Reklama
UND GRETEL wkracza na polski rynek

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak pokrótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl, a także w wybranych salonach kosmetycznych na terenie kraju. Niemki pokochały tę kolorówkę za bezkompromisowe podejście zarówno do barw, jak i składu wolnego od toksyn i konserwantów. Za co UND GRETEL pokochają Polki?

 

 

 

Z pewnością konsumentkom znad Wisły przypadną do gustu formuły kosmetyków. Są onedoskonałą mieszanką zupełnie naturalnych i wolnych od szkodliwych substancji składników. Na tym właśnie zależało założycielce UND GRETEL, Christinie Roth, światowej sławy makijażystce, która przez lata budowała swoją pozycję ekspercką w branży kosmetycznej. Jej zdaniem brakowało na rynku kolorówki łączącej harmonię i poszanowanie środowiska naturalnego z intensywnością kolorowych pigmentów. UND GRETEL stał się odpowiedzią na te potrzeby.

 

Organiczne cudo

Kobiety chcą świadomie korzystać z produktów, które nie są testowane na zwierzętach i których skład nie skrzywdził żadnego z nich. Filozofia marki jest niezwykle spójna: nie tylko kosmetyki są oparte w 100% na naturalnych składnikach, ale również akcesoria i opakowania to efekt dbałości o środowisko oraz zrównoważony rozwój naszej planety. W lekkich formułach kosmetyków odnajdujemy takie składniki, jak olej z awokado, wyciąg z rumianku czy woda destylowana z Clary Sage, bez żadnych chemicznych dodatków. To prawdziwa moc natury zamknięta w jednym opakowaniu z występującymi w przyrodzie pigmentami mineralnymi, roślinnymi, czy woskami. UND GRETEL zachwyca swoimi składami, konsystencjami i intensywnością kolorów. Jest to marka organiczna i zwykle w takich przypadkach barwy są raczej delikatne, przez co ciężko jest stworzyć naprawdę mocny makijaż. Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Nawet niewielka ilość cienia czy delikatny ruch kredki pozwalają uzyskać efekt intensywnej barwy - dodaje Anna Lohmann, wdrażająca markę na polski rynek.

 

Makijaż od A do Z

Od podkładów, przez korektory i pudry, na tuszach, cieniach i szminkach kończąc. UND GRETEL to kompleksowy zestaw do tworzenia indywidualnego, a co najważniejsze, trwałego makijażu. Innowacyjne, organiczne formuły to nowy wyznacznik luksusowych, a jednocześnie przystępnychwyrobów. UND GRETEL to nowoczesność sięgająca do tego, co w naturze najlepsze przy jednoczesnym jej poszanowaniu. Dla mnie jako profesjonalistki bardzo ważny jest również fakt, że marka pozwala mieszać produkty ze sobą, co wyzwala kreatywność. Każda z nas może bawić się makijażem, odkrywając zupełnie nowe połączenia – podkreśla Anna Lohmann i dodaje – założycielka marki, Christina Roth, nadal pozostaje aktywną artystką makijażową, która na sesjach zdjęciowych tworzy inspirujące make-up’y, będące wyznacznikiem nadchodzących trendów.

W najbliższych miesiącach UND GRETEL pojawi się w kolejnych punktach stacjonarnych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej. Klientki będą miały do wyboru pełną gamę produktów, dzięki którym stworzą makijaż do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, na imprezę czy na randkę. Marka, obecna także w mediach społecznościowych, pozostaje więc w stałym kontakcie z konsumentkami, pomagając, doradzając i wspólnie szukając najlepszych rozwiązańdla każdego typu urody.

 


Anna Lohmann to wizażystka, kosmetyczka i linergistka związana z rynkiem beauty od prawie 20 lat. Autorka licznych artykułów w prasie branżowej. Na swoim koncie ma niezliczoną ilość przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i wykładów podczas wydarzeń branżowych. Przez wiele lat pracowała jako szkoleniowiec. Od 2018 jest wyłączonym dystrybutorem marki UND GRETEL w Polsce.

UND GRETEL to berlińska marka kosmetyków organicznych, która powstała, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających konsumentek. Produkty UND GRETEL wyróżnia odważna, nowoczesna i seksowna gama kolorów zamknięta w naturalnych, pozbawionych konserwantów i toksyn formułach. Każdy produkt oferowany przez UND GRETEL został stworzony, dopracowany i udoskonalony w oparciu o wieloletnie doświadczenie założycielek marki: światowej sławy makijażystki Christiny Roth i Stephanie Dettmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl