Reklama
Medycyna estetyczna po męsku

Widok mężczyzny w gabinecie medycyny estetycznej nie powinien już nikogo dziwić. Panowie decydując się na korekcję i poprawę wyglądu, coraz chętniej wybierają zabiegi wykorzystujące preparaty z kwasem hialuronowym. O specyfice tych zabiegów przeprowadziliśmy wywiad ze specjalistą od medycyny estetycznej.

 

 

 

 


Dlaczego panowie coraz chętniej odwiedzają gabinety urody?

Lekarze zgodnie przyznają, że z roku na rok rośnie liczba mężczyzn odwiedzających gabinety medycyny estetycznej. Zanika przekonanie, że dbanie o urodę jest mało męskie. Panowie mają coraz większą świadomość tego, jak ważną rolę odgrywa dobry wygląd zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Są bardziej aktywni, wysportowani, dzięki czemu dłużej czują się młodo i tak też chcą wyglądać. Takim przykładem jest nasz gabinet, do którego trafiają mężczyźni w różnym wieku – głównie 40-, 50-latkowie. Chcą się oni pozbyć pierwszych oznak starzenia, mankamentów odbierających im pewność siebie czy chociażby zmęczonego wyrazu twarzy. Niekiedy namawiani są do tych wizyt przez partnerki, gdyż często to dla nich chcą wyglądać lepiej. Ale są też panowie w wieku ok. 30 lat, którzy po prostu przykładają dużą wagę do swojego wyglądu i bez wahania decydują się na jego poprawę – wyjaśnia dr Aleksandra Kościelna z Gabinetu Medycyny Estetycznej w Rybniku.

 

Jakiego typu zabiegi cieszą się największym zainteresowaniem wśród panów?

Skóra mężczyzn jest nawet o jedną czwartą grubsza niż u kobiet. Zmarszczki oraz bruzdy pojawiają się w późniejszym wieku, ale są głębsze i bardziej widoczne. Panowie zamiast kremów i codziennej pielęgnacji wolą prostsze, jednorazowe rozwiązania, które przynoszą natychmiastowe efekty. Dlatego jedną z najchętniej wybieranych przez nich metod poprawy wyglądu są zabiegi wypełniania kwasem hialuronowym. Jak zauważa dr Aleksandra Kościelna,  mężczyźni najczęściej korzystają z zabiegów wypełniania bruzd nosowo-wargowych, zapadniętych policzków, tzw. lwiej zmarszczki pomiędzy brwiami czy korekcji cieni pod oczami.  Zdarzają się też pacjenci, którzy decydują się na powiększenie ust. Osobną grupę stanowią pacjenci po liftingu chirurgicznym twarzy wymagający uzupełnienia jego efektów.

 

Wypełniacze dopasowane do męskiej skóry

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie takimi zabiegami gabinety medycyny estetycznej coraz częściej tworzą osobną ofertę dla panów. W przypadku mężczyzn duże znaczenie ma wybór odpowiednich produktów. Z uwagi na grubszą skórę i głębsze niż u kobiet bruzdy,  preparaty muszą być silniejsze. Dlatego u panów najskuteczniejsze są bardzo gęste wypełniacze, przeznaczone do wypełniania głębokich zmian, jak np. Teosyal Deep Lines, Teosyal Ultra Deep czy Teosyal Ultimate – wyjaśnia dr Kościelna. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszy się też zabieg Teosyal PureSense Redensity II przeznaczony do wypełniania cieni pod oczami i doliny łez.  Jest to wyjątkowy preparat łączący cechy wypełniacza i preparatu rewitalizującego. Zawiera  zarówno usieciowany, jak i nieusieciowany kwas hialuronowy, kompleks aminokwasów, przeciwutleniaczy, minerałów i witaminę B6. Teosyal Redensity II ma poza wypełnieniem cieni pod oczami jeszcze dwa dobroczynne zadania tj. działa nawilżająco oraz delikatnie pobudza proces przebudowy skóry (wspomaga produkcję nowych włókien kolagenowych i elastynowych). Co ważne, produkt zawiera też substancję znieczulającą, która zwiększa komfort zabiegu dodaje dr Aleksandra Kościelna.

 

Efekt musi być naturalny

Zaletą zabiegów z zastosowaniem wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego jest ich mała inwazyjność, dzięki czemu nie wyłączają one pacjenta z codziennego funkcjonowania. Dla mężczyzn duże znaczenie ma również fakt, że efekty zabiegów są natychmiastowe, długotrwałe (w przypadku wymienionych wcześniej preparatów nawet do 12 miesięcy), a przede wszystkim bardzo naturalne.

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl