Reklama
Dedykowane aktywnym mężczyznom

Współczesny, aktywny mężczyzna to symbol zdrowia, siły i pewności siebie. Kilkadziesiąt procent męskiej populacji w Polsce regularnie biega, pływa lub ćwiczy na siłowni. Uprawianie sportu łączy się w ich przypadku z ogólną świadomością tego co właściwe dla organizmu, dbaniem o siebie, o własne zdrowie jak również o dobrą kondycję środowiska, w którym żyją. Zgodnie z tym trendem powstała ta właśnie linia eko kosmetyków.

 

 

 

Marka kosmetyków OnlyBio poszerzyła swoją ofertę o nowe produkty: szampony i żele 2 w 1 w nowym opakowaniu - tubie. Elastyczne, posiadające niewielkie wymiary opakowanie, pozwala na zabranie go w podróż, do siłowni lub na basen. Od teraz aktywni mężczyźni mogą być „eko” - również poza domem.

Kosmetyki dostępne są w trzech wariantach dostosowanych do różnych problemów i typów męskiej skóry. Wykorzystana w nich formuła podwójnego zastosowania jest ukłonem w stronę współczesnego, zabieganego odbiorcy ze względu na wygodę, łatwość i szybkość ich użycia. Spoiwem łączącym wszystkie produkty dla mężczyzn jest wykorzystanie naturalnych, wysokiej jakości składników. Dostępna jedynie w kosmetykach OnlyBio, wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę oraz działa antyseptycznie. Dodatkowo fitosterole, znajdujące się w największej ilości w roślinach oleistych, ograniczają utratę wody, zabezpieczając skórę przed jej wysuszeniem. Pobudzają ją również do wytwarzania kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację naskórka.

 

 

Szampon i żel 2 w 1 onlybio - hipoalergiczny
99,55% składników pochodzenia naturalnego.

Łagodne i jednocześnie wyjątkowo skuteczne połączenie naturalnych komponentów, przeznaczone do pielęgnacji dla mężczyzn ze skórą wrażliwą, alergiczną i atopową. W recepturze wyeliminowano kompozycje i olejki zapachowe oraz barwniki będące częstą przyczyną podrażnień. W składzie znajdziemy m.in. olej z rzepaku, który wzmacnia naskórek i włosy, a zarazem jest delikatny dla skóry problematycznej.

pojemność: 200 ml
cena: 22 zł

 

Szampon i żel 2 w 1 onlybio - pielęgnacja
99,05% składników pochodzenia naturalnego.

Unikalna kompozycja składników przeznaczona dla mężczyzn do codziennej pielęgnacji. W skład kosmetyku wchodzi m.in. olej z sezamu, który efektywnie wpływa na nawilżenie skóry oraz regeneruje i wygładza włosy.

pojemność: 200 ml
cena: 22 zł

 

Szampon i żel 2 w 1 onlybio - regeneracja
99,05% składników pochodzenia naturalnego.

Produkt, który skutecznie działa i jednocześnie silnie regeneruje zmęczoną skórę. Znajdziemy w nim m.in. olej ze słonecznika, który poprawia zdolności regeneracyjne oraz zapobiega starzeniu skóry, stymuluje wzrost włosów oraz ogranicza ich przetłuszczanie.

pojemność: 200 ml
cena: 22 zł

 

Męska linia kosmetyków OnlyBio w nowych opakowaniach dostępna jest na stronie oraz w Drogeriach Natura i Hebe a także w wybranych sklepach ekologicznych i drogeryjnych.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl