Reklama
Tajniki szykownego mężczyzny oczami krawieckiej marki

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko. Marka LAVARD w szykownym mężczyźnie widzi także elegancję zaakcentowaną nonszalancką wytwornością.

 

 

 

 

 

Mężczyźni, którzy z estetycznym zacięciem wybierają swoje stylizacje, mogą prezentować różnorodne style. Są tacy, którzy najlepiej czują się w garniturach, dobierając do nich idealnie wypastowane obuwie i eleganckie płaszcze. Czy też tacy, którzy najczęściej decydują się na bawełniany sweter, chinosy w intensywnym kolorze i sztyblety. Z tego też powodu szykowny mężczyzna może być i eleganckim dandysem, i nonszalanckim wagabundą.

 

Szykowność według dandysa

W kolekcji LAVARD na sezon jesień zima 2017/18 szykowny dandys odnajdzie propozycje zainspirowane najnowszymi trendami. Do wyboru ma taliowane koszule we wzór paisley czy te z motywami roślinnymi, ale także monochromatyczne. Kolejnym elementem garderoby, który tworzy wizerunek dandysa to marynarki. Idealnie, gdy zdecyduje się na te wełniane w odcieniach kawy z mlekiem, popielatym czy brązowej jodełki. Jeśli chodzi o spodnie, ważne jest, aby wybierał garniturowe, wełniane ze zwężaną nogawką. Tu w kolorach może przebierać: od szarej tkaniny z nakrapianym drukiem w kolorze miodowym przez atramentowy granat czy wzór czarnobiałej pepitki. Stworzą one idealną kompozycję w zestawieniu z butami typu monki, brogsy czy derby w klasycznych kolorach.

 

Nonszalancja wagabunda

Dla mężczyzn ceniących sobie nonszalancką klasykę LAVARD także przygotował wiele propozycji. Koszule w intensywnym kolorze czerwonego wina czy w klasyczną kratę. Znajdą się także bawełniane golfy – chabrowe, burgundowe czy oranżowe. Do nich świetnie sprawdzą się marynarki np. sztruksowe lub aksamitne. Idealne spodnie dla wagabundy to chinosy z przeszyciami na kieszeniach, a także te, w soczystych kolorach lub w najmodniejszym odcieniu tego sezonu, czyli khaki. Taką stylizację uzupełnią modne sztyblety lub zamszowe trzewiki w odcieniu czerwonego wina lub atramentu.

 


O marce: Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie.  Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy nowoczesnej marki, oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl