Reklama
Nie czekaj. Zabłyśnij już teraz!

Imprezuj całą noc w najbardziej magnetycznym miejscu LA z nową paletą barw ORLY. Na ponad dwukilometrowym odcinku Sunset Boulevard, rozciągającym się między Hollywood, a Beverly Hills ubija się interesy życia. Rodzą się gwiazdy. Rozbuchane ego osób pragnących sławy odbija się w blasku olbrzymich billboardów migoczących pomiędzy legendarnymi klubami nocnymi. Dołącz do śmietanki towarzyskiej Miasta Aniołów. Sunset Strip to miejsce, które może odmienić Twoje życie na zawsze.

 

 

 

 

Poznaj 6 intensywnych barw Sunset Strip:


Up all Night - elektryzująca szarość, która nie pozwoli Ci zasnąć. Metaliczny połysk z roztańczonymi drobinkami stawia na nogi nawet najbardziej opornych. Idealny partner na całonocne szaleństwa.

Last Call - to już ostatni dzwonek, by zostać królową parkietu. Z takim różem na paznokciach to nic trudnego. Last Call mami intensywną, metaliczną barwą, od której nie można oderwać wzroku. Tej nocy korona należy do Ciebie.

The Who’s Who - nasycony odcień niebieskiego w swoim najlepszym wydaniu. Wyrazisty, chłodny, z pozoru nieprzystępny. Gdy poznasz go bliżej, zakochasz się bez pamięci.

Sunset Blvd - pragnienie wielkiej sławy, milionów na koncie i niekończącej się zabawy. Marzenia bywalców Sunset Blvd skrzą niczym grom złotych iskierek zatopionych w soczystej czerwieni. Komu się dzisiaj poszczęści?

Invite Only - skorzystaj z zaproszenia i wejdź do świata pełnego bogactw i przepychu. Invite Only to kolor dla wybrańców. Nieprzebrana zieleń pozwoli Ci zatracić się w miejscu, o którym do tej pory mogłaś tylko śnić.

Celebrity Spotting - zajrzyj za kulisy życia sławnych i bogatych i poczuj się jak gwiazda. Przygaszony fiolet z feerią olśniewających drobinek sprawi, że znajdziesz się w centrum zainteresowania.






Komentarze
2016-11-10 08:06:01
~Ola W Kolory piękne, jeden z nich widzę w Sylwestra na swoich paznokciach ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl