Polska firma odzieżowa podbija zachód

LPP, właściciel marki odzieżowej RESERVED, otwiera największy salon w swojej historii. Flagowy sklep w Stuttgarcie będzie mieć powierzchnię niemal 4 tys. mkw. To milowy krok w budowaniu pozycji marki na największym europejskim rynku odzieżowym, na którym RESERVED obecne jest już od roku. Inwestycja w rozpoznawalność marki w Niemczech zaplanowana jest na najbliższe 4 lata - w tym czasie LPP planuje także otworzyć salony flagowe w kilku innych krajach Europy Zachodniej.

 

 

 

Firma LPP, właściciel pięciu dobrze rozpoznawalnych marek odzieżowych tj. RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY, w 2014 roku zadebiutowała w Niemczech. Jest to największy w Europie i czwarty pod względem wielkości na świecie rynek odzieżowy. Obecność RESERVED u naszych zachodnich sąsiadów to pierwszy etap realizacji strategii rozwoju, która zakłada globalną ekspansję LPP. Firma w najbliższych latach planuje także otwarcia flagowych salonów w europejskich stolicach mody i rozważa między innymi takie lokalizacje jak Paryż, Mediolan czy Londyn. Obecnie jednak koncentruje się przede wszystkim na rynku niemieckim.

W naszej działalności w Niemczech kluczowe znaczenie ma zbudowanie rozpoznawalności marki. W pierwszym roku przeznaczyliśmy na ten cel prawie 4 mln euro, a w kolejnym nakłady na działania marketingowe będą podobnemówi Piotr Dyka, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za obecność RESERVED w Niemczech. Weszliśmy na dojrzały rynek, na którym od lat obecni są nasi globalni konkurenci, a klienci są przyzwyczajeni do szerokiego wyboru i mają wysokie wymagania. Otwarcie pierwszego salonu flagowego to dla nas niezwykle ważne wydarzenie – teraz jesteśmy widoczni przy najbardziej prestiżowej ulicy jednego z największych niemieckich miast. Samo zbudowanie silnej pozycji rynkowej w Niemczech to projekt zaplanowany na 4 lata. Do 2017 roku chcemy tam otworzyć około 30 sklepów RESERVED – dodaje.

Otwarcie salonu flagowego w Stuttgarcie to najbardziej spektakularne wydarzenie w tegorocznych planach inwestycyjnych firmy. W trzypiętrowym obiekcie o powierzchni 3,9 tys. mkw. zaprezentowano największą w historii marki kolekcję odzieży i akcesoriów – w sumie pod jednym dachem klienci RESERVED mają do wyboru 137 tys. produktów. W tym rekordowym pod wieloma względami sklepie zatrudnienie znajdzie ponad 80 osób.

 

 

 

 

Ze względu na specyfikę rynku niemieckiego, na którym popularne są zakupy w centrach miast, strategia ekspansji zakłada, że aż połowa salonów RESERVED powstanie w tym kraju poza centrami handlowymi. Od września 2014 roku firma uruchomiła w Niemczech 9 sklepów: 7 zlokalizowanych w centrach handlowych (m.in. w  Bremie i okolicach Dusseldorfu) i 2 przy ulicach handlowych: w Lipsku i Stuttgartarcie. Ten ostatni, otwarty w stolicy Badenii-Wirtembergii, zasługuje na miano pierwszego flagowego sklepu RESERVED w Niemczech. Do końca 2015 roku zaplanowano jeszcze otwarcia w nieco mniejszych ośrodkach – m.in. w Aachen i Mannheim, dzięki czemu sieć marki w tym kraju na koniec roku liczyć będzie 12 sklepów. W przyszłym roku produkty RESERVED dostępne będą natomiast w Hanowerze, Kolonii i Monachium, a na początku 2017 roku otwarty zostanie tzw. flagship w Berlinie.





Komentarze
2015-10-23 09:51:19
~NDKK W sumie to się nie dziwię, że marka Reserved tak się rozwinęła i jej nowy salon powstał w Niemczech, ponieważ w jej asortymencie znajdują się ubrania na każdą okazje i to w przystępnych cenach nawet bez rabatów jakie często można uzyskać z gazet typy Styl. =)
2015-10-08 09:13:59
~Ola W W takim razie dla mnie najatrakcyjniejsza jest marka MOHITO z oferty firmy LPP. Przyznam się, że nigdy bliżej nie interesowałam się marką RESERVED, ponieważ kojarzyła się mi bardzo z marką młodzieżową zawsze.
2015-10-02 13:53:39
~wiki2011 Brawo, miło czytać takie rzeczy bo w końcu dobrze, że polskie marki ma swoją wartość również za granicą. Lubię markę Reserved, choć Mohito jest mi bliższe :-)
2015-10-02 12:22:42
~Beatris20 Osobiście bardzo lubię Reserved, Croop, House i Mohito - ich ubrania są zawsze bardzo modne i nie ma co ukrywać , że głównie tam robię swoje zakupy. Trzymam kciuki za robienie kariery na zachodzie.
2015-09-30 09:13:11
~nikita2000 Marka Reserved przez 10 lat bardzo mocno się rozwinęła, co widać w sklepach i ich ilości. Teraz wychodzi na rynki zagraniczne. Powinniśmy się cieszyć bo w końcu to nasza polska marka.
2015-09-29 13:21:36
~Magdalena Jarkiewicz Chciałabym kiedyś wybrać się i zobaczyć tego giganta.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl