodowe firmy jak: Active Concepts z Włoch, Ashland z USA, Greentech z Francji, IMCD z Polski oraz Evonik z Niemiec. Na targach Cosmetic Business Poland natomiast przedstawiona zostanie szeroka paleta usług produkcyjnych, od produkcji kontraktowej po private label. Obecne będą m.in. włoska firma Cosmitaly, produkująca maseczki do twarzy i ciała, polski producent Mikrolab oraz francuska firma Coptis specjalizująca się w usługach związanych z zachowaniem jakości produktów.

Odwiedzający warszawską imprezę będą mogli również liczyć na bogatą ofertę firm produkujących opakowania i świadczących usługi z nimi związane. W tym temacie zaprezentuje się m.in. polski zakład produkcyjny niemieckiej firmy Lifocolor, specjalizującej się w produkcji koncentratów barwiących (masterbatchy) oraz oferującej pełny serwis w zakresie seryjnej produkcji termoplastycznych tworzyw sztucznych. W gronie wystawców znajdują się także firmy RUSI Cosmetic - niemiecki producent opakowań dla kosmetyków kolorowych oraz polska firma Kaj Plastic. Istotnym tematem będą również zamknięcia do opakowań - prezentowane m.in. przez firmę Zalesi z Republiki Czeskiej oraz firmę Gramß, a także dysplay’e i prezentery oferowane m. in.  przez polską firmę Marc Kolor.

Szczegółowe informacje dotyczące wystawców znajdują się w katalogu wystawców, dostępnym na stronie internetowej

 

Wsparcie polskich organizacji i rozpoczęcie rejestracji odwiedzających

Oprócz znanych na całym świecie targów HPCI, Cosmetic Business Poland zyskało  wsparcie najważniejszych w kraju organizacji branżowych - Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Oba te zrzeszenia wspierają organizatorów targów oraz współpracują przy opracowywaniu programu ramowego targów.

Już teraz osoby planujące obecność na tych targach mogą przejść rejestrację online uprawniającej do odebrania bezpłatnej karty wstępu.

 

Targi CosmeticBusiness Poland

Cosmetic Business Poland to polska edycja targów Cosmetic Business, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. Ich premiera odbędzie się w Warszawie równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Wspólny termin obu imprez pozwoli na stworzenie profesjonalnej platformy, na której prezentowana będzie pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci znajdą tu rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Pierwsza edycja targów Cosmetic Business Poland odbędzie się w dniach od 28 do 29 września 2016 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI.

 

Targi Lipskie (Leipziger Messe)

Targi Lipskie należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Dzięki swojej bogatej tradycji oraz związanemu z nią długoletniemu doświadczeniu Targi Lipskie wypracowały sobie prawdziwie światową renomę. W 2015 roku obchodziły one swój 850-letni jubileusz. Targi Lipskie są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całej grupy Targów Lipskich należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie Targi Lipskie otrzymały w roku 2015 po raz kolejny tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu przeprowadzonym w 2015 roku w Niemczech. Rocznie w Lipsku odbywa się około 40 imprez wystawienniczych, prawie 100 kongresów oraz wiele eventów i wydarzeń około biznesowych. Targi odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców przekracza 10.000 przedsiębiorstw.

 

Więcej o targach Cosmetic Business Poland oraz kontakt z organizatorami na stronie wwww.cosmetic-business.pl

 

 

 


Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl