Reklama
Lirene MEN Fresh ON – odpowiedź na potrzeby męskiej skóry

Męska skóra różni się od kobiecej pod względem struktury. Jej naskórek jest grubszy, łatwiej trzyma wodę i pokrywa go większa ilość sebum. Wymaga zdecydowanie innej pielęgnacji niż skóra kobieca. Z myślą o wyjątkowych potrzebach męskiej skóry powstał nowy, ultra-nawilżający kremo-żel do twarzy i pod oczy Lirene MEN Fresh ON. Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk szybko się wchłania i nie powoduje świecenia się skóry, podczas gdy bogata formuła łagodzi podrażnienia i kompleksowo pielęgnuje.

 

 

 

Już na pierwszy rzut oka męska skóra różni się od kobiecej – jest grubsza, zwarta, pokryta zarostem, zazwyczaj bardziej się przetłuszcza. Różnice w budowie i funkcji męskiej skóry wynikają przede wszystkim z wpływu hormonów, głównie testosteronu. To dlatego mężczyźni mają większe problemy z trądzikiem niż kobiety. Walczą z nim dłużej, przechodzą go intensywniej, trudniej się im go pozbyć.

Przy tego typu problemach niezwykle istotna jest pielęgnacja przy użyciu odpowiednich kosmetyków. Ponieważ większość mężczyzn goli się codziennie, codziennie też narusza barierę ochronną naskórka, co może prowadzić do podrażnienia i przesuszenia. Pożądanymi składnikami receptur męskich  kosmetyków muszą być również składniki łagodzące, odbudowujące uszkodzoną barierę naskórkową oraz przywracające prawidłowe nawilżenie.

 

Fakty o męskiej skórze…

• Jest zdecydowanie grubsza, ma 32 warstwy naskórka, podczas gdy kobieca od 20 do 24.

• Zawiera mniej naturalnych antyoksydantów, jest więc mniej chroniona przed nowotworami.

• Ma odmienny układ włókien kolagenowych, które są ułożone ściślej, bez pustych przestrzeni pomiędzy, więc jest zwarta i mniej rozciągliwa. Dlatego mężczyźni nie mają cellulitu, a pierwsze zmarszczki pojawiają się u nich później niż u kobiet.

• Na powierzchni skóry mężczyzn znajduje się mniej zakończeń nerwowych, więc słabiej reaguje ona na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

• Dzięki temu, że jest pokryta zarostem, dociera do niej mniej promieni UV, więc jest bardziej odporna na fotostarzenie.

• Częściej jest więc skórą tłustą - ze wszystkimi tego konsekwencjami.

 

Z myślą o wyjątkowych potrzebach męskiej skóry powstał nowy Ultra-nawilżający kremo-żel do twarzy i pod oczy Lirene MEN Fresh ON - idealny kosmetyk dla mężczyzn, którzy preferują lekką konsystencję kremu oraz chcą, aby ich skóra była optymalnie nawilżona, odżywiona oraz pełna świeżości przez cały dzień. Kremo-żel, dzięki połączeniu skutecznych składników aktywnych, kompleksowo pielęgnuje skórę i nie powoduje świecenia.

Kombinacja wyciągów z bambusa, lotosa i lilii wodnej regeneruje i długotrwale nawilża. Hialuronian zabezpiecza skórę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi oraz utratą wody, wzmacniając jej naskórkową barierę ochronną. Unikalne połączenie allantoiny oraz wyciągu z nasion lnu łagodzi podrażnienia, wygładza i zmiękcza skórę.

 


Pojemność: 50 ml
Rekomendowana cena detaliczna: 26,99 zł

 

Lirene MEN to linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy opracowana z myślą o specyficznych wymaganiach mężczyzn i męskiej skóry. Lirene MEN to kosmetyki nawilżające Energy ON, przeciwstarzeniowe i wygładzające Relax ON, do pielęgnacji skóry wrażliwej, łagodzące Cool ON oraz odświeżające Fresh ON. W linii Lirene MEN znajdziemy żele do golenia i balsamy po goleniu, kremy pielęgnacyjne, a także żele pod prysznic do mycia ciała i włosów. Kosmetyki charakteryzują się skutecznymi recepturami, nowoczesnymi opakowaniami z ciekawą grafiką oraz atrakcyjną ceną.

 

Pozostałe kosmetyki Lirene MEN

 


Cool ON – Żel do golenia

poj.:  200 ml; rekomendowana cena detaliczna: 12,99 zł

Energy ON – Żel do golenia

poj.:  200 ml; rekomendowana cena detaliczna: 12,99 zł

Energy ON – Balsam po goleniu

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna: 17,99 zł

Relax ON - Balsam po goleniu

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna: 19,99 zł

Cool ON - Balsam po goleniu, cera wrażliwa

poj.: 100 ml; rekomendowana cena detaliczna:    18,99 zł

Energy ON - Lekki odświeżający krem do twarzy

poj.: 50 ml; rekomendowana cena detaliczna: 21,99 zł

Relax ON - Krem do twarzy przeciw starzeniu się skóry

poj.: 50 ml; rekomendowana cena detaliczna: 28,99 zł

Żele pod prysznic Energy ON, Cool ON, Relax ON i Fresh ON

poj.: 400 ml; rekomendowana cena detaliczna:  9,99 zł







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl