Reklama
Zostań Ambasadorem Akademii Stylizacji Zarostu

Marka Philips jako ekspert w pielęgnacji zarostu w ubiegłym roku powołała do życia Akademię Stylizacji Zarostu. Teraz Philips idzie o krok dalej, tworząc trendbooka. Chcesz poddać się metamorfozie i wziąć udział w sesji? Zgłoś się do konkursu, który wystartował na Facebooku już 4 marca.

 

 

 

 

 

 

Zarost, niczym fryzura i makijaż u kobiety, może podkreślać charakter, ale też i nastrój mężczyzny. Dzięki odpowiedniej stylizacji pomaga również ukryć pewne mankamenty urody oraz wyeksponować atuty twarzy. Nie wszyscy panowie doceniają jednak ten potencjał. Właśnie dlatego w ramach Akademii Stylizacji Zarostu, marka Philips podjęła się edukacji i doradzania, jak łatwo zmieniać wygląd i odpowiednio dostosowywać go do urody dzięki odpowiedniej stylizacji zarostu. Nie może być chyba lepszego sposobu niż stworzenie trendbooka, który będzie inspiracją i praktycznym poradnikiem.

Jeśli chcesz zostać modelem, wziąć udział w sesji do trendbooka i poddać się metamorfozie, weź udział w castingu, który startuje już 4 marca na Facebooku.

Pierwszy etap konkursu odbywać się będzie w dniach 4-20 marca. Po tym etapie wyłonionych zostanie 30 mężczyzn, na których będą mogli głosować inni użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook. Finałowa 12-tka zostanie ogłoszona 28 marca i to właśnie ci panowie wezmą udział w metamorfozie i sesji do trendbooka Akademii Stylizacji Zarostu.

 

 

Finaliści zostaną zaproszeni na początku kwietnia do Akademii Stylizacji Zarostu, gdzie czekać na nich będą styliści zarostu, fryzur oraz ekspert od wizerunku. W czasie spotkań panowie dowiedzą się jak stylizować zarost i zobaczą, jak bardzo zmienia się twarz mężczyzny w zależności od stylizacji zarostu. Dodatkowo ekspert od wizerunku pokaże, jaki zarost dobrać do luźnego stylu ubierania się, do biura czy na eleganckie wyjścia.

Po spotkaniach panowie wezmą udział w sesji zdjęciowej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane w trendbook Akademii Stylizacji Zarostu. Finaliści otrzymają również trymery do samodzielnej stylizacji zarostu oraz możliwość konsultacji online z ekspertami Akademii, którzy pomagać będą finalistom w samodzielnym podtrzymaniu perfekcyjnej stylizacji.

 

Trendbook Akademii Stylizacji Zarostu posłuży jako inspiracja i poradnik w domowej stylizacji, dostępny dla wszystkich panów.




Komentarze
2016-03-23 11:10:26
~Beatris20 Super sprawa, swojego męża nie zdołałam namówić, lecz mam nadzieję, że akcja spotkała się z wielkim zainteresowaniem i już nie dlugo poznamy zarośniętych i wystylizowanych ambasadorów. Swoją drogą - super, że broda jest w modzie, mi od zawsze podobali się właśnie tacy panowie;).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl