Reklama
Poznaj mężczyznę po jego zegarku

Czas, kontrola, niezawodność… To zdecydowanie męskie atrybuty. Podejrzewamy również, że określają potrzeby nie tylko związane z posiadaniem zegarka. Przyjrzeliśmy się temu uważniej. Bo w końcu, jaki mężczyzna, taki zegarek. Zobacz jaki nosi zegarek, a będziesz wiedzieć jaki rodzaj osobowości prezentuje jego właściciel.

 

 

 

 

Silny, zdecydowany, przykładający niezwykłą uwagę do wyglądu, taki mężczyzna zawsze postawi na bardzo dobrą markę ale i oryginalny, niebanalny wzór zegarka. Częściej nosi płaszcz, niż kurtkę i nie stroni od innej, aczkolwiek symbolicznej, biżuterii.

Minimalista, uwielbiający koszule, trochę wrażliwy przy okazji, stawia na proste wzory. Nie chce się za bardzo wyróżniać, wystarczy mu to, że będzie odrobinę tajemniczy.

Aktywny, towarzyski, lubiący sport i przygodę zawsze wybierze adekwatny do stroju model. Musi być wyraźny, jak on, więc nie zrezygnuje z koloru i finezyjnej tarczy.

Nie ma zegarka, który można nosić do wszystkiego. Wie o tym mężczyzna, który chce wzbudzić zainteresowanie, często oczarować. Raczej niedostępny. Woli zdradzić swoje cechy charakteru niebanalnym modelem, dużą tarczą, często samą w sobie jak dzieło sztuki, jak na przykład w przypadku zegarka z wizualizacją kuli ziemskiej.

Wieczny chłopiec będzie preferował klasykę, delikatną bransoletę, ale z oryginalnymi elementami. Są i takie, wystarczy że cyferblat będzie wyraźny, z dużymi, rzymskimi cyframi.

Typ luzaka, bardzo dobrze i klasycznie ubrany, przykładający bardzo dużą uwagę do swoich gadgetów, będzie szukał modelu dokładnie w jego charakterze: niby klasyczny, prosty ale z odrobiną fantazji.

Warto więc przyjrzeć się zegarkom, które wybierają panowie, z pewnością to ich alter ego.

 

Zestawienie nr 1
zegarek: Doxa
koszula: H&M
spodnie: Wrangler
kosmetyczka: Zara
bransoletka: Venis

 

 

Zestawienie nr 2
zegarek: Danish Design
koszula: Pull & Bear
marynarka: Bershka
pasek: Carry

 

 

Zestawienie nr  3
zegarek: Ingersoll
kurtka: New Yorker
bluza: Diverse
czapka: Adidas
słuchawki: Sony

 

 

Zestawienie nr 4
zegarek: Doxa
kurtka: C&A
spodnie: Reserved
okulary: Ray Ban

 

 

Zestawienie nr 5
zegarek: Ingersoll
perfumy: Tom Ford
spodnie: H&M
bluzka: New Yorker
pasek: Cropp
bransoletka: Venis

 

 

Zestawienie nr 6
zegarek: Danish Design
parasol: Carry
sweter: House
spodnie: Lee
pasek: Mango
etui: H&M

 





Komentarze
2016-05-13 21:59:18
~Beatris20 Nie wiedziałam o takiej charakterystyce męskiej na podstawie zegarka ( tak na marginesie, daleko jej od rzeczywistości i nie zauważyłam takiej zalezności, ale może jestem po prsotu słabym obserwatorem). Przedstawione zegarki bardzo fajne jak i stroje, ale zabrakło mi w tym artykule szczegółów- nazwy modeli, sugerowanej cenie.
Odnośnie samych zegarków mój mąż lubi dobre zegarki , mają działać , być dokładne , na szerokim pasku, dlatgeo wybiera Timexa.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl